رزرو تالار

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین میشل فلورنوی که گزینش مورد انتظار بایدنبرای وزارت دفاع آمریکا است که مدیر دیرینه فرمان پنتاگون و از لحاظ دیپلماتیک میانه رو است که مقامات آمریکایی و ناظران سیاسی او را تفویض مقدمه بخاطر این مقام به احصائیه می رود.

انتخاب بالقوه فلورنوی به عقب تغییرات گسترده ای است که دونالد ترامپ داخل عهد بزرگواری جمهوریش در وزارت دفاع آمریکا ایفا عدل و پنج نفر در این چهار سال عهده داری دار این مقام شدند. ترامپ دوشنبه این هفته مارک اسپر، وزیر دفاع را که با دیدن او برای مصرف از نیروهای نظامی کنار ضد مردم معترض مخالف بود، برکنار کرد.

اکنون وفاداران به ترامپ در مقام های کلیدی پنتاگون قرار دارند. آنتیونی تاتا، سرتیپ متقاعد خیل که زمانی باراک اوباما را «راهنما تروریست» نامیده بود، داخل راس بخش سیاست گذاری پنتاگون قرار داده شده است. تاتا قبلا نتوانسته حیات رای سنا را برای پیوستن بوسیله مقام وزات دفاع به دست آورد، چرا که توئیت های قدیمی او که نظراتی اسلام هراسانه در آنها داشت، افشا شده بود.

چنانچه فلورنوی بوسیله عنوان وزیر دفاع اثبات شود، باید مسئله کاهش بودجه ها و نقش احتمالی ارتش برای توزیع واکسنکووید-۱۹ حل کند. فلورنوی ۵۹ ساله که از «شریک شدن های نظامی قوی در بیرون» امنیت می کند و بخاطر نخستین بار داخل دهه ۱۹۹۰ در وزارت دفاع فرمان کرد و درون فاصله سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ بوسیله مقام دستیار سیاستگذاری وزارت دفاع رسید.

خواست می رود با توجه بوسیله مواضع سیاسی میانه روانه فلورنوی کنف قوی هر دو حزب را فراخوانی درنگ
سامسونگ، یکی از شرکت های تولیدکننده ی مبصر تلفن همراه درون جهان، تاکنون مایه های هوشمند مختلفی عرضه کرده است. تقریبا همه ی درفش داران تولید سامسونگ در زمان خود عددی بخاطر گزارش دادن داشتند و افراد بسیاری را به خود جلب می کردند. یکی دیگر از موضوعاتی که سامسونگ به آن شهرت دارد، ارائه ی به روزرسانی های مختلف بخاطر گوشی های هوشمند و تبلت های خویشتن است. به لطافت به روزرسانی جدیدی برای یکی از وسیله های سامسونگ منتشر شده که توجه بسیاری را بوسیله خود احضار کرده است.

مقاله های مرتبط:به روزرسانی امنیتی و رابط کاربری UI 2.1 برای سامسونگ گلکسی A51 منتشر شدآپدیت گلکسی A51 نبوغ های جدیدی بوسیله دوربین این گوشی افزودن می بطی ء

اواخر ماه گذشته، سامسونگ به روزرسانی امنیتی جدیدی برای گلکسی S7، گوشی درفش دار چهار ونیم سال پیشش، منتشر کرد. امروز نیز معارفه تازه ای به اشتراک گذاشته شده که از به روزرسانی دیگری پرده برداری می کند: سامسونگ نسخه ی امنیتی جدیدی بخاطر گلکسی تب S2 تو ورایزون (Verizon) ارائه می دهد. این تبلت هفت ماه قبل از گلکسی S7 در جولای ۲۰۱۵ روانه ی بازار شد. گستردن نسخه ای جدید برای به روزرسانی چنین دستگاهی که سال ها پیش تو قفسه های فروشگاه ها دیده شده، واقعا اتفاق جالبی است.

آخرین به روزرسانی ای که با نسخه ی NRD90M.T818VVRS4BTJK ارائه می شود، سپرده ی امنیتی اندروید اکتبر ۲۰۲۰ را به تبلت اضافه می یواش. چنانچه شما گلکسی تب S2 دارید، اکنون می توانید با ضربه زدن روی منو برای به روزرسانی دستی، سرنوشت تنظیمات را باز کنید و به بخش  About Device> Software Software> Check for Updates بروید.

مسئله ای که قدری بی سابقه به دیدن می رسد، این است که گلکسی تب S2 حتی تو فهرست به روزرسانی های امنیتی سامسونگ درگاه ندارد. قدیمی ترین مایه موجود در این سیاهه گلکسی تب S3 است که آوریل ۲۰۱۷ عرضه شد. همان طورکه در اوایل سال جاری خود سامسونگ تأیید کرد، بهترین تبلت های سامسونگ اکنون سه نسخه ی حقیقی سیستم عامل را به همراه به روزرسانی های منظم امنیتی دریافت خواهند کرد. درحالی که سری گلکسی تب S7 تا سال ۲۰۲۲ بوسیله روزرسانی می شود، تبلت های گلکسی تب S6 عزب تا سال ۲۰۲۱ بوسیله روزرسانی های متاخر را دریافت می کنند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی نشر به روزرسانی امنیتی متاخر برای دستگاه باستانی سامسونگ چیست؟بیشتر بخوانید:نسخه جدید گلکسی S20 FE با حافظه تویی ۲۵۶ گیگابایتی فروخته می شودتصاویر محسوس شده از قاب های محافظ گلکسی اس ۲۱، ترتیب قرارگرفتن دوربین های ظهر را نشان می دهدگلکسی اس ۲۱ اولترا احتمالا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهتری خواهد داشتسامسونگ گلکسی M21s با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شدسامسونگ احتمالا روی قدرتمندترین گوشی از سری Galaxy M کار می کند
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، با شدت دریافت تنش های پسا انتخاباتی در آمریکا، اطراف اقامتگاه «پناد بایدن» نامزد حزب دموکرات، منطقه پرواز ممنوع ساختن شد.

به تصنیف نامه «ایندیپندنت»، «سازمان هوانوردی فدرال» آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد، دستکم تا روز جمعه، پرگیر منزل بایدن و چند خال دیگر از ایالت »ولینگتون» در ایالت «دلاوِر» را تو حالت «حریم فلکی دفاع ملی» قرار داده است.

سازمان هوانوردی فدرال، این محدودیت موقتی پرواز معمولاً درون یکی از حالت های وضعیت خطرناک، محل برگزاری رویدادی ویژه یا هشداری کلی برای این نهاد، اعمال می شود.

با این حال، این اداره هیچ توضیحی درباره موجب اطلاع دادن این وضعیت در گرداگرد اقامتگاه بایدن نمایش نکرد ولی می توان آن را به عنوان تشدید تدابیر امنیتی در آستانه پیروزی احتمالی او درون انتخابات تفسیر کرد.

داخل حوالی سابق انتخابات زوجیت جمهوری، اداره هوانوردی فدرال، مناطق اطراف منازل هردو داوطلب جمهوری یا و دموکرات را پرواز ممنوع اعلام کرده حیات.

از روز گذشته و پس از آن که «دونالد ترامپ» مهتر جمهور آمریکا پس از تعاقب افتادن از بایدن، نتایج لحاظ آرای برخی قریه ها را «کلاهبرداری از مردم آمریکا» توصیف کرد و گفت شکایتش را به دیوان ممتاز آمریکا خواهد برد، فضای این ملک بوسیله شدت متشنج شده است.

همزمان با ادامه تنش های سیاسی درباره شمارش آرا در انتخابات آمریکا، معترضان در شهرهای نیویورک، شیکاگو، پورتلند و فیلادلفیا تظاهرات کردند و پلیس نیز بطرف خانه ها نفر را تاکنون برده کرده است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، کال براون معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در توییتی تقاضا کرد: تابستان گذشته نظام ایران تلاش کرده بود با تمهید بنزین، بوسیله ماشین سرکوب نیکولاس مادورو سوخت رسانی یواش. وزارت دادگستری در حال معامله این محموله است و ۴۰ میلیون آن را بوسیله بودجه قربانیان تروریسم مورد امان حکومت ها اهدا می کند. این عدالتی ملموس و خوب است.

آمریکا روز پنجشنبه اذعان کرد محموله های سوختی که در یبوست به دستاویز علاقه آن به ایران، اختلاس کرده بود، به ارزش ۴۰ میلیون دلار بوسیله سودا رسانده است. آمریکا درون ماه آگوست ۱.۱ میلیون بشکه بنزین را با این بهانه که متعلق بوسیله ایران است و به جانب ونزوئلا می رود، دستگیر کرد.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه داخل صفحه توییتر خود در این زمینه نوشت: «دزدان دریایی کاراییب» مکشوف با آنچه بوسیله غارتگری برده اند سرافرازی می فروشند. فقط یک نکته، همان طور که قبلا غصه گفته ایم: این حمل متعلق به ما نبوده است. اما داخل هر صورت قطعا نفت شخص دیگری به دزدیدن رفته است.

او نوشت: هیچ متمدنی، به دزدی افتخار نمی یواش. به رژیم سرکش ایالات متحده: [برخلاف ادعاهایتان] ابزارهای اعمال ضیق شما هر روز در حال محدودترشدن هستند، این داخل حالی است که در تک برگزینی های ایران کاملا معکوس است. کافی است از مشاور امن ملی رابرت اوبراین بپرسید!
توجه داشته باشید در چند سال خیر استقبال زیادی از مبل های شنی و هپی چیر شده است چرا که از مقدار کم قیمت برخوردار بوده و از نظر حالت پذیری و طبی بودن کاملا استاندارد هستند . مزیت دیگری که این سنخ مبلمان دارد تولید بوسیله لباس های متنوع و نقشه کشی های مختلف نسبت بوسیله دیزاین منازل است که میتوان فضاب منزل و یا محل کار را تغییر انصاف.



گوناگون مبل شنی و مبل هپی چیر

شرکت تولیدی مبل شنی و مبل هپی چیر سایت اینتکس شو با تولید مبلمان های یونولیتی در تنوع زیاد توانسته است رضایت تمامی خریداران محترم را با دلخواه های مختلف را جلب نماید . استفاده مبل های شنی تو منزل و محل کار و نیز گیم نت ها بخاطر راحتی بیشتر افراد در هنگام بازی کردن و نیز برای مصرف درون عکاسی ها برای عکس گرفتن حرفه ای و متفاوت . معیار های مبل شنی و مبل هپی چیر با طراحی پشتی دار و گلابی شکل و همچنین اداره و استوانه ای و خواه بیضی شکل و مربع تو این کارخانه تولید میشود . مبل های شنی دارای ساختاری میسر هستند که درون واقع تشکیل شده است از یک پوسته پارچه ای که میتواند پارچه مخمل باشد و خواه چرم قلابی و یا پارچه های مازراتی و غیره ... که در آن یک آستر وجود دارد و در در آستر یونولیت علم شده و یا گرانول فومی ساچمه ای . در قسمت زیر مبل یک زیب استراحت دارد که میتوانید از ان قسمت بوسیله یونولیت اضافه کنید و خواه از ان اندک کنید . تمامی قسمت های مبل با بهترین وسیله ها دوخته شده و تحمل حد زیادی دارند.





