رزرو تالار

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، با شدت دریافت تنش های پسا انتخاباتی در آمریکا، اطراف اقامتگاه «پناد بایدن» نامزد حزب دموکرات، منطقه پرواز ممنوع ساختن شد.

به تصنیف نامه «ایندیپندنت»، «سازمان هوانوردی فدرال» آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد، دستکم تا روز جمعه، پرگیر منزل بایدن و چند خال دیگر از ایالت »ولینگتون» در ایالت «دلاوِر» را تو حالت «حریم فلکی دفاع ملی» قرار داده است.

سازمان هوانوردی فدرال، این محدودیت موقتی پرواز معمولاً درون یکی از حالت های وضعیت خطرناک، محل برگزاری رویدادی ویژه یا هشداری کلی برای این نهاد، اعمال می شود.

با این حال، این اداره هیچ توضیحی درباره موجب اطلاع دادن این وضعیت در گرداگرد اقامتگاه بایدن نمایش نکرد ولی می توان آن را به عنوان تشدید تدابیر امنیتی در آستانه پیروزی احتمالی او درون انتخابات تفسیر کرد.

داخل حوالی سابق انتخابات زوجیت جمهوری، اداره هوانوردی فدرال، مناطق اطراف منازل هردو داوطلب جمهوری یا و دموکرات را پرواز ممنوع اعلام کرده حیات.

از روز گذشته و پس از آن که «دونالد ترامپ» مهتر جمهور آمریکا پس از تعاقب افتادن از بایدن، نتایج لحاظ آرای برخی قریه ها را «کلاهبرداری از مردم آمریکا» توصیف کرد و گفت شکایتش را به دیوان ممتاز آمریکا خواهد برد، فضای این ملک بوسیله شدت متشنج شده است.

همزمان با ادامه تنش های سیاسی درباره شمارش آرا در انتخابات آمریکا، معترضان در شهرهای نیویورک، شیکاگو، پورتلند و فیلادلفیا تظاهرات کردند و پلیس نیز بطرف خانه ها نفر را تاکنون برده کرده است.
  • ۹۹/۰۸/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی