رزرو تالار

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری، بخت و مجلس برسر شیوه آزادسازی سهام قسط اختلاف رویت دارند. نصیب و قسمت می خواهد دارایی های موجود درسهام عدالت را به شکل یک صندوق تنخواه گذاری آزاد کند ولی مشکل اینجاست که مدیریت این صندوق تنخواه گذاری پیاده شدن اساس لایحه ای که به مجلس ارسال شده بر عهده یک هیات امنا است که اعضای آن را اغلب مدیران دولتی تشکیل می دهند.

بوسیله همین برهان حلقه با این شیوه آزاد سازی ضدیت است و معتقد است این دولتی بودن هیات امنای مجری سهام عدالت با روح ضابطه اصل ۴۴ منافات دارد و زیرا نصیب و قسمت نمی خواهد هیات امنای این قوطی را از حالت دولتی بیرون کند، مجلس می گوید پس بهتر است سهام عدالت در قالب شرکت های سرمایه گذاری استانی آزاد شود.

دیروز میر علی اشرف پوری حسینی رئیسسازمان خصوصی سازی اعلام کرد: پیش نویس عرضه سهام عدالت از یک سال و نیم گذشته تو مجلس داخل حال بررسی است، به دید می رسد ردیابی های مربوط به آن در حال طی کردن روزهای پایانی خود است. پوری حسینی گفت: از رویت ما صندوق زیبنده معامله در بورس بهترین گزینه برای آزاد سازی سهام داد است به گفته او باقی گزینه ها ایرادهایی دارند که نمی توان به موفقیتشان امیدوار بود.

با وجود اینکه رئیس موسسه خصوصی سازی پارسا است بررسی های لایحه سفره آخر را خلال می کند اما گفت وگوهای همشهری با فداکار نمایندگان کمیسیون مدال می دهد اختلاف نظر اقبال و حلقه به راحتی شایان محلول نیست زیرا مغایرت بین دو شیوه واگذاری می تواند درون آینده هزاران میلیارد تومان سود یا ضرر بخاطر مشمولان سهام عدالت خلق کردن کند و این همان عمه پا بر جا اختلاف ها است.

به نظر می رسد اختصاص سهام درون قالب صندوق های تنخواه گذاری می تواند بها زنبیل دارایی های سهام انصاف را چند  موافق کند اما اگر سهام در قالب شرکت های تنخواه گذاری استانی واگذار شود این حدس بود دارد که مشمولان برای خرید سهامشان هجوم بیاورند و این امر به کاهش مقدار سهام رحم منجر شود؛ با این حال موضوع دولتی بودن هیات امنای این صندوق تنخواه گذاری چیزی نیست که بتوان به صبر در پیاده شدن آن گذشت.

پیش از این حمید رضا فولاد گررئیس جماعت اختصاص تولید ملی و اصل ۴۴ جماعت گفته حیات:طرز آزادسازی سهام عدالت بوسیله سر مدنظر دولت مردم را مالک و مدیر سهام رحم نمی کند و همچنان تسلط دولت پهلو سهام رحم ادامه می یابد. محمد رضا پور ابراهیمی عضو باشگاه اقتصادی مجلس هم پافشاری کرده است: دولت باید آنچه را که به انسان فرع دارد را به خود آنها بسپارد.
حدود دو سال پیش اپلیکیشن FaceApp برای ابتدایی بار داخل مارکت های اپلیکیشن صریح شد و اعلام متعددی را به خود ویژه داد. اکنون مجددا تصاویر متعددی از کاربران در شبکه های مدنی مشاهده می شود که از فیلترهای حرفه ای تر این درخت سرو برای تغییر چهره ی خود استفاده می کنند. کارشناسان با تأیید گشایش فیلترها در به روزرسانی های اخیر عقیده دارند که افزایش محبوبیت و اطلاع دادن پیرامون چنین اپلیکیشن هایی، عموما با تبلیغات اینفلوئنسری یا پولی ایفا می شود.مقاله های مرتبط:برنامه FaceApp؛ وقتی فهم مصنوعی شما را می خنداند - زوم اپحریم خصوصی مرده است؛ جایگزین آن چه خواهد بود؟

فیلتر لبریز سروصدای این روزهای FaceApp به کاربر امکان می دهد تا تمثال اشخاص را پیرتر خواه جوان تر بطی ء. فیس اپ قبلا افکتی برای تغییر قومیت و نژاد تصاویر هم داشت که به خاطر انتقادهای متعدد، آن را حذف کرد. به هرحال اخبار کنونی پیرامون اپلیکیشن ترقی دهنده های روسی پیرامون جلوه ها نیست و نگرانی ها بیشتر درباره ی باطل حریم مخصوص مطرح می شود.

اولین نگرانی جدی اطراف فیس اپ، بوسیله بارگذاری تصاویر آلبوم شخصی کاربر مرتبط می شود. کارشناسان متعدد امنیتی این نگرانی را بررسی کرده اند. برخی از آن ها بارگذاری را تأیید کرده و برخی دیگر رد می کنند. به هرحال تعدادی از آن ها اعتقاد دارند تصاویر برای پردازش در فضای ابری بارگذاری می شوند و از پردازنده ی داخلی وسیله بخاطر آن استعمال نمی شود.

نگرانی دوم کاربران و کارشناسان حریم مخصوص از فیس اپ، پیرامون اجازه ی دسترسی به تصاویر شخصی مطرح می شود. فدایی کاربران درون توییتر ابراز نگرانی می کنند که اپلیکیشن سابق الذکر بدون کسب مجوز دسترسی به گالری تصاویر (Camera Roll در iOS) امکان تماس با آن را دارد. به هرحال دسترسی کنونی به تصاویر و امکان تفویض یک عکس از سوی کاربر، قبلا داخل یک API در iOS 11 توسط اپل ارائه شده بود. به پیش روی دیگر نمی توان دسترسی فیس اپ را آن چنان غیرقانونی دانست.

کاربر درون رابطه با اپلیکیشن FaceApp تمثال مورد نظر را خودش برگزینی می کند. در اینجا بحثی با عنوان «قصد کاربر» مطرح می شود که اپل بارها به آن اشاره کرده است. درواقع وقتی کاربر خودش عکسی را از میان گالری لمس می کند، مشکلی بابت دسترسی اپلیکیشن ندارد. فداکار کارشناسان عقیده دارند چنین جنس دسترسی، بهتر از اجازه ی مشاهده ی طاس گالری به یک اپلیکیشن خواهد بود؛ چرا که تنها عکس مورد نظر کاربر به اپلیکیشن مدال داده می شود.



جلوه جوان سازی فیس اپ روی چهره ی تیم کوک

با وجود توضیحات بالا، باز حزن نگرانی هایی پیرامون دسترسی های حریم خصوصی فیس اپ مطرح می شود. تا اینکه اگر کاربری تو تنظیمات دسترسی، دسترسی به تصاویر را روی حالت Never انتظام کرده باشد، باز حزن اپل امکان اجرای API تک نظر را بوسیله اپلیکیشن می دهد. بوسیله هرحال اپل باید برای چنین مشکلاتی در آینده راه حل داشته باشد تا تنظیمات دسترسی ها به رخساره درخشنده تر برای کاربر ارتکاب کنند. به عنوان مثال می توان گزینه ی Only Once که درون iOS 13 برای دسترسی مکانی کاربرد دارد را در دسترسی تصاویر هم لحاظ کرد.اسناد حریم خصوصی FaceApp تیره هستند

همان طور که گفته شد، بارگذاری تمثال کاربر در فضای ابری به منظور پردازش، چالش دیگر این روزهای فیس اپ است. درواقع پردازش برخلاف اپلیکیشن خود اپل، در تو دستگاه انجام نمی شود. هرچند چنین رویکردی بخاطر اپلیکیشن های متعدد طبیعی محسوب می شود، اما منتقدان از اعلام نکردن بارگذاری بوسیله کاربر گله دارند. به هرحال رسانه ها درباره ی این عدم اعلام بارگذاری با تیم توسعه ی فیس اپ مناسبت داشته اند، اما هنوز پاسخ روشنی منتشر نشده است.

توسعه دهنده ای به شهرت جاشوا نوزی در توییتر برای ابتدایی وهله خطر بارگذاری همگی ی عکس های کاربران را اعلام کرد که البته هنوز از سوی کارشناسان امنیتی تأیید نشده است:مراقب اپلیکیشن FaceApp باشید. این اپلیکیشن بوسیله سرعت همگی ی عکس های شما را عاری تصرف مجوز بارگذاری می یواش. به محض اینکه من اجازه ی دسترسی به عکس ها را به اپلیکیشن دادم، تصاویر به عارض سطر به خوش نویسی در اپلیکیشن نمایش داده شد. وقتی گوشی را به حالت Airplane بردم همه ی عکس ها سریعا نمایش داده شد، اما بوسیله پندار قطع بودن از اینترنت امکان گزینش عکس تک نظر را نداشتم.

امروزه کاربران استفاده های متعددی از بخش تصاویر گوشی های هوشمند خویشتن دارند و اسکرین شات از اطلاعات بنیادی غم بوسیله بخشی از امتحان ی کاربری آن ها بدل شده است. در این میان دسترسی به تصاویر کاربر، بیش از همیشه به چالشی امنیتی تبدیل می شود. مجرمان سایبری می توانند با دسترسی بوسیله همین تصاویرِ به ظاهر بی اهمیت و استفاده از فناوری هایی همچون امتیاز کاراکتر در تصویر، به اطلاعات بسیار مهمی از کاربران دسترسی مشخص کنند.

با وجود نگرانی های مطرح شده از دسترسی اپلیکیشن ها به داده ی کاربران، اهمیت نگهداری خود افراد همچنین دوچندان می شود. امروز کاربران از درخت سرو های متعددی حتی برای مقاصد ساده یا سرگرمی مصرف می کنند. در این میان اطلاع از دسترسی ها و خطرات احتمالی هر سرویس، برای حفظ داده های شخصی شکوه دارد.بیشتر بخوانید:چه اتفاقی اپل را از استفاده نمایشگر پلاستیکی داخل خاندان مقدمه آیفون منصرف کرد؟گلکسی واچ اکتیو 2 با توان پایش ضربان قلب ECG معرفی می شودباگ نسخه بتا iOS 13 امکان دسترسی به پسوردها را مهیا می کندمک بوک ایر 2019 از SSD کندتری نسبت به مدل ۲۰۱۸ استفاده می کندتماس اضطراری اپل واچ یکی از کاربران را از غرق شدن استخلاص داد
جشن روز باستیل هر سال در ۱۴ ژوئیه در سالگرد فتح دژ باستیل اسارت در پاریسپس از نهضت فرانسه در سال ۱۷۸۹ برگزار می شود.

Kamil Zihnioglu/AP
داشتن موهایی پرپشت و لطیف تأثیر زیادی در زیباتر و جوان زیرفون بوسیله نظر رسیدنِ ما دارد و همهٔ ما دوست داریم موهای سالم و نظم داشته باشیم. امروزه محصولات گوناگون و رنگارنگی در بازار عرضه می شود که همگی ادعا می کنند تأثیری معجزه آسا داخل درمان زکام تاک دارند و می توانند موهای ملیح و انبوهی را به ما کادو بدهند. ولی نکته حقیقی در درمان زکام مو تشخیص علت اصلی و شالوده ای آن است و عاری دانستن علت ریزش مو نمی توانیم آن را علاج کنیم. در ادامه تلخیص ای از روش های موجود برای تشخص موجب زکام مو را اعتراف می کنیم و برخی از روش های موجود برای درمان ریزش تاک را شرح می دهیم.

حتما بخوانید:خواص آب پیاز برای مو؛ آب پیاز چگونه به رشد تاک کمک می کند؟تزریق جای پا آر پی (PRP)؛ موارد استفاده، متد ارتکاب و عوارض جانبی آنبرای رشد تند مو چه کار باید کنیم؟ تشخیص علت زکام تاک

برای درمان زکام مو نخست باید علت واقعی آن را بی پرده کنیم تا بتوانیم این دشوار را به صورت ریشه ای محلول کنیم. معمولا پزشک برای تشخیص علت ریزش تاک مقدمه از معاینهٔ فیزیکی مصرف می کند و سؤالاتی را درمورد سابقهٔ پزشکی و سابقهٔ خانوادگی تان می پرسد. پزشک می تواند آزمایش هایی را نیز برای مشخص شدن علت زکام مو تجویز کند، از جمله:

آزمایش خون: ادا آزمایش خون می تواند بوسیله امتیاز بیماری ها و شرایط پزشکی مرتبط با زکام مو کمک بطی ء. تست کشش (pull test): در این آزمایش، پزشک به آرامی تعدادی از موهای شما را می کشد تا روبرو شود که چند تار مو از ریشه جدا می شود. با ایفا این آزمایش ظاهر می شود که فرآیند زکام موها در چه مرحله ای قرار دارد. میزان برداری از غشا قاعده (scalp biopsy): در نمونه برداری از پوست سر، پزشک با خراشیدن پوست روال یا با استفاده از چند تار موی کنده شده، نمونه هایی از پوست سر را استثنا می کند تا ریشهٔ موها را بررسی درنگ. این آزمایش مدال می دهد که آیا عفونت، علت ریزش تاک شده است. میکروسکوپ نوری: تو این روش پزشک از ابزار خاص ای برای تجسس موهای کنده شده از جوهر استعمال می کند. با استعمال از میکروسکوپ می توان اختلالات احتمالی موجود داخل ساقهٔ تاک را مشاهده کرد. بعضی از وضع های موجود برای تداوی ریزش مو

علاج های مؤثری برای بعضی از انواع ریزش مو وجود دارد. با مصرف از این روش های درمانی می توانیم رویش موها را افزودن داده و ریزش مو را برعکس کنیم یا مشت کم، روند کمینه پشت شدنِ بیشتر موها را آهسته کنیم. درون بعضی از انواع ریزش مو مثل زکام موی مبلغ ای یا کلی منطقه ای (آلوپسی آره آتا، alopecia areata) مقدور است که بوسیله علاج نیازی نداشته باشیم و موهای ازدست رفته ظرف یک سال دوباره رشد کنند.

در ادامه به شناساندن فداکار از روش های موجود بخاطر درمان زکام مو می پردازیم که شامل درمان های دارویی و سیاق های جراحی برای تهییج رویش مو و کُند کردن زکام مو است. ۱. تداوی زکام مو با مصرف دارو

اگر ریزش تاک به دلیل بلای ناگهانی مبنا ای خلق کردن شده باشد، برای علاج زکام تاک حتما باید آن بیماری را درمان کنیم. تو این موارد ممکن است که لازم باشد از داروهایی مثل پردنیزون (prednisone) برای کاهش التهاب و سرکوب جهیز ایمنی بدن مصرف کنیم. گاهی نیز کاربرد داروی خاصی موجب ریزش تاک می شود. درون این صورت پزشک بوسیله شما پند می کند که مشت اندک ۳ ماه مصرف آن دوا را راکد کنید.

داروهایی نیز بخاطر درمان طاسی دارایِ سرمشق (ارثی) وجود دارد. این داروها عبارت اند از: ماینوکسیدیل (Minoxidil) (یا Rogaine)

برای تهیهٔ ماینوکسیدیل به فتوا و نسخهٔ پزشک نیازی ندارید و مردان و زنان می توانند این دارو را مصرف کنند. این دارو به رخساره پول شدنی خواه کف (فوم) وجود دارد و باید آن را هر روز روی پوست سر خود بمالید (پس از مصرف دارو حتما مشت های تان را بشویید). درون ابتدا مقدور است که مصرف ماینوکسیدیل سبب زکام مو شود. گاهی نیز موی جدیدی که می روید، کوتاه خیس و نازک نمدار از موی قبلی است. برای جلوگیری از زکام موی بیشتر و رویش دوباره موها باید دست کمینه ۶ ماه این دوا را استعمال کنید. بخاطر حفظ تأثیرات این دارو باید مصرف آن را دنباله دهید.

عوارض جانبی احتمالی ماینوکسیدیل دربرگیرنده سوز پوست سر، رویش موهای ناخواسته ای در قسمت های مجاور غشا عادت مانند صورت و دست ها و تُندتپشی یا تاکی کاردی است (تُندتپشی خواه تاکی کاردی tachycardia، افزایش تعداد جست قلب بیش از ضربان بیرونی نرمال و معمولا زیاد از ۱۰۰ ضربه درون دقیقه است). فیناستراید (Propecia)

فیناستراید دارویی تجویزی بخاطر مردان است. این دارو بوسیله صورت مستقر هایی است که یومیه مصرف می شود. تو بسیاری از مردانی که فیناستراید مصرف می کنند، ریزش تاک کاهش می یابد و بعضی نیز شاهد رویش موهای جدیدی هستند. بخاطر حفظ تأثیرات این دارو باید استفاده آن را ادامه دهید. البته این دوا برای مردان بالاتر از ۶۰ سال به اندازهٔ سایر مردان مؤثر نیست.

عوارض جانبی فیناستراید دربرگیرنده کاهش تمایل جنسی و عملکرد جنسی و افزایش خطر ابتلا به عطارد پروستات است (البته این عوارض به ندرت مشاهده می شود). زنان باردار خواه زنانی که ممکن است باردار باشند باید از دست زدن بوسیله امین های خردشده خواه شکسته شدهٔ فیناستراید پرهیز کنند. داروهای دیگر

برای مردان از داروی خوراکی دوتاستراید (dutasteride) نیز استفاده می شود. برای نسوان همچنین می توان بخاطر درمان زکام مو از امین ضدبارداری واسپیرونولاکتون استفاده کرد. ۲. علاج زکام تاک با جراحی پیوند تاک



در رایج ترین سنخ ریزش موی دائمی، عزب موهای قسمت جلوی سر دون تأثیر قرار می گیرد و می ریزد. در نحو پیوند تاک خواه جراحی ترمیمی از موهایی که برای مان پاینده مانده بهترین استفاده را می بریم.

در عمل جراحی کاشت مو، متخصص پوست خواه جراح تزیین لقمه های کوچکی از پوست سر را که هریک دارای یک تا چندین کدر مو هستند از ظهر یا کنارهٔ سر برمی دارد. گاهی نوار بزرگ رطوبت از پوست که دارای چندین گروه مو است برداشته می شود. سپس متخصص غشا یا جراح تزیین فولیکول های مو را یک بوسیله یک در سرنوشت های بی مو سر می کارد. بعضی از پزشکان توصیه می کنند که پس از جراحی پیوند تاک برای بوسیله حداقل رساندن زکام تاک از ماینوکسیدیل مصرف کنید. مقدور است که بخاطر رسیدن به نتیجهٔ مطلوب به بسیار از یک جراحی نیاز داشته باشید. زکام موی ارثی درنهایت، با وجود جراحی نیز به پیشرفت خود ادامه می دهد.

گونه های جراحی موجود برای درمان ریزش تاک پُرهزینه هستند و ممکن است دردناک باشند. خطرات احتمالی روش های جراحی شامل خون ریزی و سرمد ماندن جای صدمه است. ۳. درمان ریزش تاک با استفاده از لیزردرمانی

راه اندازی خوردنی و داروی آمریکا (FDA) استعمال از مایه لیزر سطح پایین (low-level laser device) را برای تداوی ریزش موی ارثی مردان و زنان تأیید کرده است. چند مطالعهٔ محدود نشان داده است که لیزردرمانی غلظت موها را تکثیر می دهد. البته برای نشان اعطا کردن اثرات بلندمدت این گونه درمانی باید مطالعات و ازمایش های بیشتری عمل شود. کنار آمدن با ریزش مو و استفاده از روش های آرایشی

چنانچه از درمان ریزش تاک مایوس شده اید، می توانید از روش هایی شبیه تراشیدن موهای باقی باقی مانده تو اطراف شیوه خواه سایر مدل موها و محصولات آرایشی استفاده کنید. بخاطر نمونه می توان از روسری، کلاه گیس و اکستنشن مو برای نهفتن کم پشتی و طاسی ضابطه و ایجاد ظاهری غریزی کاربرد کرد. برای اطلاع از وضع ها و ایده های بیشتر می توانید با آرایشگری مشورت کنید. به نعوظ کلی از این متد حل های غیرپزشکی می نبوغ بخاطر نهفتن ریزش موی موقتی یا دائمی استفاده کرد. آماده شدن پیش از مراجعه بوسیله پزشک



می توانید فاتحه بوسیله پزشک خانوادگی تان مراجعه کنید و مشکل و نگرانی های تان را با او در میان بگذارید. او همچنین امکان پذیر است که شما را به فنی پوست ارجاع بدهد. کارهایی که می توانید پیش از مراجعه به پزشک ادا بدهید فهرستی از معلومات انحصاری مهم خود را تهیه کنید. این فهرست دربرگیرنده نگرانی های مهم یا تغییراتی است که به تازگی در زندگی شما ابداع شده است. فهرستی از تمام داروها، ویتامین ها و مکمل های غذایی مصرفی خود را تهیه کنید. سؤالاتی را که می خواهید از پزشک بپرسید، فهرست کنید.

زمانی که در مطب پزشک هستید، محدود است. بنابراین آماده کردن فهرستی از سؤالاتی که می خواهید بپرسید موجب می شود که از زمانی که دارید نیکوترین مصرف را ببرید. سؤالات خویشتن را به ترتیب از مهم ترین تا کم عظمت ترین سیاهه کنید تا داخل صورتی که زمان کافی بخاطر پرسیدن همهٔ آنها نداشتید، بتوانید سؤالات عمده تر را بپرسید. بعضی از سؤالات بنیانی مربوط به ریزش مو عبارت اند از: علت احتمالی زکام موی من چیست؟ آیا جهت های دیگری هم وجود دارد؟ چه آزمایش هایی را باید انجام بدهم؟ آیا ریزش موی غلام دائمی است یا موهایم دوباره به حالت قبل برمی گردد؟ چقدر طول می کشد تا دوباره به حالت قبل برگردد؟ بهترین راه موجود برای علاج ریزش موی غلام کدام است؟ آیا باید محدودیت هایی را تکریم کنم؟ آیا باید به متخصص مراجعه کنم؟ هزینهٔ تداوی ریزش تاک چقدر است و آیا بیمهٔ من نفقه های آن را پوشش می دهد؟ آیا داروی ژنریک و کم ارزش تری بود دارد که بتوانم بوسیله جای دارویی که فتوا کرده اید، استفاده کنم؟ آیا بخاطر افزودن اطلاعات من درمورد ریزش مو بروشور یا جزوه ای دارید که بتوانم با خویشتن بوسیله خانه ببرم؟ چه وب سایت هایی را سفارش می کنید؟ کارهایی که پزشک اجرا می دهد

پزشک نیز سؤالاتی را از شما می پرسد. آمادگی برای پاسخ دادن بوسیله سؤالات پزشک سبب می شود که درون زمان صرفه جویی کنید و بتوانید به نکات و مواردی بپردازید که می خواهید ثانیه بیشتری بخاطر شان بگذارید. پزشک ممکن است که سؤالات زیر را از شما بپرسد: ریزش موی شما از چه زمانی شروع شد؟ ریزش موی شما جاویدان خواه گاه به گاه است؟ آیا بااطلاع نمو ضعیف موها، شکستگی مو یا ریزش مو شده اید؟ ریزش موی شما خرده ای یا طاسی است؟ آیا تو گذشته همچنین ریزش مو داشته اید؟ آیا کسی درون قوم و بستگان درجه مطلع شما دستخوش ریزش مو بوده است؟ چه داروها یا مکمل هایی را به طور منظم مصرف می کنید؟ پندار می کنید که چه چیزی زکام موی شما را کمتر می کند؟ تفکر می کنید که چه چیزی ریزش موی شما را بیشتر می کند؟ در ادامه بخوانید: ۱۲ خوراکی طبیعی بخاطر جلوگیری از ریزش مو
17 تیر؛ ورقه اول مجله های ورزشی بامداد ایران 17 تیر؛ صفحه اول روزنامه های ورزشی صبح ایران 17 تیر؛ صفحه مبدا نامه های ورزشی صبح ایران 17 تیر؛ ورقه مقدمه مجله های ورزشی صبح ایران 17 تیر؛ صفحه اول روزنامه های ورزشی صبح ایران
به گزارش رگولاتوری، مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری معلومات رگولاتوری نتایج ارزیابی و رتبه بندی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنتثابت، بی سیم و تلفن همراه در ریه ماهه دوم سال ۹۷ را اطلاع دادن کرد.

وی گفت: در این ارزیابی که بوسیله ترانه فروزان سازی وضعیت موجود اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی، تقویت فضای رقابتی میان اپراتورها و ارتقای کیفیت خدمات ارتکاب شده است، شرکتهای شاتل، آسیاتک، رهام داتک، پیشگامان، صبانت، پارس آنلاین، های وب، لم آوا، مخابرات ایران و حلما گستر بوسیله ترتیب رتبه های یک تا دهکده را داخل مملکت خدمات اینترنت مدلل و شرکتهای ایرانسل و مبین نت داخل مرزوبوم خدمات اینترنت بی سیم به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند.

حقی افزود: داخل حوزه خدمات اینترنت ثابت تنها ۱۰ اپراتور تاثیرگذار که دارای بالاترین سهم راسته بودند مورد ارزیابی استراحت گرفته اند.

وی گفت: داخل مرزوبوم خدمات تلفن همراه نیز شرکتهای همراه اول، خدمات ارتباطی ایرانسل و رایتل به ترتیب رتبه اول تا سوم را به دست آوردند.

دستیار امور پستی، ارتباطی و فناوری رگولاتوری درباره شاخصهای ارزیابی اپراتورها تصریح کرد: اپراتورهای ارائه دهنده خدمات درون دو بعد مشتری و رگولاتوری تقویم شده اند که البته شاخصهای بعد مشتری پیمانه بیشتری دارد.

وی در تشریح شاخصهای تقویم این ابعاد گفت: اپراتورها تو سپس خریدار با شاخصهای عملکردی، خرسند مشتری، وضعیت بازار و پشتیبانی مشتری و درون پس ازآن رگولاتوری با شاخصهای استاندارد پایبندی به قوانین و مقررات، تعهدات ترقی و اجرا، تعهدات مالی و تخمین های ادارات کل انتظام هنجار مناطق سنجیده شده اند.

حقی با اشاره به استمرار تخمین ها تاکید کرد: سعی می کنیم بازه های زمانی ارزیابی اپراتورها را کوتاهتر کرده و ارزیابی های بعدی را به قیافه فصلی و در بازه زمانی ۳ ماهه ادا دهیم.
مسابقه ی زومیت  و  هواوی  پس از یک ماه از آغاز، سه روز دیگر به پایان می رسد. در طول مسابقه، هر هفته ویدئویی از فردی های جای پا ۳۰ پرو، پرچم دار هواوی، منتشر شد. بخاطر شرکت داخل مسابقه، عزب کافی است دیدگاه خود درباره ی هر ویدئو و قابلیت مربوط به آن را در بخش دیدگاه های پست مسابقه منتشر کنید. هر فرد می تواند حداکثر چهار دیدگاه (درباره ی چهار ویدئو موجود) ثبت درنگ تا از طالع بیشتری برای برنده شدن درون مسابقه برخوردار باشد. گفتنی است ثبت دیدگاه های بیشتر در مسابقه، در نظر خمود نخواهند شد. 

هنوز بخاطر شرکت در این محک فرصت باقی است و تمامی دیدگاه ها تا ساعت ۱۲ شب ۳۱خرداد ثبت می شود. همچنین، مشارکت کنندگان باید نام و نام خانوادگی و شماره ی تلفن همراه خود را در پنل کاربری وب سایت وارد کنند. اهدای جایزه ملزم به حزن خوانی معلومات پروفایل کاربری با کارت وقوف عفیف شخص تیز خواهد بود. تمامی کاربران زومیت ازطریق صفحه ی ویرایش پروفایل می توانند مفروضات پروفایل خود را تکمیل کنند. شماره ی تلفن همراه صرفا برای برقراری وفاق با کاربر درصورت برنده شدن درون مسابقه به کار پژمرده خواهد شد.