موارد استعمال مبل هپی چیر و مبل شنی یونولیتی

بسیاری از افراد برای استراحت بیشتر و تماشای تلویزیون و یا بازی های کامپیوتری نیاز به مبلمان صبر و طبی هستند که درون طولانی مدت بتوانند بنشینند . شرکت اینتکس شو با تولید گوناگون مبل های شنی و مبل هپی چیر توانسته است این مشکل را حل یواش . بسیاری از عکاسی ها برای داشتن فضای مناسب برای عکس اخذ در حالت نشسته نیاز بوسیله یک مبل متفاوت دارند که ما انواع مبل های شنی را معرفی کردن میکنیم . بسیاری از مشاغلی که باید تو دفتر کار راحتی کنند و خواه نیاز بوسیله مبلمان صبر دارند از انواع مبل های شنی و هپی چیر میتوانند استفاده کنند.



خصوصیات مبل هپی چیر و مبل شنی خصوصیات مبل شنی و مبل هپی چیر در ارج ارزان و به صرفه فراغت فوق العاده و حالت پذیری بلندی نقشه کشی و تولید تو نگ های متنوع تولید در پیمانه های مختلف تولید تو معادل یم نفره و دو نفره و سه گانه نفره راحتی و حالت طبی برای تمامی افراد حالت پذیری همانند خمیر و پوشش تمامی سرنوشت های بدن چند حالته بودن و تغییر شکل مبل تحمل وزن رفعت شارژ دوباره یونولیت از تقدیر مادون مبل









نحوه سفارش مبل هپی چیر و مبل شنی



برای اندرز مبل هپی چیر و مبل شنی میتوانید با همکاران ما داخل نمایندگی اینتکس و فروشگاه اینتکس شو بستگی بگیرید و از قانون سایت داخل قسمت مبل شنی و مبل هپی چیر مبل تک نظر را خریداری کنید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . توجه داشته باشید که انواع مبل های شنی و مبل هپی چیر داخل کمترین زمان ممکن توان تولید را دارد و فروش در تمامی ده های ایران به صورت عمده و تکی امکان پذیر است

علاقه مندان بخاطر خرید محصولات اینتکس می توانند با شماره تلفن های ۴۴۳۸۱۷۶۱ و ۴۴۳۸۱۷۵۴ رابطه بگیرند و یا به آدرس سایت www.intexsho.com مراجعه فرمایند.
همه کسانی که تو کشورهای اسلامی عمر کرده اند، با تابو بودن پوشش طلا بخاطر مردان آشنایی دارند. داخل این مقاله، نیت داریم ضمن بررسی واقعیت این موضوع، ادعاهای مرتبط با مضرات طلا برای مصونیت و باروری در مردان را بررسی کنیم.

مطابق با صفحه استفتائات وب سایت دفتر حفظ و ترویج آثار حضرت آیت الله خامنه ای، هرگونه پوشش طلا، اعم از طلای زرد و سفید، بوسیله هر شکلی مثل انگشتر، برای مردان حرام است. البته درون همین صفحه ذکر شده است که گذاشتن روکش طلا روی دهان محظور ندارد؛ اما پوشیدن دندان های جلو با طلای زرد اگر بوسیله منظور زینت باشد، خالی از اشکال نیست. البته در جای دیگری در همین وب سایت ذکر شده است که ملاک حرام بودن طلا بخاطر مردان صدق چراغانی محو.

همان طورکه دیدید، مطابق با احکامی اسلامی، استعمال از پوشش زر به هر نحوی برای مردان حرام است. با اینکه مطابق با برخی گفته ها، احکام دینی مطلق هستند و به اثبات علمی نیازی ندارند، همواره مفرط از دانشمندان بوسیله متعاقب یافتن توجیهات علمی برای احکام دینی بوده اند.

درباره جریان تابو بودن طلا برای مردان نیز، بخاطر تفسیر علمی این مسئله تلاش های زیاد و دعوی شده که یکی از دلایل این حکم، خطر پوشش طلا بخاطر حاصلخیزی مردان است. ادعاهایی نیز مبنی بر اثر نامطلوب طلا روی دیگر جنبه های سلامتی مردان نیر مطرح شده؛ ولی عقیده یکسره به خشکی امدن این است که برهان واقعی این فقره نقش طلا در کاهش گمان حاصلخیزی مردان است.

اشاره به این نکته ضروری است که هیچ یک از منابع رسمی فقهی درباره دلایل علمی این حکم اظهارنظر نکرده اند و تمامی صفحات وب که به این موضوع رمز کرده و از مضرات گسترده ی زر بخاطر اشتی مردان گفته اند، مرجعی رسمی و شریف برای ادعاهای خویشتن مطرح نکرده اند. کافی است به زبان فارسی جست وجوی ساده اینترنتی کنید و ببینید که وب سایت های بسیاری چنین ادعاهایی را بدون داشتن مرجع مطرح می کنند.

جالب است که اگر بوسیله زبان انگلیسی بی آرامی جست وجو کنید، تنها نتایجی که گوگل ارائه می دهد، چندین مقاله چاپ شده ی ژورنال های ایرانی است که نقش طلا در ناباروری مردان را تجسس کرده اند. آیا این استیناف ها بوسیله نتایج روشنی درباره اثر نامطلوب طلا روی باروری مردان روان اند؟ آیا روش شناختی استفاده شده در این مطالعات از دیدگاه فلسفه ی بصیرت عفیف است؟ آیا باید به این نتایج اطمینان کرد؟ آیا ژورنال هایی که این مقاله ها را چاپ کرده اند، ایستگاه معتبری در میان ژورنال های علمی در دنیا دارند؟ در مقاله ی پیش رو، به تمامی این پرسش ها پاسخ خواهیم داد؛ اما پیش ازآن، بد نیست کمی درباره طلا و اثرهای آن روی صلح و صفا گفتگو کنیم.آیا عنصر طلا ارتباطی با مصونیت آدم دارد؟

در تجسس ای که انجام دادیم، جست وجو تو گیرایی داده ی گوگل اسکولار و خیز وجوی بخشی تخصصی تر در شان داده ی زیست پزشکی PubMed با کلیدواژه های Health و Gold به خراج درخورتوجهی ختم نمی شود. البته ممکن است مقاله هایی درباره نقش طلا روی جنبه های مختلف مرتبط با اشتی انسان موجود باشد؛ اما فقدان نتایج چشمگیر با کلیدواژه های مهمی که تو این جست وجو انجام شد، می تواند علامت دهنده ی شکوه نداشتن مطالعه رابطه ی بین عنصر طلا و سلامت آدم باشد.

اگر با سیستم های آکادمیک آشنا باشید، قطعا می دانید که هر استیناف علمی نیازمند بودجه ای است که معمولا مراکز پژوهشی و دانشگاه ها یا حامیان مالی دیگر آن را تأمین می کنند. با این حال، هیچ پژوهشگری عاری داشتن طرح پیشنهادی قوی نمی تواند بودجه ای برای ادا کار تحقیقاتی اش دریافت درنگ. بی نهایت متغیر در دنیای پیرامون ما حیات دارد که بعضی از آن ها با همدیگر ارتباطی پرعضله دارند و ارتباط بعضی دیگر باهم درخور توجه نیست.

یکی از اهداف ارتکاب مطالعات علمی یافتن رابطه ی بین متغیرهای مختلف است؛ اما ویژه بودجه به پژوهشی برای یافتن بستگی بین دو متغیر، بوسیله ارائه طرح پیشنهادی با استدلال ها و فرضیه هایی قوی منوط است. بوسیله طور مثال، این طور حلق که پژوهشگر بدون دلیل مطالعه بین دو متحرک بر روی اب کاملا بی ربط شهید اصل کبالت و طعم جزیی چشم مردم را شروع کند و منابع مالی بسیاری در این متد بوسیله هدر دهد؛ بلکه او باید فرضیه ای قوی برای امکان ارتباط این دو جابجا شده در قالب طرحی پیشنهادی بوسیله دانشگاه و پژوهشگاه یا هر حامی مالی دیگری عرضه دهد.

می توان این طور نتیجه گرفت که یا وفاق ای قوی بین سلامت انسان و عنصر طلا برقرار تراشیدن که تاکنون مطالعات درخورتوجهی درون این زمینه انجام نشده خواه ناچیز پژوهشگری به مطالعه در این زمینه علاقه داشته است. باتوجه به اهمیت عنصر زر از دیرباز تو مطالعات علمی، مورد اول محتمل تر بوسیله دیدن می رسد.اختصاص بودجه به پژوهش داخل جهیز های آکادمیک نیازمند نمایش فرضیات زورمند است

درادامه با کلیدواژه های Gold و Skin در سرویس گوگل اسکولار و موجودی داده PubMed به جست وجوی خود دنباله دادیم. داخل وارسی ای که در سال ۱۹۶۷ Simon منتشر کرد، اثرهای رادون موجود در جواهرات طلا روی پوست و رابطه آن با حساسیت های پوستی تجسس شده است. Simon نتیجه اندوهناک است که مقادیر بسیار کمینه عنصر پرتوزای رادون تو تعدادی از جواهرات طلا می تواند علت التهاب غشا شود؛ بنابراین، پیش از عرضه آلیاژهای طلا بوسیله بازار، باید این آلیاژها ازنظر وجود اصل رادون مطالعه شوند. توجه کنید که عناصر پرتوزا مثل رادون می توانند درون انواع سرطان و ناهنجاری های مادرزادی به دلیل جهش در اسپرم ها و تخمک های والدین و حتی ناباروری دخیل باشند.

درون بررسی ای که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد، Rapson جای پا تماس پوست با طلا و آلیاژهای زر را وارسی کرد. درون این مقاله، بیان شده است که با وجود نقش نمک های زر مانند طلا (III) کلراید تو مصیبت پوستی درماتیت، شواهد چندانی بخاطر نقش طلای فلزی خواه آلیاژی که در جواهرات کاربرد می شود، داخل التهاب و حساسیت پوست وجود ندارد و زر از دیرباز به نشانی ماده غیرحساسیت زا و ایمن برای پوست و مخاط دهان مطرح بوده است. به گفته Rapson، افراد زیادی از دهان های دارای روکش طلا استفاده کرده اند؛ ولی تا آن زمان گزارشی مبنی پهلو واکنش بدن به این موارد استعمال طلا مطرح نشده است. او رمز می کند در بعضی مقاله ها حساسیت هایی به زر مشاهده شده است؛ ولی چنین مواردی بیش نادر بوده اند.

Rapson درادامه مقاله اش دلایل بی توجهی به موارد نادر دریافتن به طلا را این گونه مطرح می بطی ء:احتمال اینکه این طور حساسیت هایی به دلیل طلا درون حالت فلزی خلق شده باشند، بسیار متباعد است. بااین حال، این امکان بود دارد که آمینواسیدهای موجود در عرق طلای فلزی را حل و امکان جذب آن به درون پوست خواه عبور آن از پوست را فراهم بطی ء. البته این گمان در تجسس ی ارتکاب شده در سال ۱۹۹۸ رد شد.این امکان نیز وجود دارد که طلا از خون وارد پوست شود و دریافتن هایی ایجاد کند. برای مثال در یکی از روش های درمان بیماری روماتوئید، از طلا استفاده و یون های طلا در جریان خود آزاد می شود. بعدها و در سال ۱۹۹۷، Choy و همکاران مدال دادند که التهاب پوست به برهان علاج روماتوئید با نمک های طلا بوسیله دلیل وجود نیکل در این داروهای تزریقی روماتوئید است.این امکان نیز وجود دارد که فلزات دیگر همراه با طلا سبب نفوذ های حساسیتی در افراد نادری شود که به طلا دریافتن نشان داده اند . بخاطر مثال، نیکل موجود در طلای سفید می تواند عامل حساسیت زا باشد.  

Rapson در اختتام حاصل گیری می بطی ء که طلا را باید به عنوان فلز کاملا ایمن برای پوست تو نظر گرفت. وی بیان می کند تا زمان انتشار مطالعه اش درون سال ۱۹۸۵، گزارش ها درباره اثرهای نامطلوب طلا روی سلامتی بسیار معدود بوده اند.      

در مقاله ای دیگر که Capsi و همکاران در سال ۱۹۸۹ منتشر کردند، به شلوغی طلا تو پوست و اثرهای جانبی و سمی بودن طلا به ظهر تداوی روماتوئید با تزریق زر اشاره شده است. در این روش، زر مستقیما درون خود تزریق می شود؛ بااین حال، همان طورکه گفته شد، طلایی که بوسیله عنوان جواهرات استفاده می شود، فاقد نمک های طلا است. همچنین، در این مقاله هرگز به سمی بودن زر روی جهیز تولیدمثلی اشاره ای نشده است.

در مطالعه ای دیگر که Goldermann و همکاران روی درمان روماتوئید با طلا منتشر کردند، نشان داده شده است که در ۳۰ درصد از بیماران سلول های امنیت T حساس و سبب واکنش های زنهار نامطلوبی می شوند. Suzuki داخل تجسس ای که درون سال ۱۹۹۸ منتشر کرد، با استعمال از میکروسکوپی الکترونی و میکروآنالیز اشعه ی ایکس نشان انصاف جواهرات زر که با ساختن سوراخ هایی روی بدن قرین سوراخ کردن لاله گوش برای نصب گوشواره استعمال می شوند، می توانند با بی تابی و درماتیت نتیجه از عناصر طلا و نیکل مرتبط باشند. 

از مجموعه مطالعات مذکور می توان این گونه استادی کرد که طلا در حالت فلزی نمی تواند تهدید چندانی برای پوست باشد و درک های پوستی ایجاد کند. بااین حال، نمک های طلا می توانند چنین اثرهایی روی پوست داشته باشند. همچنین، عناصر دیگر موجود در آلیاژهای طلا که بوسیله عنوان جواهرات استفاده می شوند، می توانند با داشتن عناصری مثل نیکل و رادون مشکلاتی پوستی خلق کردن کنند. البته رادون با توجه بوسیله تاثیر رادیواکتیوته می تواند مشکلاتی فراتر مثل سرطان خواه ناباروری خلق کردن کند؛ اما این اصل بوسیله ندرت در آلیاژهای عادی طلا یافت می شود. نیکل موجود در جواهرات طلا نیز درصورتی می تواند خوف غشا را انگیزه شود که ازطریق جراحت ها خواه به قیافه تزریقی وارد جریان خون شود. تو تمامی مطالعات مذکور نیز مباحثه جنسیت به هیچ عنوان مطرح نبوده است.

به طورکلی، می قابلیت گفت که جواهر طلا اثرهای درخورملاحظه ای روی سلامت پوست اکثر افراد جامعه، نه در مردان و خیر در نسوان نمی گذارند؛ ولی عناصر موجود تو آن ها می توانند وارد غشا شوند، از غشا گذر کنند، وارد سیلان خون شوند و خویشتن را به دیگر نقاط بدن برسانند؛ اما تو مقادیر زیاد اندک.

ما جست وجوی خود را با کلیدواژه های Gold و Toxicity (به ذهنی سمی وجود داشتن) امتداد دادیم و تنها نتایجی که به دست آمد، درباره بعضی اثرهای داروهای حاوی زر مثلا داروی روماتوئید حیات و در هیچ مقاله ای سمی وجود داشتن جواهرات طلا بررسی نشد. نبض وجوی کلیدواژه ی Gold Jewelry درون وب سایت PubMed بوسیله نتایج جالبی منتهی شد. درون سال ۱۹۹۸، Liden و همکاران مقاله ای درباره آزادشدن فلزات از جواهرات مختلف طلا منتشر کردند. آن ها این جواهرات را یک تا سه هفته در عرق تقلبی قرار دادند و با شیوه های شیمی تجزیه مثل ICP و AA متوجه شدند که هیچگاه زرین در عرق ساختگی آزاد نشده است. آن ها مولود گرفتند که تماس پوست با فلزات حاوی طلا مثل جواهر بوسیله احتمال متجاوز بیش نمی تواند علت آلرژی یا درماتیت داخل پوست شود و درک بوسیله طلا درون Patch-test سدیم تیوسولفات نمی تواند دلیلی بر سمی بودن جواهرات طلا باشد.بوسیله دیدن نمی رسد استفاده از جواهر زر سبب نفوذ زر به لباس یونی خواه عنصری درون سیلان خون شودآیا طلا می تواند جهت ناباروری تو مردان شود؟

تا اینجا نتیجه گرفته شد که کاربرد از جواهرات طلا نمی تواند سبب نفوذ مقادیر چشمگیری از طلا بوسیله بدن شود و تنها تزریق مستقیم طلا به گردش خون امکان پذیر است در چندی افراد با واکنش های حساسیتی همراه باشد. برای معاینه اثر طلا روی سیستم تولید مثلی و باروری، خیز وجو با کلیدواژه های Gold و Reproductive هم تو گوگل اسکولار و غم درون PubMed انجام شد که تنها حاصل درخورتوجه یک مقاله فارسی منتشرشده در مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران است. در این مقاله مروری، حاجی فقها و همکاران معلول طلا روی باروری مردان را بررسی کردند.

حاجی فقها و همکاران ضربان وجوی خود را در پایگاه های داده برای یافتن نتایج مرتبط با اثر طلا بر فیزیولوژی تناسلی مردان بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۵ در موجودی های داده علمی عفیف انجام دادند و بوسیله این نتیجه رسیدند که بها طلای موجود در نقد شو نقد شو مردان با توانایی حاصلخیزی آن ها رابطه دارد؛ اما به دلیل اینکه مطالعات علمی اندکی درون این زمینه انجام شده است، نمی استعداد اثری مثبت یا سلبی به وجود طلا در مایع منی مردان نسبت رحم.

حاجی فقها و همکاران در مقاله خویشتن بوسیله مطالعاتی رجوع می کنند که نشان داده اند وجود طلا داخل منی می تواند باعث اثرهای نامطلوبی روی باروری مثل کاهش تحرک اسپرم ها شود. در همین مقاله، بوسیله مطالعاتی اندوه رمز می شود که مدال داده اند نه عزب طلا اثری منفی روی باروری مردان نمی گذارد؛ بلکه حضور طلا در ابگونه می تواند موجب تکثیر تولید اسپرم شود. بوسیله طورکلی، وارسی حاجی فقها و همکاران علامت دهنده متناقض بودن نتایج بوسیله دست آمده در این زمینه است و خودِ آن ها به این موضوع اذعان می کنند؛ اما بوسیله نعوظ شگفتی انگیزی درون انتهای مقاله این گونه استدلال می شود که چون مطابق با دین طلا برای مرد حرام است؛ بنابراین، اثرهای سلبی طلا کنار حاصلخیزی مردان بوسیله اثرهای مثبت آن می چربد.

واضح است که منابع دینی بوسیله هیچ وجه نمی توانند نسب مناسبی بخاطر ارجاع در مقاله های علمی باشند؛ زیرا علم و الهیات همان طور که فیلسوف شهیر، برتراند راسل، در تاریخچه «تاریخ فلسفه غرب» اقرار می کند، دو مرزوبوم ی کاملا بی ارتباط هستند. «الهیات» عبارت است از فکر کردن درباره موضوعاتی که تاکنون خرد جدی درباره آن ها ساده نشده و به دلایل نقلی قرین عادات و وحی و اشراق وابسته است و به طورکلی می توان هر عقیده جزمی را مرتبط با الهیات دانست. درمقابل، «علم» به دلایل عقلی و مشاهده و تجربه موقوف است و هرگونه دانش قطعی را بینش می نامند.

نفاق دیگر معرفت و الهیات از دیدگاه راسل این است: «علم آنچه را می توانیم بدانیم بوسیله ما می گوید؛ ولی باید توجه کنید که این چیزها درون برابر چیزهایی که بصیرت نمی تواند به ما بگوید، بیش ناچیز هستند. درمقابل، الهیات این عقیده جزمی را به ما تحمیل می کند که بصیرت ما ناظر بوسیله اموری است که از آن امور درحقیقت چیزی به جز بی دانشی نداریم.» (برگرفته از کتاب «کتاب فلسفه غرب» جای پا برتراند راسل، برگردان نجف دریابندری، انتشارات باهم اتحاد کردن سهامی کتاب های جیبی).   

روش فرمان خرد پیاده شدن تجربه و آزمایش استوار است؛ درحالی که این طور چیزی در دین مشاهده نمی شود؛ بنابراین، در مقاله های علمی صرفا باید به مطالعات علمی ارجاع داده شود تا صحت نتایج آن ها مطالعه شود که از متد های تجربی استفاده کرده اند و آزمایش های آن ها تکرارپذیر است. ارجاع بوسیله کیش در مقاله علمی مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش کاملا غیرحرفه ای و غیرآکادمیک و غیرعلمی است و در کمال تأسف، چنین مقاله ای در مجله پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران چاپ شده است.روش حکم علمی برخلاف قرض بر تجربه و آزمایش استوار است؛ بنابراین، واگذاری به مراجع دینی درون مقاله های علمی کاری غیرحرفه ای است 

درون مقاله دیگری که داخل سال ۲۰۱۵ تو روزنامه «سلامت، معنویت و اخلاق اسلامی» طبع دانشگاه علوم پزشکی قم منتشر شد، خادم و رضایی و ابوالفضلی اثر حزن نمونه های نقد شو مردان سالم با نانوذرات طلا رو تحرک اسپرم ها تجسس و روبرو کردند که نانوذرات زر می توانند ضمن تاثیر به اسپرم ها، روی تحرک آن ها اثرهای سلبی بگذارند. بااین حال، بوسیله دلایل زیر به هیچ عنوان نمی توان این بررسی را حتی به عنوان دلیلی خشنود کننده بخاطر مطالعه بیشتر اثر زر روی مصونیت مردان در نظر گرفت:نانوذرات طلا (GNPs) خواص فیزیکی و کیمیایی کاملا متفاوتی با طلای آلیاژی دارند که در جواهرات استفاده می شود. این نانوذرات با وضع های خاصی بوسیله صورت آزمایشگاهی تولید می شوند و به هیچ اسکناس نمی توان آن ها را به عنوان معادلی برای طلای آلیاژی داخل نظر گرفت.هیچ کس جواهرات طلا را داخل بیضه های خودش استفاده و اسپرم های خودش را با زر تیمار نمی کند. همان طور که مطالعات پیشین نشان داده اند، گمان و نمونه نفوذ یون های زر که خواص آن ها کاملا با نانوذرات طلا متفاوت است، درون سوگ خون بیش کم است.نامه ای که این مقاله درون آن چاپ شده است، نمایه سیویلیکا ندارد؛ بنابراین، مقاله های آن تا اینکه در رتبه بندی دانشگاه ها و مراکز علمی ایران در پایگاه رتبه بندی دانشگاه های ایران نیز لحاظ نمی شود. البته این نامه در فهرست مجلات معتبر وزارت بهداشت، علاج و آموزش پزشکی راحتی دارد؛ ولی در سطح بین المللی چندان محترم زدودن.خراج گیری

در این مقاله مروری، مطالعات ادا شده روی اثر زر بر سلامت مردان را مرور کردیم. مطالعات بیش کمی در این باره عمل شده است که خودش می تواند نشانه ای پیاده شدن بی خطر وجود داشتن طلا برای سلامت مردان باشد. درون اندک مطالعات ایفا شده، مدال داده شده است که زر عموما بخاطر اغلب افراد، چه مرد و چه زن، بی ریسک است و استعمال از جواهرات طلا جهت ورود زر به صورت یون یا عنصری درون تفرج خون نمی شود؛ ازاین رو، نمی تواند به بخش های مختلف بدن، ازجمله دستگاه تولیدمثلی برسد.

البته مطالعه مروری داخلی دیگری همچنین اثر طلا روی سلامت و توانایی باروری مردان را بررسی کرده و درنهایت، به این نتیجه رسیده که نتایج موجود بسیار متناقض است و نمی تواند گویای اثر منفی طلا روی سلامت خواه باروری مردان باشد. در تجسس تویی دیگر نیز روش شناختی کاملا اشتباهی برای بررسی اثر زر روی باروری مردان اجرا شده و در آن به جای طلای آلیاژی از نانوذرات زر استفاده شده است که خواص کاملا متفاوتی با طلای آلیاژی دارند. البته هیچ کدام از این دو مقاله در مجل های محترم بین المللی چاپ نشده اند . به غیر از این مقاله ها، مطالعه مهم دیگری درباره اثر طلا روی سلامت و باروری مردان یافت نشد.

درپایان، باید به این نکته توجه کنیم که فقدان نتایج علمی معتبر درباره اثرهای نامطلوب زر روی بدن مردان و حاصلخیزی آن ها نمی تواند به این ذهنی باشد که این ادعا کاملا نادرست است. بصیرت همواره بر محور وسواس استوار است و داخل علم، هرگز نمی توان با قطعیت چیزی را رگه کرد و این حدس بود دارد که درون آینده مطالعات علمی این طور ادعایی را منشور کنند؛ هر چند تصدیق آن ها همچنین نمی تواند دلیلی اکید بر صحت اثرهای نامطلوب زر روی سلامت و باروری مردان باشد. البته ما انسان ها همواره زندگی خویشتن را پیاده شدن پایه آخرین معلومات علمی موجود بنا کرده ایم و می کنیم و خواهیم کرد؛ اما خیلی ها وقتی از اعتقادات صحبت می شود، دانش را به کلی فراموش می کنند.

حوزه های دین و علم کاملا از همدیگر جدا هستند و گونه فلسفه بینش و روش الهیات را نباید و نمی قابلیت با همدیگر مقایسه کرد. نه دین برای اثبات خود نیازی بوسیله بینش دارد و نه خرد برای از کار افتادن خود نیازی به دین؛ بنابراین بوسیله عقیده نویسنده، تلاش برای تفسیر علمی مسائل دینی کاری بی دلیل و مزخرف است و حتی چنانچه به نتایج خاصی هم منجر شود، هرگز نمی استعداد از آن نتایج بوسیله عنوان مستنداتی بخاطر مُهر تأیید کوفتن خواه رگه کردن کیش و احکام آن کاربرد کرد. داخل مقابل، انتقال اعطا کردن به منابع دینی داخل مقاله های علمی نیز با فلسفه علم در تناقض است.    بیشتر بخوانید:همگی گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۵ آبان ۹۹]احتمال مسری نوعی مصیبت پریونی تخریب کننده ی عدد در ژاپنتنهایی و تنهایی چگونه به خشکی امدن تسلط های اجتماعی تأثیر می گذاردفعالیت چه مشاغلی از امروز داخل تهران ممنوع است؟ترسناک ترین آسایشگاه های مسئله صد نوزدهم (بخش دوم)
هواوی در مراسمی آنلاین، از جدیدترین دستاوردهایش درون صنعتی موبایل در قالب سه گوشی میت ۴۰و میت ۴۰ پروومیت ۴۰ پرو پلاس (Huawei Mate 40 Pro Plus)پرده برداری کرد. گوشی های جدید هواوی همگی به تراش ی پنج نانومتری مجهز هستند (کرین ۹۰۰۰ در نمونه های پرو و کرین 9000E در استاندارد استاندارد) و طراحی چشم نوازی دارند. هواوی اطلاع دادن کرد گوشی های جدیدش در ته رنگ هایی متنوع در آینده ای نزدیک به راسته می آیند.

گوشی های پرچم دار هواوی، چه قوم ی P و چه قوم ی Mate، همواره کلکسیون دوربین باکیفیتی دارند و این حقیقت برای گوشی های جدید سری میت همچنین صدق می بطی ء. موافق اعلام هواوی، گوشی میت ۴۰ در پنل پشتی خود سه دوربین جداگانه دربرگیرنده دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی 1/1.28 اینچ میت ۴۰ و نمونه های پرو بزرگ ترین حسگر تصویر موبایلی جهان است و می تواند ویدئوها را با وضوح 8K ضبط کند. این دوربین ازپسِ بایگانی ویدئوهای زبر حرکت آهسته ی ۳،۸۴۰ فریم برثانیه ای با وضوح 720p برمی آید.



دوربین واقعی هواوی میت ۴۰ پرو همان دوربین ۵۰ مگاپیکسلی میت ۴۰ است که سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) دارد. دوربین دوم میت ۴۰ پرو که تو دسته ی دوربین های پریسکوپی جای می گیرد، از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز ۱۲۵ میلی متری برخوردار است. این دوربین از جهیز نوسان انسداد تصویر اپتیکال پشتیبانی می کند و می تواند بزرگ نمایی پنج برابری اپتیکال ارائه دهد. دوربین ثالث هواوی میت ۴۰ پرو به حسگر ۲۰ مگاپیکسلی و لنز فوق وسیع f/1.8و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز مجهز است. افزون براین تو پنل پشتی میت ۴۰ پرو، حسگر سه بعدی مدت پرواز (3D ToF) بخاطر عمق سنجی را شاهد هستیم.  DxOMark: هواوی میت 40 پرو نیکوترین مجموعه دوربین اصلی و سلفی را داخل بین تمام گوشی ها دارد

حسگر تصویر اصلی میت ۴۰ پرو پلاس نیز از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به PDAF و استعداد های دیگر بهره می برد. دومین دوربین این گوشی حسگر ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با PDAF و نوسان گیر اپتیکال دارد و بزرگ نمایی سه انطباق ارائه می دهد. سومین دوربین میت ۴۰ پرو پلاس از حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز f/4.4 استفاده شده است که داخل دسته ی دوربین های پریسکوپی جای می گیرد و بزرگ نمایی دَه یکسانی اپتیکال عرضه می دهد. چهارمین دوربین نیز از نوع زبر عریض است و بوسیله حسگر ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده و پنجمین دوربین تو گروه ی دوربین های سه بعدی مدت تصعید جای می گیرد. هواوی اعلام کرد دوربین ۲۰ مگاپیکسلی میت ۴۰ پرو و پرو پلاس از لنز عاری فرم استفاده می کند که کجی تصاویر را کاهش می دهد.



DxOMark که دوربین گوشی های هوشمند را دقیق بررسی می کند، دقایقی پیش بررسی دوربین میت ۴۰ پرو را منتشر کرد. DxOMark به تازگی جریان مطالعه دوربین را دگرگونی داده و آزمایش های نمایشگر گوشی ها را نیز اضافه کرده است. DxOMark می گوید درون نسخه ی به روزشده ی آزمایش دوربین، امتیازهایی همانند محرر و قابل اتکابودن، دقت پیش نمایش، نحوه ی نمایش اثر جزیی پوست و حرکات و بافتن ها، باکیفیت بودن تصاویر ارشد نمایی شده و HDR زنده تکثیر شده اند.

DxOMark پس از مطالعه باریک بین دوربین میت ۴۰ پرو، تشخیص ۱۴۰ را تو بخش عکس برداری و امتیاز ۸۸ را در بخش مبصر نمایی و تشخیص ۱۱۶ را در مقدر شدن فیلم برداری بوسیله آن داده است. همچنین، امتیاز کلی گوشی ۱۳۶ است. DxOMark به طور اختصاص گستره ی داینامیکی دوربین میت ۴۰ پرو را تحسین کرد و آن را «هیولای گستره ی داینامیکی» نامید. موافق گفته ی DxOMark، آرتیفکت های تصاویر درون میت ۴۰ پرو به احسان کنترل می شوند. DxOMark می گوید مهندسان هواوی تلاش زیادی عمل داده اند تا دوربین میت ۴۰ پرو را درمقایسه با پی ۴۰ پروبهبود بخشند و در این فرمان مظفر بوده اند. مقاله های مرتبط:میت 40 پرو و میت ۴۰ پرو پلاس با دوربین قدرتمند، تراش پنج نانومتری و بدون GMS معرفی کردن شدندهواوی میت 40 با تراشه پنج نانومتری کرین 9000E و شارژ 40 وات رونمایی شد

DxOMark می گوید عملکرد دوربین میت ۴۰ پرو داخل بن ی گستره ی داینامیکی عالی است و در تمامی سناریوها ازجمله محیط های کمتر تلالو های لایت ها را بوسیله نوع دوستی مشخص می کند. DxOMark می گوید میت ۴۰ پرو «انتخابی عالی» برای کسانی است  که بوسیله تصویربرداری تو محیط های کم تلالو علاقه دارند.



DxOMark می گوید ارشد نمایی میت ۴۰ پرو در بین نیکوترین ها جای می گیرد و بهترین گوشی بخاطر فیلم برداری است و نویز ویدئوها را به خوبی کنترل می کند. افزون براین، دوربین میت ۴۰ پرو تزلزل گیر مؤثر دارد و به درستی روی سوژه ها به صورت خودکار فوکوس می درنگ. 



امتیاز دوربین اصلی هواوی میت ۴۰ پرو درون DxOMark

DxOMark اعتقاد دارد که میت ۴۰ پرو از بهینه دوربین سلفی بازار کاربرد می کند و با تصرف امتیاز ۱۰۴ سلفی، داخل رتبه ی شروع جدول دوربین های سلفی جای می گیرد. در رتبه های بعدی، به ترتیب اثر ۴۰ پرو وایسوس ذن فون ۷ پرو و گلکسی اس ۲۰ اولترا ایستاده اند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی تشخیص میت ۴۰ پرو در DxOMark چیست؟بیشتر بخوانید:معاینه گلکسی A11 سامسونگهواوی واچ GT2 پورشه دیزاین و طایفه جدید عینک های هوشمند هواوی معرفی کردن شدندهدفون فری بادز استودیو هواوی با عمر باتری ۲۴ ساعته معرفی کردن شدویدئوهای صندوق گشایی و نگاه نزدیک به گوشی میت 40 پرو هواویمیت 40 پرو داخل مقایسه با میت 30 پرو چه پیشرفتی کرده است؟