رزرو تالار

آشنایی با سکه بهار آزادی

محمدرضا سفینه آرای در گفت وگو با ایسنا، تو وابستگی با وضعیت یک هفته اخیر میدان زر و سکه گفت: هنگام یک هفته اخیر قیمت اونس جهانی داخل روز دوشنبه رشد قابل توجهی داشت و با افزایش ۳۰ دلاری به ۱۴۳۷ دلار رسید.

این کارشناس بازار طلا و سکه ادامه قسط: ولی این نمو قیمت اونس جهانی پایدار نبود و ارزش اونس طی هفته به محدوده ۱۴۰۵ تا ۱۴۱۰ دلار رسید.

وی بیان کرد: قیمت طلا و مبلغ داخل این مدت با توجه به کاهش ارج دلار داخل بازار داخلی مسئله نزولی به خود گرفته و این موضوع با کاهش سطح مطالبه همراه حیات.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: افت سطح توقع هنگام هفته گذشته به حدی وجود که میزان نمایش متجاوز از ادعا بود و این موضوع تخلیه حباب سکه را به دنبال داشت.

این کارشناس بازار زر و مبلغ ادامه داد: نکته قابل توجه در هفته گذشته آن وجود که قیمت طلا با حباب منفی همراه بود و به نسبت بها جهانی رشد نداشت.

وی با رمز بوسیله حباب ۳۴۰ هزاره تومانی سکه گفت: کاهش حباب سکه در هفته آینده ادامه خواهد داشت و این درون حالی است که مسکوک های ثبت نامدار بانک مرکزی در حال تزریق به بازار است.

کشتی آرای گفت: هر قطعه مبلغ تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۱۰ هزار، تمام طرح جدید ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار، نیم سکه ۲ میلیون ۳۷۰ هزار، ربع مبلغ ۱ میلیون و ۵۷۰ هزار، مسکوک یک دما ۱ میلیون و ۱۰ هزار، هر مثقال طلای مبتدی ۱۷ عیار ۱ میلیون و ۸۸۹ هزار و هر گرم طلای مبتدی ۱۸ عیار ۴۳۶ هزار تومان مقدار گذاری شده است.
  • ۹۸/۰۴/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی