رزرو تالار

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر آب و خاک جهاد کشت چهارمحال و بختیاری با اعلام نامناسب وجود داشتن وضعیت منابع آبی استان در حصه کشاورزی اقرار کرد: وابستگی ۶۵ درصدی به منابع آب زیرزمینی و استفاده بی اسلوب از آنها، گزند های زیادی به منابع آبی هوشیار کرده است.

غلامرضا ذاکری تصریح کرد: ۵۰ درصد قنات های استان خشک شده اند و ۳۰ درصد نیز با کاهش آبدهی ۴۰ تا ۶۰ درصدی مواجه هستند، این درون حالی است که چشمه ها نیز وضعیت بهتری ندارند و کاهش آبدهی داخل آنها همچنین مشاهده می شود.
میل می جوی ۱۸ اوت (۲۸ مرداد) بازی پرطرفدار Microsoft Flight Simulator روانه میدان شود. این عنوان از ریختگی شبیه سازی هواپیما برخوردار است و برای رایانه شخصی نمایش می شود. حال، گزارشی منتشر شده که نسخه ی مخصوص بازار اروپا بوسیله صورت فیزیکی نیز عرضه خواهد شد؛ البته در ۱۰ DVD که همراه با پیش نویس ی راهنمای ورزش در ودیعه بندی شکیل به ویترین فروشگاه ها متد می یابد.

ناشر ورزش شبیه ساز Microsoft Flight Simulator در اروپا مشارکت Aerosoft خواهد بود که شریک مباشرت نیز با شریک مایکروسافت دارد. دَه دی وی دی بازی شبیه ساز Microsoft Flight Simulator دربرگیرنده ۹۰ گیگابایت دیتا خواهند بود و میل می جوی نصب این بازی با حجم ذکرشده زمان بسیاری حاجت داشته باشد.

معامله نسخه ی فیزیکی برای گیمرهایی مناسب خواهد بود که دانلود نزدیک بوسیله ۱۰۰ گیگابایت معلومات بازی برایشان مقدور زدودن. مشابه نسخه ی دیجیتال، نسخه ی فیزکی همچنین شامل سپرده های مختلفی می شود که نمونه های گرانبها تیز محتوای بیشتری ازجمله تعداد افزودن تازگی از هواپیماها و فرودگاه ها دارند. با این حال، برخورداری از نسخه ی گران تر بوسیله مجرد مقدار گران خیس نیز محسوب می شود و برای فروش آن، دلبستگی مندان باید نسخه ی خاص ی ۱۳۰ یورویی بازی مشابه ساز Microsoft Flight Simulator را بخرند.مقاله های مرتبط:۱۰ میلیون مایه پلی استیشن 5 تا اختتام سال ۲۰۲۰ تولید می شود۲۰ بازی متاخر بوسیله گوگل استیدیا می آیند

شریک Aerosoft می توانست بازی را درون نسخه های بلوری عرضه کند؛ اما به دید می رسد هدف این مشارکت از نمایش ی بازی متشابه ساز Microsoft Flight Simulator داخل ۱۰ عدد دی وی دی این بوده است که تعداد بیشتری از فرع مندان بتوانند به آخرین نسخه از این سری دسترسی داشته باشند.

اصولا داخل گذشته نیز، بازی هایی بوده اند که نسخه ی فیزیکی آن ها درمقایسه با عناوین دیگر تعداد دیسک بیشتری داشته است؛ ولی برخورداری بازی مثل ساز Microsoft Flight Simulator از ۱۰ دی وی دی می تواند داخل نوع خویشتن جالب باشد.زومیت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:اینستاگرام توییتر یوتیوب تلگرامبیشتر بخوانید:معماری Velocity ایکس باکس سری ایکس چه مزیت هایی دارد؟۱۰ میلیون وسیله پلی استیشن 5 تا عاقبت سال ۲۰۲۰ تولید می شودشرکت لگو از Lego NES رونمایی کرد۲۰ ورزش جدید به گوگل استیدیا می آیندمایکروسافت پشتیبانی کامل از Windows.Gaming.Input API را بوسیله کرومیوم ویندوز ‍10 افزودن می کند
پیشنهاد اغواکننده ای که متهم را مدیرعامل یک بانک می کرد | بازپرس: علیه مدیران بانک که اسناد کذب نمایش دهند اطلاع دادن جرم می کنیم
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایلنا، محمدحسین قمری دبیر چهارمین پرگیر آزمون استخدام بسرنوشت شوم دچار کردن مخصوص در حاشیه دومین مجمع هماهنگی سال ۱۳۹۹ تو مرکز همایش های صدا و اشکار کردن با اعلام آغاز ثبت نام این آزمون به مدت ۲ هفته گفت: داوطلبان متقاضی می توانند از امروز ۲۱ تیرماه، در آزمون استخدام بخش خصوصی که حدود ۱۸۵۰۰ موضع شغلی تو بیش از ۲۴۰۰ مشارکت و سازمان دانش بنیان، صنعت و تجاری حصه مخصوص برگزار می شود، ثبت نام کنند.

