رزرو تالار

به گزارش رگولاتوری، مجید حقی معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری معلومات رگولاتوری نتایج ارزیابی و رتبه بندی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنتثابت، بی سیم و تلفن همراه در ریه ماهه دوم سال ۹۷ را اطلاع دادن کرد.

وی گفت: در این ارزیابی که بوسیله ترانه فروزان سازی وضعیت موجود اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی، تقویت فضای رقابتی میان اپراتورها و ارتقای کیفیت خدمات ارتکاب شده است، شرکتهای شاتل، آسیاتک، رهام داتک، پیشگامان، صبانت، پارس آنلاین، های وب، لم آوا، مخابرات ایران و حلما گستر بوسیله ترتیب رتبه های یک تا دهکده را داخل مملکت خدمات اینترنت مدلل و شرکتهای ایرانسل و مبین نت داخل مرزوبوم خدمات اینترنت بی سیم به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند.

حقی افزود: داخل حوزه خدمات اینترنت ثابت تنها ۱۰ اپراتور تاثیرگذار که دارای بالاترین سهم راسته بودند مورد ارزیابی استراحت گرفته اند.

وی گفت: داخل مرزوبوم خدمات تلفن همراه نیز شرکتهای همراه اول، خدمات ارتباطی ایرانسل و رایتل به ترتیب رتبه اول تا سوم را به دست آوردند.

دستیار امور پستی، ارتباطی و فناوری رگولاتوری درباره شاخصهای ارزیابی اپراتورها تصریح کرد: اپراتورهای ارائه دهنده خدمات درون دو بعد مشتری و رگولاتوری تقویم شده اند که البته شاخصهای بعد مشتری پیمانه بیشتری دارد.

وی در تشریح شاخصهای تقویم این ابعاد گفت: اپراتورها تو سپس خریدار با شاخصهای عملکردی، خرسند مشتری، وضعیت بازار و پشتیبانی مشتری و درون پس ازآن رگولاتوری با شاخصهای استاندارد پایبندی به قوانین و مقررات، تعهدات ترقی و اجرا، تعهدات مالی و تخمین های ادارات کل انتظام هنجار مناطق سنجیده شده اند.

حقی با اشاره به استمرار تخمین ها تاکید کرد: سعی می کنیم بازه های زمانی ارزیابی اپراتورها را کوتاهتر کرده و ارزیابی های بعدی را به قیافه فصلی و در بازه زمانی ۳ ماهه ادا دهیم.
  • ۹۸/۰۴/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی