رزرو تالار

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامحسین نصیب و قسمت شاهی ادامه داد: اکیپ های راهداری زمستانی تو طول محورهای شهرستان از جمله محور اسالم به خلخال و راهدارخانه لرزره مستقرند و از نخست باران برف به طور مستمر اقدام به برف روبی و نمک پاشی پایه کردند. تو حال حاضر، کلیه محورهای شهرستان باز و تردد برقرار است.

وی اضافه کرد: داخل سایر مناطق کوهستانی بارش به عارض باران بوده که منجر به ریزش بخش هایی از محورهای جاده ای شده که با حضور راهداران ریزش برداری شد.

بخت فلس گفت: تو مناطق جلگه ای به رغم بارش شدید بارش شاق خاصی نیست و فقط رانندگانی که از مسیرهای کوهستانی شهرستان گذر می کنند حتماً به تجهیزات زمستانه از قبیل زنجیر چرخ و افزار گرمایشی حاضر باشند.

شب گذشته، در جریان بارش شدید باران تردد درمسیر کوهستانی مریان در محدوده تنگاب داخل حصه مرکزی شهرستان تالش نیز مشکل ابداع شده بود که با تقلا راهداران مسیر بازگشایی شد. پایه اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر ادامه از مسیرهای ارتباطی استان های اردبیل و گیلان است و به دلیل داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، تردد افزار نقلیه درون آن زیاد است.
  • ۹۹/۰۹/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی