رزرو تالار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین میشل فلورنوی که گزینش مورد انتظار بایدنبرای وزارت دفاع آمریکا است که مدیر دیرینه فرمان پنتاگون و از لحاظ دیپلماتیک میانه رو است که مقامات آمریکایی و ناظران سیاسی او را تفویض مقدمه بخاطر این مقام به احصائیه می رود.

انتخاب بالقوه فلورنوی به عقب تغییرات گسترده ای است که دونالد ترامپ داخل عهد بزرگواری جمهوریش در وزارت دفاع آمریکا ایفا عدل و پنج نفر در این چهار سال عهده داری دار این مقام شدند. ترامپ دوشنبه این هفته مارک اسپر، وزیر دفاع را که با دیدن او برای مصرف از نیروهای نظامی کنار ضد مردم معترض مخالف بود، برکنار کرد.

اکنون وفاداران به ترامپ در مقام های کلیدی پنتاگون قرار دارند. آنتیونی تاتا، سرتیپ متقاعد خیل که زمانی باراک اوباما را «راهنما تروریست» نامیده بود، داخل راس بخش سیاست گذاری پنتاگون قرار داده شده است. تاتا قبلا نتوانسته حیات رای سنا را برای پیوستن بوسیله مقام وزات دفاع به دست آورد، چرا که توئیت های قدیمی او که نظراتی اسلام هراسانه در آنها داشت، افشا شده بود.

چنانچه فلورنوی بوسیله عنوان وزیر دفاع اثبات شود، باید مسئله کاهش بودجه ها و نقش احتمالی ارتش برای توزیع واکسنکووید-۱۹ حل کند. فلورنوی ۵۹ ساله که از «شریک شدن های نظامی قوی در بیرون» امنیت می کند و بخاطر نخستین بار داخل دهه ۱۹۹۰ در وزارت دفاع فرمان کرد و درون فاصله سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ بوسیله مقام دستیار سیاستگذاری وزارت دفاع رسید.

خواست می رود با توجه بوسیله مواضع سیاسی میانه روانه فلورنوی کنف قوی هر دو حزب را فراخوانی درنگ
  • ۹۹/۰۸/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی