امروزه، کمتر محصولی را می توان یافت که از باله های شکوه قرین مدل های به کاررفته در خودرو مک لارن سنا استفاده کند. این باله نیروی روبه پایین زیادی تولید می یواش. پیکربندی این بخش یکی از نمونه های متمایز داخل صنعتی خودرو سازی است؛ همان طورکه چرخ های لامبورگینی کانتاش یا خروجی های چهارتایی اگزوز پاگانی زوندا از نمونه های متفاوت در سنخ خود هستند.
نسخه ی پیست مک لارن سنا که با کد GTR شناخته می شود، طراحی مشابهی با مدل عادی دارد، با این تفاوت که باله ی پشت آن مبصر مرطوب است؛ به طوری که نمای قفا خودرو را کاملا احاطه کرده است. مشارکت مک لارن جدیدا درباره ی فلسفه ی باله ی سوپراسپرت خویشتن بیشتر توضیح داده است.
درون هر پروژه ای، مهندسان خودرو برای رسیدن به هدفی مشخص نیاز خود را با طراحان در میان می گذارند. تو مک لارن سنا GTR، نیروی روبه پایینی لازم برای عملکرد مناسب خودرو نیروی بسیار اضافی بود و این موضوع طراحان مک لارن را با مشکل مواجه کرده بود. نیروی روبه پایین مدنظر مهندسان خودرو GTR عدد خارق العاده یک تُن وجود که ۲۵ درصد بیشتر از نمونه معمولی سنا است. البته طراحان GTR اجباری به محدود کردن طرح های خود به میزان های مشابه درون خودرو های جاده ای نداشتند؛ بنابراین، مدل های نمایش شده رنگی از خلاقیت در خود داشت.مقاله ی مرتبط:آیرودینامیک و سیستم راهنمایی محیط در مک لارن الوا چگونه فقره می کند
مک لارن طولانی مؤلفه های آیرودینامیک خودرو سنا را که بوسیله نیروی روبه پایین مربوط می شود، در مدل GTR تغییر داده است. باله ی این خودرو سوپراسپرت با مؤلفه های مجزای شبیه نمونه های به کاررفته درون مسابقات لمانز، به یک دفیوزر ارشد در عقب همواره شده است. این ساختار باعث تولید نیروی روبه پایین بیشتر می شود و به ایستادگی خودرو درون سرعت های تند نیز کمک می کند. این باله به همراه سایر اجزای ساختاری آن از نوع فیبرکربن هستند و مقابل گفته ی مک لارن، مؤلفه های آیرودینامیکی سنا GTR مانند یک هواپیما جنگنده است.
باله ی دنبال مک لارن رنگی از تجمل را همچنین به همراه دارد و مک لارن از این موضوع در نقشه کشی غافل نشده است. این باله علاوه پیاده شدن تولید نیروی روبه پایین شگفت آور یک تن، با شکل تهاجمی خود همچنین جلب توجه می کند. البته این شرکت قصد دارد عزب ۷۵ نسخه از نمونه GTR بسازد و این نسخه ها همگی از پیش سفارش شده اند.بیشتر بخوانید:مک لارن سنا با تیونینگ نوویتک معرفی کردن شدتحول پورشه از 959 افسانه ای تا 911 مدرنآئودی R8 با تیونینگ هنسی و قدرت ۹۱۲ اسب بخار معرفی کردن شدفروش مدل کمیاب و ارزشمند پورشه 911GT2مرسدس بنز C111/II پنجاه ساله شد
نسخه ی پیست مک لارن سنا که با کد GTR شناخته می شود، طراحی مشابهی با مدل عادی دارد، با این تفاوت که باله ی پشت آن مبصر مرطوب است؛ به طوری که نمای قفا خودرو را کاملا احاطه کرده است. مشارکت مک لارن جدیدا درباره ی فلسفه ی باله ی سوپراسپرت خویشتن بیشتر توضیح داده است.
درون هر پروژه ای، مهندسان خودرو برای رسیدن به هدفی مشخص نیاز خود را با طراحان در میان می گذارند. تو مک لارن سنا GTR، نیروی روبه پایینی لازم برای عملکرد مناسب خودرو نیروی بسیار اضافی بود و این موضوع طراحان مک لارن را با مشکل مواجه کرده بود. نیروی روبه پایین مدنظر مهندسان خودرو GTR عدد خارق العاده یک تُن وجود که ۲۵ درصد بیشتر از نمونه معمولی سنا است. البته طراحان GTR اجباری به محدود کردن طرح های خود به میزان های مشابه درون خودرو های جاده ای نداشتند؛ بنابراین، مدل های نمایش شده رنگی از خلاقیت در خود داشت.مقاله ی مرتبط:آیرودینامیک و سیستم راهنمایی محیط در مک لارن الوا چگونه فقره می کند
مک لارن طولانی مؤلفه های آیرودینامیک خودرو سنا را که بوسیله نیروی روبه پایین مربوط می شود، در مدل GTR تغییر داده است. باله ی این خودرو سوپراسپرت با مؤلفه های مجزای شبیه نمونه های به کاررفته درون مسابقات لمانز، به یک دفیوزر ارشد در عقب همواره شده است. این ساختار باعث تولید نیروی روبه پایین بیشتر می شود و به ایستادگی خودرو درون سرعت های تند نیز کمک می کند. این باله به همراه سایر اجزای ساختاری آن از نوع فیبرکربن هستند و مقابل گفته ی مک لارن، مؤلفه های آیرودینامیکی سنا GTR مانند یک هواپیما جنگنده است.
باله ی دنبال مک لارن رنگی از تجمل را همچنین به همراه دارد و مک لارن از این موضوع در نقشه کشی غافل نشده است. این باله علاوه پیاده شدن تولید نیروی روبه پایین شگفت آور یک تن، با شکل تهاجمی خود همچنین جلب توجه می کند. البته این شرکت قصد دارد عزب ۷۵ نسخه از نمونه GTR بسازد و این نسخه ها همگی از پیش سفارش شده اند.بیشتر بخوانید:مک لارن سنا با تیونینگ نوویتک معرفی کردن شدتحول پورشه از 959 افسانه ای تا 911 مدرنآئودی R8 با تیونینگ هنسی و قدرت ۹۱۲ اسب بخار معرفی کردن شدفروش مدل کمیاب و ارزشمند پورشه 911GT2مرسدس بنز C111/II پنجاه ساله شد
- ۹۹/۰۱/۲۸