وی با تقریر اینکه تنها شرط لازم بخاطر داوطلبان درون این آزمون تعهد اهل سنت بالای ۱۵ سال است، افزود: داوطلبان می توانند درون ۹ دسته شغلی با ۲۶۴ عنوان شغلی بوسیله رقابت پرداخته و براساس تخصص، شایستگی، علاقه خواه لفافه دانشگاهی خود در یک یا ۲ دسته شغلی ثبت نام کرده و از فرصت استخدام داخل یکی از ۲۴۰۰ شریک شدن بسرنوشت شوم دچار کردن خصوصی نصیب مند شوند.

دبیر چهارمین آزمون استخدام حصه مخصوص با اشاره بوسیله اینکه دسته های شغلی این آزمون عبارتنداز «مالی، اداری و حقوقی»، «مهندسی، فنی و اجرایی»، «هنر، رسانه و آموزش»، «مدیریتی»، «کارشناسی و ارائه خدمات»، «سلامت»، بازاریابی و فروش» و «فناوری اطلاعات»، تصریح کرد: نکته ویژه این آزمون اعلام نیاز فدایی اداره ها و شریک ها به دبیرخانه آزمون استخدام حصه خصوصی برای جذب بیش از ۱۰۰۰ نیرو بوسیله نعوظ جداگانه داخل موقعیت های جداگانه در موقعیت های مختلف است. از جمله این سازمان ها، سازمان نغمه و اشکار کردن با اعلام نیاز ۱۰ هزار نیرو، گروه صنعتی فولاد هیربد با اعلام نیاز ۳۰۰۰ نیرو، انبازی مهندسی کیان ترابر، ذوب فولاد امید آریان، مجموعه فروشگاه های رفاه، بیمه پاسارگاد، بیمه کارآفرین و تعدادی دیگر از همکاری ها و دایره ها که اسامی طولانی آن ها در دفترچه راهنمای چهارمین آزمون استخدام پاره خصوصی درج شده است.

قمری با پیش روی اینکه چهارمین حوالی آزمون استخدام بخش مخصوص به صورت سراسری در ۳۱ استان قلمرو برگزار و ثبت اشتهار آن بوسیله صورت اینترنتی و از قاعده سایت inre.ir ایفا می شود، افزود: آزمون استخدام بخش مخصوص داخل ۲ وعده برگزار می شود که وعده اول آن به قیافه اینترنتی دربرگیرنده آزمون های شخصیت شناسی، علم و مهارت های عمومی و تخصصی هر شغل از طریق پاسخگویی به سوالات چند گزینه ای بوده و مرحله دوم آن در قالب مصاحبه حضوری با شرکت ها برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: داوطلبان می توانند بخاطر اطلاعات بیشتر درمورد جزئیات آزمون، زمان و مراحل برگزاری آن، گوناگون مشاغل موجود، استان های محل برگزاری آزمون و... دفترچه راهنمای آزمون را از inre.ir  دریافت کنند.
براساس مطالعه ای جدید، قطعه ای از DNA که با کووید ۱۹ وابستگی دارد، حدود ۶۰ هزار سال پیش از نئاندرتال ها بوسیله انسان های مدرن نقل مکان شده است. دانشمندان هنوز نمی دانند که چرا این قطعه ی اختصاص از DNA خطر ابتلا به بیماری جدی براثر ویروس کرونا را افزودن می دهد. اما یافته های جدید که اخیرا به صورت آنلاین ارسال شده و هنوز داخل نامه ا ی علمی منتشر نشده است، نشان می دهد که چگونه فدایی سرنخ های مربوط به سلامتی مدرن از تاریخ باستان ریشه می گیرد. جوشوا آکی، فنی ژنتیک دانشگاه پرینستون که درون وارسی ی جدید مشارکتی نداشته است، گفت: «این اثر درون زایی که ۶۰ هزار سال پیش رخ داد، هنوز حزن موثر است.»

مطالعه نشان می دهد این قطعه از ژنوم که شامل ۶ ژن روی کروموزوم عده ۳ می شود در طول تاریخ بشر سفری گیج کننده داشته است. این واریانت درحال فراهم داخل بنگلادش مرسوم است و داخل این سرزمین ۶۳ درصد از انسان حداقل یک نسخه از آن را محموله می کنند. در سراسر آسیای جنوبی، تقریبا یک سومین از مردم این قطعه از ژنوم را بوسیله ارث برده اند. اگرچه داخل مناطق دیگر، فراوانی این قطعه ناچیز است. فقط ۸ درصد از اروپایی ها و ۴ درصد از اهالی شرق آسیا دارای این قطعه از ژنوم هستند. این قطعه تو آفریقا تقریبا وجود ندارد.

هنوز علنی نیست که چه الگوی تکاملی این توزیع را خلال ۶۰ هزار سال گذشته خلق کردن کرده است. هوگو زبرگ، ژنتیک دانی درون موسسه ی کارولینسکا در سوئد که یکی از نویسندگان تجسس ی جدید است، گفت: «این یک استفسار ۱۰ هزار دلاری است.»

یک ظن آن است که نسخه ی نئاندرتال مضر بوده و با گذشت زمان فراوانی آن کمتر شده است. همچنین مقدور است این قطعه مثلا با فراهم کردن پاسخ ایمنی زورمند دربرابر ویروس های این منطقه، سلامت مردم جنوب آسیا را بهبود بخشیده باشد. سوانته پابو، مدیر راه اندازی ی مردم شناسی تکاملی ماکس پلانک داخل آلمان گفت: «باید تاکید کرد که در این مرحله، این موضوع فقط یک حدس است.»

پژوهشگران به تازگی درحال درک این مساله هستند که چرا کووید ۱۹ برای برخی افراد خطرناک تر از دیگران است. احتمال بروز بیماری شدید درون افراد سالخورده بسیار از افراد کبیر است. مردان نسبت بوسیله زنان داخل معرض سربزرگی بالاتری قرار دارند. نابرابری مدنی همچنین اهمیت دارد. برای مثال در کشور آمریکا، احتمال ابراز بلای ناگهانی قطعی در افراد سیاه پوستی که به کووید ۱۹ مشغول می شوند، بیش از افراد سفیدپوست است که علت آن احتمالا تاحدودی ناشی از سابقه ی نژادپرستی سیستمیک داخل این کشور است. این حکم سبب شده است ارزش بیماری های مزمنی مانند دیابت درون سیاه پوستان بالاتر باشد و آن ها دارای شرایط عمر و مشاغلی باشند که امکان پذیر است آن ها را بیشتر درمعرض ویروس قرار دهد.مقاله ی مرتبط:چرا کووید۱۹ فدایی افراد را به شدت بیمار می کند؟ از DNA آن ها بپرسید

ژن ها نیز نقش دارند. ماه گذشته، پژوهشگران بیماران بسیار کسل مشغول به کووید ۱۹ داخل ایتالیا و اسپانیا را با کسانی که دچار عفونت خفیف بودند، مورد مقایسه استراحت دادند. آن ها دو مکان را تو ژنوم پیدا کردند که با مخاطره بالاتر همراه بودند. یک مکان روی کروموزوم شماره ی ۹ صبر دارد و دربرگیرنده ژن ABO می شود که تعیین کننده ی گروه خونی است. قطعه ی دیگر، قطعه ی نئاندرتالی است که روی کروموزوم شماره ی ۳ قرار دارد. اما این یافته های ژنتیکی همان طور که افراد مبتلا بوسیله ویروس کرونای بیشتری تک وارسی قرار می گیرند، به سرعت درحال به روزرسانی است.

قائم هفته ی گذشته، گروهی بین المللی از دانشمندان مجموعه ی جدیدی از داده ها را منتشر کردند که علامت می عدل خطر مرتبط با گروه های خونی در این ماخذ قابل توجه تراشیدن. مارک دالی، فنی ژنتیک دانشکده ی پزشکی هاروارد که عضوی از این گروه است، گفت: «هیئت منصفه درمورد ABO هنوز پاسخ را نمی داند.» داده های جدید ارتباط قوی رطوبت را میان بلای ناگهانی و کروموزوم شماره ی ۳ علامت می دهد. حدس ابتلا به مصیبت اکید در افرادی که دو نسخه از این واریانت را محموله می کنند، نسبت به کسانی که این نسخه را ندارند، سه برابر بیشتر است.

پژوهشگری درحال از خاک بیرون آوردن یک اسکلت نئاندرتال (۲۰۱۹)

پس از انتشار اطلاعات جدید در روز دوشنبه، طبیب زبرگ غرض گرفت که ببیند آیا قطعه قرار محزون روی کروموزوم ۳ از نئاندرتال ها واگذاری روشن کرده است.

حدود ۶۰ هزاره سال پیش، برخی از اجداد مردم های مدرن از آفریقا خارج شدند و بوسیله سوی اروپا، آسیا و استرالیا روانه شدند. این افراد با نئاندرتال ها رو به رو شدند و با آن ها برخورد نمایان کردند. وقتی DNA نئاندرتال وارد خرمن ژنی ما شد، مدت ها پس از انقراض نئاندرتال ها در اولاد های ما بسط یافت. به دید می رسد بیشتر ژن های نئاندرتال ها بخاطر آدم های مدرن مضر حیات. آن ها امکان پذیر است ازنظر سلامتی مشکلاتی داشته خواه داشتن فرزند را دشوارتر کرده باشند. درنتیجه، ژن های نئاندرتالی کمیاب پر حرارت شد و بسیاری از آن ها از خرمن ی ژنی ما ناپدید شدند.

اما ظاهرا برخی از ژن ها مزیتی تکاملی برملا کرده و کاملا متداول شدند. دکتر زبرگ، دکتر پابو و دکترجانت کلسو که او همچنین از پژوهشگران موسسه ی ماکس پلانک است، کشف کردند که یک سوم از نسوان اروپایی دارای یک گیرنده ی هورمون نئاندرتالی هستند که با افزودن باروری و سقط جنین کمتر همراه است. حکیم زبرگ می دانست ژن های دیگر نئاندرتال ها که امروزه رایج هستند، حتی بوسیله ما در مبارزه با ویروس ها دستیار می کنند.

وقتی آدم های مدرن به آسیا و اروپا بسط یافتند، ممکن است با ویروس های جدیدی رو به رو شده باشند که نئاندرتال ها قبلا دفاعی دربرابر آن ها تکامل داده بودند. ما آن ژن ها را از آن زمان حفظ کردن کرده ایم.

دکتر زبرگ به کروموزوم ۳ در شان داده ی آنلاین ژنوم نئاندرتال ها نگاه کرد. وی اخذ که نسخه ای که خطر بروز بیماری شدید کووید ۱۹ را تکثیر می دهد، همان نسخه ی موجود درون نئاندرتالی است که ۵۰ هزار سال پیش در کرواسی عمر می کرد. حکیم زبرگ گفت که با کشف این موضوع سریعا به دکتر پابو شناسایی دادم. دکتر پابو داخل کلبه ای در مناطق دورافتاده ی سوئد درحال گذراندن تعطیلات خود حیات. او روز بعد خود را رساند و آن ها شب هنگام روز کار کردند تا اینکه نتایج خود را روی جمعه به صورت آنلاین پست کردند. دکتر بابو گفت: «این غیرقابل تحمل ترین تعطیلاتی وجود که غلام تا بوسیله حال تو این کلبه داشتم.»

تونی کاپرا، متخصص ژنتیک دانشگاه وندربیلت که تو این مطالعه مشارکتی نداشته است، تخیل می کند که شاید این بخش نئاندرتالی از DNA در فاتحه با مزیتی همراه بوده باشد و شاید حتی دربرابر ویروس های دیگر نقش محافظتی داشته است. او گفت: «اما آن ۴۰ هزار سال پیش بوده و ما اینک اینجا هستیم.»

این احتمال حیات دارد که پاسخ ایمنی که علیه ویروس های باستانی کارگر بوده است، داخل شرایط کنونی دربرابر ویروس کرونای متاخر تاثیر بیش ازحدی باشد. برای افرادی که دستخوش موارد شدید کووید ۱۹ می شوند، معمولا چنین چیزی رخ می دهد، بجهت سیستم ایمنی آن ها حملات کنترل نشده ای را تدارک می بیند که درنهایت موجب ملتفت آمدن اسیب به جگر و خلق کردن التهاب می شود. دکتر پابو گفت این قطعه از DNA ممکن است تاحدودی دلیل این امر باشد که چرا ارزش مرگ و میر مردم دارای تبار بنگلادشی که بوسیله کووید ۱۹ می شوند، درون بریتانیا بالاتر است.

این سوالی بی جواب است که آیا وقتی پژوهشگران بیماران بیشتری را مورد تجسس راحتی دهند، این قطعه ی نئاندرتالی همچنان تماس زورمند خود را با کووید ۱۹ حفظ می نرم. شاید برای کشف اینکه چرا این قطعه از ژنوم در برخی مناطق متجاوز مرسوم مرطوب از مناطق دیگر شد، به معاینه همین قطعه در فسیل های باستانی انسان های مدرن حاجت باشد. به گفته ی دکتر زبرگ، سفر ۶۰ هزار ساله ی این قطعه از DNA در راه ی ما ممکن است به تشریح علت خطرناکی امروزه ی آن کمک نرم. او گفت: «تاریخچه ی تکاملی آن ممکن است سرنخ هایی در اختیار ما قرار دهد.»بیشتر بخوانید:طرفداران فیلم های ترسناک آمادگی بهتری بخاطر مواجهه با دنیاگیری ویروس کرونا دارندآیا الگوریتم می تواند حرکت های مربوط باینده دنیاگیری را پیش بینی کند؟آکنه و جوش صورت؛ انواع آن، دلایل ابداع و طرز های درمانآیا آنفولانزای خوکی دنیاگیری بعدی خواهد بود؟همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۴ تیر ۹۹]
صعود در سیستم های ذخیره سازی و افزایش ظرفیت آن ها امروزه در بخش های گوناگون صنعت دیده می شود. البته ظاهرا بزرگ ترین پیشرفت ها در ذخیره سازی آرشیوی محتوای رسانه ای، در محصولات مبتنی بر دیسک های گردان خواه سیستم های ذخیره سازی حالت جامد نخواهد وجود. فوجی فیلم تصمیم دارد تا سیستمی با ظرفیت ۴۰۰ ترابایت توسعه دهد که تنها از یک درایو نوار مغناطیسی استعمال می یواش. این طور حجمی از حجم ذخیره سازی آن بی آرامی در نوار معناطیسی، به معنای پیشرفت بزرگی در زیرساخت های آرشیوی خواهد بود.فوجی فیلم با تحول ماده بدوی نوار مغناطیسی، خلل وفرج دار پس انداز سازی داده را چند مقابل می بطی ء

شاید درون نگاه نخست ذخیره سازی روی نوارهای مغناطیسی قدیمی و کم استفاده بوسیله دیدن برسد. ازطرفی این جنس از پس انداز سازی، هنوز بهترین راهکار بخاطر نگه داری اسناد بخاطر بلندمدت به احصائیه می آید. بسیاری از مشتریان و کاربران در دسته ی تجاری، هنوز داده های باارزش خود را داخل نوارهای مغناطیسی پس انداز می کنند تا تو بلندمدت، از سلامت آن ها اطمینان بیشتری داشته باشند. اگرچه نوارهای مغناطیسی نسبت به راهکارهای مدرن ذخیره سازی سرعت بسیار پایین تری دارند، اما برای نگه داری مجموعه ی عظیم عکس ها و فیلم ها انتخابی برجسته بوسیله شمار می روند. کلکسیون ای که شاید در کوتاه مدت کاربرد ای هم از آن نداشته باشید، اما بوسیله هرحال قیمت نگه داری و نگاهداری را دارد.

داخل دنیای فناوری، تنها دو همکاری هنوز تو صنعت تولید نوارهای مغناطیسی ذخیره سازی فعالیت می کنند. سونی و فوجی فیلم، از بازیگران قدیمی میدان هستند که ترقی ی فناوری های جدید را هم در صنعت مذکور، تو رخصت کار موکد دارند. گزارش های جدید نشان می دهد که فوجی فیلم درحال توسعه ی جهیز انفرادی ذخیره ساز ۴۰۰ ترابایتی است که مبتنی بر درایوهای مغناطیسی حکم می یواش. دستیابی به چنین فناوری، یعنی ارشد ترین هارد درایو بازار (که با ۱۵ ترابایت ظرفیت از سال ۲۰۰۴ داخل صدر سیاهه استراحت دارد) تو مقایسه با میوه جدید ژاپنی ها شبیه به یک فلش درایو به دیدن می رسد.



نوع واقعی جهیز های ذخیره ساز مبتنی بر درایوهای مغناطیسی، امروزه به نام Linear Tape-Open یا LTO شناخته می شود. نسخه ی کنونی این فناوری (LTO-8) ظرفیت حداکثری ۱۲ ترابایت دارد. LTO-9 که حداکثر حجم را بوسیله ۲۴ ترابایت می رساند، احتمالا تو پایان سال جاری بوسیله بازار شناساندن خواهد شد.

فرمت های کنونی LTO همگی از نوارهای مغناطیسی از جنس باریم فریت (BaFe) روزی می برند. گزارش اخیر ادعا می کند که فوجی فیلم از ماده ای دیگر موسوم به استرانسیوم فریت (SrFe) بخاطر ترقی ی محصول جدید خود کاربرد خواهد کرد. خیساندن SrFe مولکول های کوچک تر با خواص متجاوز بهتر نسبت به BaFe دارد. درنتیجه ژاپنی ها می توانند چگالی بیشتری را در درایوهای پس انداز سازی مبتنی پهلو ماده ی متاخر بوسیله دست بیاورند.

فوجی فیلم باور دارد که کارتریج های LTO مبتنی بر SrFe تو هر اینچ مربع از نوار مغناطیسی توانایی عرضه ی ۲۲۴ گیگابیت فضای ذخیره سازی را دارند. درنتیجه احتمالا می توان با مصرف از ماده ی مذکور، در هر نوار مغناطیسی به حداکثر حجم ۴۰۰ ترابایت رسید.

مقاله های مرتبط:چرا آینده ذخیره سازی داده به نوار مغناطیسی وابسته استمزایای استفاده از آرشیو عکس در عکاسی صنف ای

عرضه ی محصول نهایی فوجی مبتنی پهلو ماده و فناوری جدید، قطعا به زمان قابل توجهی احتیاج خواهد داشت. درواقع در آینده ی نزدیک گواه ثمر تجاری با ظرفیت ۴۰۰ ترابایت نخواهیم بود. هر سلاله متاخر از LTO، تقریبا ظرفیت ذخیره سازی را دو برابر می کند و برای نهایی شدن محصول مبتنی بر آن، حدودا بوسیله ۲/۵ سال زمان نیاز داریم. درنتیجه کارشناسان پیش بینی می کنند که ذخیره سازی ۴۰۰ ترابایتی احتمالا تا LTO-13 مقدور نخواهد شد. رسانه هایی همچون اناندتک هم ارزیابی می زنند که سلاله مذکور، تا سال ۲۰۳۰ آماده نخواهد شد. البته درنهایت می توان به پیش دماغ ها و ارزیابی ها امیدوار بود.

قطعا عکاس های شخصی و کاربران عادی به دنبال سیستم های پس انداز ساز مبتنی به خشکی امدن LTO نخواهند بود. آرشیو شخصی و کاری آن ها عموما درون راهکارهای پس انداز ساز دیگری نگه داری می شود. منتهی صعود در توسعه ی فناوری های مبتنی به خشکی امدن LTO و نوارهای مغناطیسی، این امیدواری را ایجاد می بطی ء که دنیای آرشیو، توان های جدیدی را برای عرضه داشته باشد. قابلیت هایی که باتوجه به افزایش روزافزون حجم داده های رسانه ای، خطیر محسوب می شوند. فرقی نمی بطی ء با یک دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی، عکس ها را در فرمت RAW ذخیره کنید خواه دستور کار ای برای پس انداز سازی و ویرایش فایل های 8K RAW داشته باشید؛ درنهایت صعود های جدید علامت می دهند که حجم های کم ارزش برای آرشیو کردن این فایل ها، دردسترس شما قرار خواهند گرفت.بیشتر بخوانید:عصری متاخر با SSD پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکساینتل اولیه SSD های PCIe 4.0 خویشتن را معرفی کردن کردسونی سیستم ذخیره ساز اپتیکال مجهز بوسیله چندمیلیون گیگابایت ظرفیت را معرفی کردسرعت SSD پلی استیشن 5 باعث بازنویسی بخشی از آنریل انجین 5 شده استآپدیت جدید ویندوز 10 با حافظه های اپتین اینتل مشکل دارد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، پائولو مالدینی، افسانه میلان به تمجید از جان لوئیجی دوناروما، درب بان کنونی روسونری صیقلی و او را بهترین گلر جهان معرفی کرد.

مالدینی تو مصاحبه خود عنوان کرد: میلان باید بازیکنانی متشابه دوناروما را حفظ یواش. این بازیکنان مهره های کلیدی روسونری هستند. دوناروما از آکادمی میلان آماده و جزو نیکوترین های این آویشن است. بوسیله نظرم او برترین دروازه بان کنونی دنیا است.

قرارداد دوناروما تا سال 2021 اعتبار دارد. سران باشگاه میلان در مجاهدت هستند تا قرارداد این بازیکن را تمدید کنند ولی تاکنون نتوانستند برای تمدید قرارداد با او به اصلاح برسند.

باشگاه های پاری سن ژرمن و رئال مادرید از مشتریان جدی دوناروما هستند.
AسامسونگGHAROOOON تو آینده ای نه چندان دور تبلت پرچمدار بعدی خویشتن را رونمایی می کند؛ تبلتی که احتمالا معرفی کردن رسمی آن برای روز پنجم اوت ۲۰۲۰ (۱۵ مرداد ۱۳۹۹) یعنی رسوم آنپکد تعیین شده است. از استراحت فاحش سامسونگ ترانه دارد در جریان برگزاری سنت آنپکد پیش رو ضمن معرفی کردن تبلتی جدید به رونمایی از گوشی های خانواده ی گلکسی نوت ۲۰، گوشیگلکسی فولد ۲ و البتهگلکسی Z فلیپ 5G بپردازد. تاکنون بینایی های متعددی درمورد مراسم آنپکد سامسونگ شنیده ایم که بسیاری از آن ها روی شناساندن مدل پلاس گلکسی تب S7 در بر مقیاس عادی آن، موافقت دید دارند.



رندر منتسب بوسیله گلکسی تب اس ۷ پلاس سامسونگ

درون همین راستا بوسیله تازگی دو گواهی جدید بوسیله گلکسی تب اس ۷ پلاس سامسونگ ( Samsung Galaxy Tab S7) اعطا شده است که نشان می دهد این تبلت دارای باتری حجیمی خواهد بود. همچنین شاهد افشای تصاویری از باتری منتسب به تبلت جدید سامسونگ در دنیای واقعی هستیم. تو گواهی اعطاشده به گلکسی تب S7 پلاس ازسوی نهادهای TUV Rheinland و Safety Korea آمده است که این تبلت دارای باتری با ظرفیت ۹٬۸۰۰ میلی آمپرساعت خواهد بود؛ با این حال ظرفیت واقعی ۱۰٬۰۹۰ میلی آمپرساعت است. پیش تر در سررشته هایی دیگر نیز شاهد دامن زده شدن بوسیله ظرفیت باتری تبلت سامسونگ بوده ایم. 

به غیر از اسناد امروز، اطلاعات دیگری نیز درمورد دو تبلت خانواده ی گلکسی S7 می دانیم که بوسیله لطف شایعه های اخیر به دست آمده اند. حتی پیش خیس تصاویر و رندرهایی از این تبلت ها منتشر شده اند. آن طور که بوسیله نظر می رسد طراحی گلکسی تب S7 شباهت زیادی به نمونه S6دارد. بدین نظم گلکسی تب اس ۷ در پنل پشتی خویشتن میزبان کلکسیون دوربین دوگانه خواهد بود. در تبلت جدید سامسونگ همچون گلکسی تب S6 شاهد شیاری باریک در پاره پایینی دوربین های اصلی هستیم بتوان قلم لمسی اس پن (S S) Pen را روی پنل پشتی جای. 



عدل باتری گلکسی تب اس ۷ پلاس

سامسونگ تباین اصلی بین گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس فراغت است بوسیله اندازه ی آن ها مربوط. شود ظاهرا سامسونگ در اثر استفاده از ورق نمایشی OLED با قطع ی ۱۱ اینچ تو گلکسی تب S7 است که به مدل کمی مبصر نم از صفحه عرضه تب S6 به حساب می. آید با این حال ظاهرا گلکسی تب S7 پلاس به صفحه نمایشی با قطع ی ۱۲٫۳ خواه ۱۲٫۴ اینچ مجهز می. شود انتظار می رود هر دو تبلت خانواده ی تب S7 دارای صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز.

باشند نکته ی مشترک دیگر بین مدل عادی و نمونه پلاس تبلت سامسونگ، یکروز مندی از خراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از فناوری 5G. است احتمالا گلکسی تب S7 و تب S7 پلاس ازلحاظ حافظه ی ذخیره سازی مغایرت هایی با یک دیگر داشته. باشند در پیاده شدن این ها می دانیم که تب S7 سامسونگ قرار است از باتری ۷٬۷۶۰ میلی آمپرساعتی استفاده. یواش این باتری ارشد تیز از باتری به کاررفته درون گلکسی تب S6.

است شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد گلکسی تب S7 پلاس دارید؟ مقدار تبلت سامسونگ از دیدگاه شما چقدر خواهد بود؟بیشتر:بخوانید گزارش جلسه شب گذشته هواوی؛ از HMS تا شناساندن محصولات جدیدلیست دستگاه های تحت پشتیبانی iOS 14 و iPadOS 14 و macOS Big Sur و watchOS 7اپل قابلیت Scribble را بخاطر نسخه جدید iPadOS شناساندن کرداپل از iPadOS 14 رونمایی کردگلکسی تب S7 سامسونگ داخل رندرهایی جدید رؤیت
سیستم عامل 7 WatchOS نبوغ جدیدی دارد که به کاربران اپل واچ، یادآوری می کند بخاطر جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، دست های خود را بوسیله ظور صحیح شست و شو کنند.مقاله های مرتبط:اپل watchOS 7 را معرفی کردن کرداپل واچ های اولیه آپدیت WatchOS 7 را قبض نخواهند کرد

یکی دیگر از پاره های جذاب رویداد WWDC امسال معرفی کردن امکانات و محدودیت های WatchOS 7، نسخه ی متاخر سیستم عامل خصوصی گجت های پوشیدنی اپل بود و شاید جالب ترین خبر در مورد این سیستم عامل جدید این حیات که WatchOS 7 به کاربران اپل واچ معاون می کند که دست های خویشتن را به رخ صحیح بشویند.

خبر خوب مخصوصا بخاطر افراد عجولی که داخل شستن دست های خود مداقه کافی ندارند اینجا است که اپل واچ از این پس، در هنگام شستن دست ها درکنار شما است و نحوه ی شست و شوی دست ها را رصد می کند و چنانچه این حکم را با مداقه کافی انجام ندهید به شما زمان کم ارزش شست و شئوی مشت را یادآوری خواهد کرد.

تو خلال همه گیری کرونا، پزشکان اندرز کرده بودند که اصولی ترین طرز پیشگیری از ویروس کووید ۱۹، شست و شوی دقیق دست ها با آب و صابون به مدت حداقل ۲۰ حین است. این قابلیت جدید WatchOS همچنین درون راستای همین توصیه، به کاربران بی دقت و عجول ساعت هوشمند اپل واچ، حداقل زمان مناسب برای شست و شوی مشت ها را گوشزد خواهد کرد.بیشتر بخوانید:لیست وسیله های والا پشتیبانی iOS 14 و iPadOS 14 و macOS Big Sur و watchOS 7ابرکامپیوتر ژاپنی مبتنی بر آرم، تند ترین ابرکامپیوتر دنیا استامکان تبدیل مرورگر و اپلیکیشن ایمیل پیش فرض به iOS 14 و iPadOS 14 اضافه شداپل داخل iOS 14 یک ویژگی مختص دوچرخه سواری بوسیله اپلیکیشن Maps افزوده استبا مصرف از حالت Wind Down اپل، بوسیله موقع به رختخواب خواهید رفت