پس از پایان زود مسابقه، ثبت دیدگاه در پست مسابقه متوقف و فهرست تمامی همدستی کنندگان و جایگاه آن ها (شماره ی قرعه کشی) در همین پست منتشر خواهد شد تا درصورت مغایرت اطلاعات و نبود نام، با زومیت در مناسبت باشید. ذکر این نکته لازم می کند که ۱۰تیر سنت قرعه کشی به صورت زنده برگزار خواهد شد!.

جوایز قرعه کشی حی عبارت اند از: یک دستگاه P30 Pro و یک وسیله P30 Lite به همراه چهار دستبند هوشمند Band A1 و چهار اسپیکر بلوتوث هواوی. این جوایز بعد از قرعه کشی به همکاری کنندگان اهدا می شود. همچنین، یک مایه P30 Lite نیز بین دیدگاه منتخب قرعه کشی می شود. دیدگاه های برگزیده را تیم تحریریه زومیت تفویض می کند و چنانچه این افراد جزو برندگان قرعه کشی عمومی تشریح داده شده نباشند، داخل قرعه کشی یک دستگاه P30 Lite شرکت داده می شوند.

به روزرسانی مبدا:

بخاطر مشاهده فهرست اولیه افراد حاضر تو قرعه کشی از فایل PDF در این لینک استعمال کنید.

نکته رادیکال: کاربرانی که با ته رنگ قرمز معین شده اند باید هرچه کندرو تر به اتمام مشخصات کاربری خویشتن اعم از درج نام و شهرت خانوادگی به همراه شماره موبایل اقدام کنند. 

روز قبل از قرعه کشی این فهرست مکرر به روز خواهد شد. داخل رخ نفاق مفروضات و نبود اشتهار کاربری خود حتما با ما در میان بگذارید.

بوسیله روزرسانی دوم:

داخل روز های آتی قرعه کشی طبق برنامه اعلامی انجام خواهد شد. روز آینده تاریخ نویس ۱۰ تیر زمانه ۹ بامداد فهرست افراد حاضر داخل قرعه کشی بسته خواهد شد. عزب کاربرانی تو قرعه کشی مشارکت داده می شوند که صیت و صیت خانوادگی به همراه شماره موبایل در پروفایل کاربری آن ها ثبت شده باشد. 

به روزرسانی سوم: سیاهه افرادحاضر در قرعه کشی سپرده شد. هواخواه اعلام زمان قرعه کشی باشید.

به روزرسانی چهارم: بر موافق دستور کار ریزی قبلی امروز ساعت ۱۸:۰۰ قرعه کشی تمرین بزرگ هواوی و زومیت به صورت آنلاین ایفا خواهد شد.

نکته: فایل اسامی انبازی کننده به همراه شماره قرعه کشی در این لینک قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید:مقایسه دوربین آیفون XS، گلکسی اس 10 پلاس، هواوی پی 30 پروسامسونگ، بزرگترین مغلوب تعویق تحریم های تجاری آمریکا علیه هواویهواوی نسبت به دعاوی حقوقی مطرح شده ازسوی ورایزن نفوذ نشان دادهواوی بخاطر ورشکسته شدن زیاد ازحد بزرگ شده استترامپ مجوز بیع کالاهای آمریکایی بوسیله هواوی را صادر کرد
آشنایی با سکه بهار آزادی

محمدرضا سفینه آرای در گفت وگو با ایسنا، تو وابستگی با وضعیت یک هفته اخیر میدان زر و سکه گفت: هنگام یک هفته اخیر قیمت اونس جهانی داخل روز دوشنبه رشد قابل توجهی داشت و با افزایش ۳۰ دلاری به ۱۴۳۷ دلار رسید.

این کارشناس بازار طلا و سکه ادامه قسط: ولی این نمو قیمت اونس جهانی پایدار نبود و ارزش اونس طی هفته به محدوده ۱۴۰۵ تا ۱۴۱۰ دلار رسید.

وی بیان کرد: قیمت طلا و مبلغ داخل این مدت با توجه به کاهش ارج دلار داخل بازار داخلی مسئله نزولی به خود گرفته و این موضوع با کاهش سطح مطالبه همراه حیات.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: افت سطح توقع هنگام هفته گذشته به حدی وجود که میزان نمایش متجاوز از ادعا بود و این موضوع تخلیه حباب سکه را به دنبال داشت.

این کارشناس بازار زر و مبلغ ادامه داد: نکته قابل توجه در هفته گذشته آن وجود که قیمت طلا با حباب منفی همراه بود و به نسبت بها جهانی رشد نداشت.

وی با رمز بوسیله حباب ۳۴۰ هزاره تومانی سکه گفت: کاهش حباب سکه در هفته آینده ادامه خواهد داشت و این درون حالی است که مسکوک های ثبت نامدار بانک مرکزی در حال تزریق به بازار است.

کشتی آرای گفت: هر قطعه مبلغ تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۱۰ هزار، تمام طرح جدید ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار، نیم سکه ۲ میلیون ۳۷۰ هزار، ربع مبلغ ۱ میلیون و ۵۷۰ هزار، مسکوک یک دما ۱ میلیون و ۱۰ هزار، هر مثقال طلای مبتدی ۱۷ عیار ۱ میلیون و ۸۸۹ هزار و هر گرم طلای مبتدی ۱۸ عیار ۴۳۶ هزار تومان مقدار گذاری شده است.
جهیز عامل اندروید بیش از قدیم با چالش بدافزار دست وپنجه بطی ء می بطی ء و گویی پایانی هم برای نبرد آن ها وجود ندارد. تحقیقات جدید مطالبه می کنند گوگل پلی استور میزبان هزاران اپلیکیشن ساختگی آلوده به بدافزار است که داده های کاربران را شعار قرار می دهند.مقاله های مرتبط:گوگل برای کشف حفره امنیتی در اپلیکیشن های اندروید مزد تعیین کردنیم میلیون کاربر اندروید با دانلود برنامه مخرب از گوگل پلی نیرنگ زده اند

تحقیقات اخیر توسط محققان دانشگاه سیدنی و اداره Data61 به مدت دو سال انجام شد که بیش از یک میلیون اپلیکیشن اندرویدی پلتفرم گوگل در آن وارسی شدند. محققان تعداد قابل توجهی ورزش و اپلیکیشن کشف کردند که خویشتن را به جای اپلیکیشن های پا بر جا و کاربردی جا می زنند.

در پاره هایی از مقاله ی تحقیق مذکور می خوانیم:ما توانستیم ۲,۰۴۰ اپلیکیشن جعلی احتمالی را شناسایی کنیم که شامل بدافزار هستند. این اپلیکیشن ها درون مجموعه ای دربرگیرنده ۴۹,۶۰۸ مورد حضور داشتند که ظاهرشان مشابه با ۱۰ هزار سرو گرامی گوگل پلی استور وجود. ما همچنین ۱,۵۶۵ اپلیکیشن جعلی دیگر کشف کردیم که حداقل پنج مجوز سیستمی متجاوز از اپلیکیشن های اصلی التماس می کردند. ۱,۴۰۷ اپلیکیشن تک تجسس نیز درکنار فعالیت جعلی حداقل پنج هیئت دولت ی تبلیغاتی متفرقه داشتند.

بازی هایی همچون Temple Run، Free Flow و Hill Climb Racing در صدر سرویس های کپی شده توسط اپلیکیشن های جعلی هستند.

محققان برای شناسایی اپلیکیشن های قلابی یک شبکه ی عصبی پیچشی طراحی کردند که ابتدا سنخیت درون آیکن اپلیکیشن ها را شناسایی می کند. چنین تشابه هایی کاربران را نیرنگ می دهد تا سرویسی با جلوه گر اولیه ی متشابه را به جای اپلیکیشن موردنظر خود دانلود کنند و شاید گرفتار عواقب بدافزار شوند.



پس از کشف میلیون ها اپلیکیشن در پلی استور، فایل های APK آن ها دانلود شد و سپس قسمت قسمت کردن بندی براساس گروه اپلیکیشن و شباهت بصری صورت گرفت. در مرحله ی بعدی ربودن متون توضیحات ۱۰ هزاره اپلیکیشن برتر پلی استور بررسی شد. مقیاس پرورش ماشین این تفحص که براساس تکنیک Multi-Modal Embedding فعالیت  می کرد در بسرنوشت شوم دچار کردن وارسی متون توانست ۴۹,۶۰۸ اپلیکیشن جعلی کشف کند.استعمال از آیکن و توضیحات مشابه، ابزار رادیکال نیرنگ اعطا کردن کاربران اندروید است

برای بررسی اپلیکیشن های مصنوعی بخاطر روبرو کردن بدافزار، از API خصوصی VirusTotal استفاده شد. این درخت سرو به صورت آنلاین خدمات مطالعه بدافزار انجام می دهد و در سال ۲۰۱۲ توسط گوگل خریداری شد. بعد شریک مذکور به کارمند رها در حوزه ی امنیت سایبری تحول شد که دامن مدیریت آلفابت و به معروفیت Chronicle از سال ۲۰۱۸ فعالیت می کند.

تحقیقات روی اپلیکیشن های تقلبی، به تجسس مجوزهای مورد نیاز آن ها و کتابخانه های تبلیغاتی همچنین پرداخت. البته تو بخشی از مقاله اشاره شد که ۳۵ درصد از اپلیکیشن ها دیگر در پلی استور حضور ندارند و احتمالا ترقی دهنده ها بوسیله خاطر شکایت کاربران آن ها را حذف کرده اند.

گوگل به عنوان اداره مدیر اندروید و مالک پلی استور، نقش خود را با قوی تر کردن ساختارهای امنیتی بازی می کند. آن ها مدخل Google Play Protect را در پی این تحقیقات قوی نمدار کردند تا دستگاه های اندرویدی را از اپلیکیشن های با احتمال کار بزرگ بالا حفظ کنند. به علاوه غول موتور جست وجو محاکمه های خود را بی قراری شاداب گیرانه خیس کرد که منجر به تکثیر ۵۵ درصدی تعداد اپلیکیشن های مردود تو جریان امنیتی شد. به علاوه نرخ مسدودیت اپلیکیشن ها هم ۶۶ درصد افزایش داشت. آمارهای سابق الذکر توسط خود گوگل عرضه شده اند.

گوگل در بیانیه ای داخل ابتدای سال جاری گفته حیات:حفظ امنیت اکوسیستم اندروید آسان نیست، اما اعتقاد داریم که Google Play Protect به عنوان ابزاری مهم و کاربردی بخاطر اضافه حمایت عمل خواهد کرد. ابزار مذکور بوسیله عنوان یک لایه ی امنیتی بنیانی ادا کرده که دستگاه های کاربران و داده های آن ها را در عین حفظ آزادی، تنوع و باز بودن اکوسیستم اندروید، حفظ می کند.



با وجود ادعاهای گوگل، اپلیکیشن های مشکل دار تاکنون به دفعات از لایه های امنیتی عبور کرده اند. ماه آوریل گذشته، ضبط ای داخل ارتباط با اپلیکیشن های اندرویدی به جریان افتاد که سرویس های مشهوری بی قراری در آن اسیر بودند. این پرونده حاصل تحقیقات تیم Buzzfeed بود و دعوی می کرد که اپلیکیشن های پرطرفدار از تبلیغات ویدئویی خفا استفاده می کنند. بوسیله علاوه بازفید این اپلیکیشن ها (که بعضا میلیون ها بار دانلود شده بودند) را به کلاهبرداری تبلیغاتی متهم کرد.

ماهیت باز اندروید، منجر بوسیله تیره تر شدن موضوع می شود. همین باز بودن درکنار مزیت یک خال ی ضعف خواهد بود که به اپلیکیشن های کپی، اجازه ی توسعه و ایجاد ریسک برای کاربران می دهد. استفهام مذکور درون اپ استوری عمل شد که باید یکی از قانونن مند ترین سرویس ها باشد. به همین دلیل نتایج آن نگران کننده هستند. به هرحال اگر شما هم از کاربران وسیله های اندرویدی هستید، پیشنهاد می کنیم که برای پیدا کردن اپلیکیشن واقعی مورد دیدن خود، از راهکارهایی همچون خواندن نظرات و بررسی مجوزهای کارکردی اپلیکیشن استفاده کنید.بیشتر بخوانید:MSI و BlueStacks بازی های اندرویدی را با قیمت ۲۴۰ فریم برثانیه بوسیله دسکتاپ می آورندنسخه بتا اندروید Q در دسترس ۱۱ گوشی هوشمند شیائومی قرار می گیرد۱۰ محدودیت متاخر اپل که ایده آن متعلق به خودش نیستبا Sailfish OS جایگزین متاخر هواوی برای اندروید آشنا شویداتحاد هواوی با دیگر گوشی سازهای چینی برای آماده سازی جهیز عامل جایگزین اندروید
می گویند یک میز مرتب اولین دامنه بخاطر داشتن یک حافظه تسکین است. اگر شما هم بخاطر ادا کارهایتان در محل کار دستخوش مشکل شده اید، نگاهی به دوره تان بیندازید. آیا فضای کارتان به هم ریخته است؟

طبق تحقیقی که داخل مجلهٔ «Journal of Neuroscience» منتشر شده، داشتن میزی نامرتب علاوه بر ایجاد ظاهری نامطبوع، می تواند در تمرکز و پردازش معلومات شما نیز اختلال ابداع یواش. تا زمانی که انگیزه و تداوم داشته باشید، مرتب کردن میز، کاری سهل و مهم تر از آن باارزش بوسیله شمار می آید. با این ۲۰ روش ساده نخست کنید تا میزی منظم داشته باشید و خیلی زود از فضای باز، ذهن آزاد و خلاقیت بیشترتان لذت ببرید.

حتما بخوانید:چگونه منظم باشیم؟نظم در زندگی و ۱۵ نکته برای پیاده سازی آنخودنظم دهی؛ چطور اهداف بلندمدت مان را فدای کیف های کوتاه مدت نکنیم؟

درهم سبک با تمرکز شما در تعارض است و باعثاسترس، اضطراب و عاطفه گناه می شود. به عبارت دیگر، باید چنین وضعیتی را از بین ببرید. ولی گاهی که به چنین به غم استیل نگاه می کنید، نیکو کردن آن نیز غیرممکن به نظر می رسد. خوشبختانه، برخلاف چیزی که تو نگاه ابتدا بوسیله چشم می آید، نیکو کردن و حفظ کردن نظام میز، فقره تحمل فرسایی نیست. ۱. یک فضای شخصی بسازید

احتمالا هرروز با خود چیزهایی به محل امر می آورید و باید آنها را جایی بگذارید. با این حال، بوسیله جای شلوغ کار کردن میزتان با لذت دستی، کیف پول، موبایل خواه کلیدهایتان، محل خاصی را برای این وسایل ضروری (که معمولا تنها باعث بی نظمی هستند) در دیدن بگیرید. حتی بهتر است، هر زمان که امکان داشت، موبایل تان را بیرون از دید قرار دهید تا حواس تان هنگام امر کمتر پرت شود. ۲. کامپیوترتان را حزن مرتب کنید

شاید میز کارتان کاملا خلوت و مرتب باشد و هر مینیمالیست (افرادی که به سهل گرایی علاقه دارند) سختگیری را مفتخر کند، ولی ورقه کامپیوترتان پر از فایل ها و اسناد دسته بندی نشده و تو درون تو باشد. پس باید حواس تان بوسیله این بسرنوشت شوم دچار کردن غم باشد. بوسیله حزن استیل های دیجیتالی همچنین نوعی بی نظمی محسوب می شوند و زمانی که به تمرکز نیاز دارید، حسابی حواس تان را پرت می کنند. حداقل هفته ای یک بار، فایل های بی استفاده را از دسکتاپ تان پاک کنید. برای فایل های مرتبط، فولدرهای منظم بسازید تا صفحه ارائه تان میسر و دلپسند شود. حتما بخوانید: چطور پوشه های کامپیوترمان را مرتب نگه داریم؟ ۳. پاکسازی کنید



احتمالا نیازی به گفتن نباشد، اما اگر می خواهید میزتان را مرتب کنید، باید پاکسازی عمل دهید. سراغ تک تک ادوات روی میزتان بروید و از خودتان بپرسید آیا واقعا بوسیله این مایه نیاز دارید یا نه. وسایل موردنیاز را نگه دارید و غیرضروری ها را دور بریزید. با خودتان صادق باشید: منوی بیرون بر رستورانی که به رطوبت تعطیل شده اصلا جزو افزار ضروری نخواهد بود. این کار را به گونه احسن ادا دهید و بوسیله زودی تماشاگر تغییرات مثبت و احسان روی میز کارتان خواهید بود. ۴. میزتان را روزانه پاکیزه کنید

در انتها روز و پیش از صرفنظر نگرش کار، زمانی را به پاکدامن کردن میزتان اختصاص دهید. با عمل این کار، چیزهای اضافی ای را که روی میز گذاشته اید، دور می ریزید و صبح روز پس ازآن با میزی تروتمیز روبه رو خواهید شد. ۵. هر مفید را به نصیب و قسمت اجرا دهید

شاید فکر کردن کنید که در ایفا چند کار همزمان (multitasking) ورزیده هستید، ولی منبع امر این است که فرضیهٔ ادا چند کارِ همزمان تقریبا غیرممکن است. به جای سعی کردن و ضعف خوردن، تمرکزتان را روی یک حکم بگذارید. برای کمینه کردن هرچه بیشتر بی نظمی، اجازه دهید تنها همان طرز کار که مشغول انجامش هستید فضای میزتان را به خودش اختصاص دهد و هر چیز دیگری را کنار بگذارید. ۶. مدارک تان را اسکن کنید

می خواهید از شر خروارها کاغذی که میزتان را شلوغ کار کرده اند، خلاص شوید؟ آنها را به نسخهٔ دیجیتالی تبدیل کنید. بهتر است هر چیزی را که به نسخهٔ فیزیکی آن حاجت ندارید، به نسخهٔ دیجیتالی تبدیل کنید. فایل ها را به رخ PDF پس انداز کنید. اکنون مفرط اسودگی می توانید هر مدرکی را که نیاز دارید، به راحتی مشهود کنید. حتی مدارکی را تیمار که به نسخهٔ فیزیکی آن نیاز دارید، اسکن کنید، اما به عقب فضای بایگانی در محل کارتان برای آنها باشید؛ چرا که احتمالا به ندرت به آنها نیاز خواهید داشت. ۷. از سیستم Two-Tray استفاده کنید

به جای استراحت دادن کوهی از کاغذها درون اطراف میز، از جهیز Two-Tray (دو سینی خواه دو مجری) برای نظم دهی به کاغذهایتان استفاده کنید. یک سینی را خصوصی کاغذهای جدید که هنوز باید روی آنها کار کنید در نظر بگیرید. سینی دیگر را برای کاغذهایی که بررسی شده اند و باید قسمت قسمت کردن بندی خواه بوسیله جای دیگری منتقل شوند، در نظر بگیرید. ۸. کارهای تان را هرچه زودتر انجام دهید

یک روال برای جلوگیری از به تعویق انداختن کارها این است که اگر موثر کمینه از ۲ دقیقه زمان از شما می گیرد، بلافاصله آن را انجام دهید. به همین منوال، اگر کاری را برعهده دارید که کمتر از ۱۵ دقیقه می توانید آن را به پایان رسانید، بلافاصله آن را ایفا دهید. پروژه تان را هر چه زودتر به خاتمه برسانید تا هم از دیدن فیزیکی و تیمار روانی، وعده آن از روی دوش تان برداشته شود. هرچه زودتر مستمری تان را ایفا دهید، زودتر به تمرکز حواس می رسید و زودتر میز فرمان خلوت تازگی خواهید داشت. ۹. دیجیتالی شوید



تقلا کنید بیشتر از تقویم دیجیتالی تلفن همراه تان برای پیگیری پروژه ها، یادداشت ها و یادآوری ها کاربرد کنید. وقتی به دیجیتالی کردن کارها و برنامه هایتان عادت کنید، ناچیز به استفاده از کاغذ یادداشت های چسب دار حاجت خواهید داشت و تو نتیجه میز کار خلوت تازگی در انتظارتان خواهد وجود. ۱۰. یک چرک نویس یادداشت تهیه کنید

در واقعیت، شاید همگی چیز را نتوان به تلفن همراه منتقل کرد. بنابراین بهتر است یک پیش نویس یادداشت تهیه کنید و برخی یادآوری ها و شماره ها را در آن یادداشت کنید. شاید تکثیر کردن یک وسیلهٔ جدید به میز کارتان به خشکی امدن خلاف آنچه باشد تا بوسیله حال گفته شد، اما این دفترچه می تواند همهٔ ایده ها و معلومات مهم را به صورت یکپارچه داخل آورد تا از خلق بی نظمی روی میزتان جلوگیری شود. ۱۱. گروه بندی بر بن اهمیت

بهترین شیوه بخاطر قسمت قسمت کردن بندی، مد دیدن راحتی دادن وقار وسایل است. وقتی می خواهید افزار روی میزتان را دسته بندی کنید، از خودتان بپرسید که بوسیله هر وسیله چقدر نیاز خواهید داشت. اگر آن وسیله کاربرد زیادی ندارد، آن را جایی دورتر از وسایل ضروری تان قرار دهید. ۱۲. یک سطل زباله تمهید کنید



تو نزدیکی یا کوچکتر میزتان یک سطل خاکروبه قرار دهید. این سطل قرار است دوست خوب جدیدتان باشد. موقت پس از اینکه چیزی روی میزتان قرار گرفت که به آن نیازی نداشتید، آن را در سطل بریزید. هر چه خرت وپرت ها بیشتر شود، بیشتر به این امر عادت خواهید کرد و تقریبا ابد این کار را انجام خواهید رحم. برای نتیجهٔ بهتر، می توانید یک جعبهٔ مخصوص بازیافت کوچک همچنین تدارک کنید تا بلافاصله کاغذهای باطله را درون آن بریزید. از هر دوِ این سطل ها به احسان استفاده کنید تا میز کار مرتب و خلوتی داشته باشید. حتما بخوانید: فواید اهمیت دادن به سطل آشغال! ۱۳. کابل ها را ببندید

بی نظمی تنها بوسیله وسایل روی میز محدود نمی شود؛ چیزهایی که زیر یا پشت میز فراغت می گیرند همچنین می توانند بی نظمی ایجاد کنند. اگر گروهی از سیم ها بوسیله چشم تان می آید، احتمالا جهت حواس پرتی تان خواهد شد. برای کاهش حواس پرتی، کابل ها و سیم ها را با مسدود کمربندی ببندید و آنها را از جلوی دیدتان دور کنید. ۱۴. ادوات الکترونیکی را دور کنید

احتمالا نیازی زدودن که مودم اینترنت را روی میزتان راحتی دهید و چشمک زدن چراغ هایش را تماشا کنید. ابزار این چنینی را مادون میز خواه در یک کشو استراحت دهید تا میز کار دل پذیرتر با حواس پرتی کمتری داشته باشید. ۱۵. خودکار و مدادهایی را که استفاده نمی کنید، دور بیندازید

مداد و خودکارهای روی میزتان می توانند بی نهایت میسر روی غصه تلنبار شوند. لزومی ندارد خودکاری را که متجاوز از یک سال از بی آب شدنش می گذرد، روی میزتان نگه دارید. جدیت کنید بیش از دو مداد و دو خودکار نداشته باشید. این کار نه تنها جهت کم شدن بی نظمی می شود، بلکه دیگر نسبت بوسیله مذهب دادن وسایل تان به همکارتان که هیچگاه وقت وسایل قرض گرفته را پس نمی دهد، با دست ودلبازی اقدام نخواهید کرد. ۱۶. یک رله شارژ بسازید

در یک دنیای ایده آل، شما قادر خواهید بود یکی از کشوهای میزتان را به محلی برای صبر دادن تلفن همراه، هدفون ، باتری های زاپاس و دیگر وسایلی که یومیه با خود حمل می کنید، تحول کنید. اما اگر این کار امکان پذیر نیست، یک رله شارژ ظهر مانیتورتان درست کنید و این ادوات را خارج از دید (و خارج از ذهن تان) صبر دهید. ۱۷. میزتان را پاره بندی کنید

بوسیله ظن زیاد، بیشتر زمان در نگرش کارتان را درون حال کاربرد از کامپیوتر هستید، ولی بهتر است جایی روی میزتان برای کارهای غیرکامپیوتری نیز در نظر بگیرید. مثلا می توانید به جای شلوغ کردن محیط اطراف کامپیوترتان و ایجاد بی نظمی، میز را مدخل بندی کنید و برای مثال درون یک بسرنوشت شوم دچار کردن تاریخ بخوانید، به مطالعه پروژه هایتان بپردازید و خواه فهرست کارهای روزمره خود را نرم کردن کنید. ۱۸. کاغذها را روزانه قسمت قسمت کردن بندی کنید

تو سرانجام روز، تمام کاغذهایتان را خیلی نوک تیز مرور کنید. پیش از بیرون شدن از محل کار، کاغذهایتان را بررسی کنید و هر کدام که نیاز بوسیله اسکن، دسته بندی یا دور انداختن دارند، کار لازم را ارتکاب دهید. این نکته از آن قسمت قسمت کردن کارهاست که داخل اول بسیار سخت به نظر می رسد، اما بوسیله مرور زمان، درون کمتر از ۵ دقیقه قادر خواهید بود این حکم را اجرا دهید و عادت متاخر برای حفظ نظام میزتان را درون خود بوسیله بود آورید. ۱۹. ابزار اداری را دور نگه دارید

اگر از ست رومیزی برای نگهداری افزار اداری کاربرد می کنید، وقوف بدی برایتان داریم؛ حتی در این طور حالتی، احتمالا با بی نظمی بصری روبه رو می شویم. چنانچه ممکن است، داخل یکی از کشوهای میز جایی برای استراحت دادن ابزار اداری، به خصوص آن هایی که کمتر مصرف می شوند، درون رویت بگیرید. نظم دهنده های کشو راه بسیار مناسبی برای مرتب کردن و رک کردن آسان مرطوب اسباب هستند. ۲۰. هفته ای یک وعده یک تمیزکاری اساسی انجام دهید



هفته ای یک بار، طولانی کاغذها و دورریختنی هایی را که از چشم تان دور مانده، بررسی کنید. وسایل اداری که از جایشان خارج شده، پوشه هایی که جابه جا شده اند یا فایل های تو کامپیوترتان را مرتب کنید. هرچه در کشش هفته این کار را بیشتر اجرا دهید، زمان کمتری صرف آن خواهید کرد.

دیدن شما دربارهٔ این راهکارها چیست؟ آیا با ایفا این کارها می استعداد میز کار مرتبی داشت؟ بشاش می شویم اسلوب هایی را که بخاطر حفظ تزیین میز کارتان به امر می برید، با ما در میان بگذارید.

کاربردی ترین لوازم تزیین دهنده منزل را بشناسید. در دنباله بخوانید: مسرور بودن درون فضا کار با ۳۳ نکته انگیزه بخش

مقالات صوتی مجموعه صوتی رازهای توفیق موفقیت چیزی جز بزرگداشت یک سری اصول و تمرین مداوم آنها نیست

مشاهده محصول مقالات صوتی کتاب الکترونیکی از سیر تا پیاز کارمندی نکاتی که کارمندان معمولی از آن بی خبرند

مشاهده محصول