رزرو تالار

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

این نیروگاه خورشیدی محتوی ۳۶ کلک حامل ۲۲۴۰ متر مربع سلول های خورشیدی است. هدف این است که این نیروگاه هر سال ۸۰۰ هزاره کیلووات صاعقه تولید یواش که اندازه مصرف حدود ۲۲۰ ساختمانی است.

 Laurent Darbellay/EPA
بعضی از فناوری ها آنقدر در زندگی روزانه اساسی و مهم هستند، که انسان ها انتظار دارند قدیم به مرحمت کار کنند. وقتی تجهیزی سهل مشابه کرنا خودرو که حتی فکر نمی کنیم دقیقا چه زمانی به آن احتیاج داریم، خراب شود؛ احتمالا مضطرب خواهیم شد. بوق خودرو، گاهی اوقات می تواند برای راننده، سرنشینان و حتی عابرین پیاده ایجاد مزاحمت و دردسر کند. از عموم این موارد شرایطی ایت که شیپور بوسیله هیچگاه وجه کار نمی بطی ء یا برعکس، نمی نبوغ صدای آن را کمیت کرد.  

نای خودرو چگونه فقره می کند؟

بوق خودرو به بعضی فناوری های ساده تکیه می درنگ. اصول اساسی اکثر سیستم های بوق خودرو برای ده ها سال بدون تبدیل سرمد مانده است. ایده ی پا بر جا این است که بعضی از سوییچ ها، که معمولاً جایی درون فرمان قرار دارند، مدار بوق را کوشا می کنند. بعضی از خودروها دارای کرنا واحد هستند و چندی دیگر از دو شیپور بهره می برند که هر کدام با بسامد متفاوتی کار می کنند.



داخل مدار عادی نای خودرو، سوئیچ یا تکمه ی شیپور زیر دست راننده به رله ای وصل می شود. رله ی (Relay) بوق بوسیله سه گانه جزء کلید بوق، قطب مثبت باتری و قطعه ی پا بر جا کرنا متصل است. وقتی راننده بوق را کوشا می کند، رله بوسیله بوق، برق لازم را احاله می دهد. چنین فرایندی باعث ایجاد عیوب احتمالی تو کلید بوق، ایستگاه ی بوق، قطعات بوق و سیم کشی می شود. وقتی یکی از این موارد ناقص شوند، سیستم، به درستی کار نمی کند. مشکلات احتمالی تو اینجا شامل معیوب شدن کلید بوق است که احتمالا نمی تواند رله را فعال یواش. اگر رله معیوب شود تیمار نمی تواند برق را بوسیله شیپور بفرستد.  

در نظر داشته باشید رله برخلاف فیوز پوششی مات دارد و داخل آن مشاهده نمی شود و از ابعاد مبصر ترین نسبت بوسیله فیوز برخوردار است. 



مشکلی که هنگام نقص در فعال سازی سیستم بوق وجود دارد، عدم آگاهی راننده تا زمانی است که احتیاج به بوق جلوه گر کند. شرایطی که راننده قادر به استفاده از نای برای هشدار قسط به سایر رانندگان یا عابرین پیاده نباشد، می تواند پیامدی بسیار فاجعه بار رقم بزند.  چه عواملی باعث ایجاد بوق ممتد می شوند؟

دو دلیل حقیقی که مانع از اسکان نای ممتد خودرو می شود، دربرگیرنده خرابی کلید و معیوب شدن رله است. بروز عیب تو هر کدام از این قطعات بوسیله تنهایی، می تواند منجر به حکم نکردن دائمی بوق شود، اما ممکن است در بعضی موقعیت ها هر دو با تیمار معیوب شوند.چگونه می توان شیپور ممتد خودرو را متوقف کرد؟

ابتدایی رفتار زمانی که راننده ی خودرو یا هر دستگاه ی دیگر به نعوظ ناگهانی با بغرنج بوق ممتد روبه رو شود، حفظ آرامش و خونسردی است. سایر رانندگان و عابرین پیاده، احتمالا تصور می کنند که راننده به برهان خشم جاهل قابل کنترل مشت خویشتن را روی کرنا گذاشته است و آن را رها نمی یواش. راننده باید درون چنین شرایطی، خود را بوسیله مکانی ایمن و خارج از محدوده ی تردد منتقل و در اسرع ثانیه صندوق فیوز خودرو را پیدا بطی ء.



کندرو ترین نحو بخاطر مقابله با شاق شیپور ممتد و معیوب شدن بوق، کشیدن فیوز کرنا یا رله ی کرنا است. در رخساره عدم موفقیت یا درون شرایطی که بی تا نتواند به درستی فیوز یا رله را پیدا کند، می نبوغ از استثنا کردن فیوز اصلی یا همراهی کلی باتری استفاده کرد. این طور کاری بوسیله فرید این امکان را می دهد تا بدون آسیب دیدگی بوسیله شنوایی خویشتن به بغرنج بوق خودرو رسیدگی نرم.

کار را با این فرض آغاز می کنیم که بوق ممتد خودرو متوقف نمی شود و عزیمت داریم به دنبال نقص یابی برویم. برای کسب معارفه از علت خلق عیب و نحوه ی رفع آن، بررسی بخش های دامن پیشنهاد می شود:

۱ . ابتدا باید جعبه فیوز خودرو را پیدا کرد. معمولا اگر به مافوق داشبورد یا محفظه ی تو آن نگاه کنید؛ مخبر محل جعبه فیوز خواهید شد. همچنین، تحت کاپوت، دور لبه های درپوش و محفظه ی پیشرانه نیز، محلی مخصوص فیوزها  وجود دارد. چندی خودروها دارای مجری فیوزهای متعددی هستند. چنانچه صندوق فیوز خودرو به راحتی ظاهر نشد، باید بوسیله کتابچه پیشگام مراجعه کنید.

۲ . درپوش جعبه فیوز را باز کنید.

۳ . قسمت تویی درپوش مجری فیوز را بخاطر یافتن برچسب راهنمای فیوز ها بررسی کنید.

۴ . با کشف کردن فیوز مربوط بوسیله نای یا رله ی نای (Horn)، آن را از جایگاه بیرون بکشید. بسیاری از جعبه فیوزها حاضر بوسیله ابزار کشیدنی (مانند انبردستی پلاستیکی و کوچک) برای فیوزهای کوچک هستند. چنانچه فیوز با دست جدا نمی شود، باید به دنبال یکی از این ابزارها در مجری فیوز خواه درپوش آن باشید.

اگر فیوز بوق خواه رله ی مربوطه به درستی برداشته شود، بوق ممتد خودرو فوری راکد خواهد شد. در دیدن داشته باشید در برخی از خودروهای چندین فیوز و ایستگاه ی یدکی تو صندوق فیوز خودرو صبر دارند که آن ها را می توان با همان اطلس ی حک شده درون پوشش صندوق فیوز یافت.

چگونه می نبوغ بوق خودرویی را که بوسیله صورت ممتد صدا می کند، تعمیر کرد

 ازآنجاکه خودروهای مختلف، سیم کشی متفاوت دارند؛ عیب یابی جهیز کرنا با چالش‎ های رو بوسیله رو است. با این حال، معمولاً مشکل پا بر جا به خراب شدن سوئیچ شیپور یا یکدلی کوتاه داخل رله ارتباط دارد.

چنانچه خوش شانس باشد، این جنس از تشخیص را می تواند بدون هیچ گونه افزار خاصی ایفا دهد؛ ولی احتمالاً به چندی از ابزارهای اضافی نیز نیاز پیدا خواهد کرد. مهم ترین اسباب در این شرایط مولتی متر (اهم متر) است. اگرچه شوفر می تواند از لامپ تست برای معاینه مدارات برق استفاده بطی ء. البته باز حزن تو رخساره نیاز بوسیله آزمایش عملکرد مفتاح بوق، به اهم متر احتیاج دارد تا اتصال آن ها را بررسی درنگ.

اگر جایگاه ی کرنا خودرو مشابه رله ای باشد که داخل مدار دیگری استفاده می شود. داخل این صورت، فرد می تواند رله ی متشابه را با رله ی بوق عیبناک تعویض کرده و تجسس کند که آیا نای ممتد راکد می شود یا نه. اگر شیپور با رله ی تعویضی کار کند، فرید باید فقط جایگاه ی جدیدی بخرد و دشوار را برطرف نرم. اگر رله ی شبیه بخاطر آزمایش داخل اختیار نباشد، باید کلید و رله ی بوق را مجزا آزمایش کرد. 



اگر جایگاه دچار اتصال کوتاه داخلی نشده باشد، بی نظیر باید رله را از مدار بردارد و ببیند که کدام دو سیم بوسیله کلید بوق وصل شده اند. سپس می تواند از مولتی متر برای بررسی وحدت بین این سیم ها کاربرد یواش. اگر مفتاح تندرست باشد، ضیق دادن دکمه ی نای خواه پوشش فشاری در امر خودرو باید باعث دگرگونی در مقادیر علامت داده شده روی مولتی متر شود.

به خاطر داشته باشیم که چندی از خودروسازان مدرن، کلید شیپور را با ماژول کیسه هوا ادغام می کنند. اگر وسیله ی نقلیه از چنین سیستمی بهره می برد، باید روش های صحیح را ضربان وجو کرد خواه خودرو را برای مرمت به مکانیک متخصص و واجد شرایط ارجاع داد تا اختلالی داخل عملکرد کیسه های هوا به حیات نیاید.فعال شدن کیسه فضا بوسیله طور تصادفی می تواند اشتباهی مبصر و خطرناک باشد.چرا بوق خودرو فرمان نمی کند؟

سیاق تشخیص و رفع عیب بوقی که به هیچگاه وجه کار نمی کند، قرین بوسیله مرمت بوقی است که اصلاً از حکم کردن نمی ایستد، اما چند نکته ی اضافی وجود دارد. اولین چیزی که باید تجسس شود این است که آیا رله ی بوق، برق دریافت می درنگ یا خیر. چنانچه اینگونه نباشد، باید به سیم کشی بین رله و باتری نگاه کرد. اگر برق به ایستگاه می رسد، راننده باید بررسی نرم آیا فشار دادن بوق باعث رساندن برق به ترمینالی از جایگاه که به بوق وصل شده است، می شود یا خیر. اگر این گونه نباشد، درون رله خواه کلید مشکلی بود دارد که فرد می تواند به همان روشی که تو بالا تشریح داده شده است، بررسی کند.

چنانچه شوفر فهمید که فشار دادن مفتاح خواه پد نای باعث برق رسانی به ترمینال خروجی رله ی نای نمی شود، احتمالاً مشکلی تو مونتاژ نای یا سیم کشی مدار بود دارد. در چنین شرایطی فرد باید اتصالات برق مثبت و سلبی (عضو) را در شیپور وارسی یواش. اگر برق مثبت و منفی پیدا شد، احتمالاً تعمیرکار فقط به یک یا چند نای جدید برای آزمایش احتیاج دارد. وقتی مشکلی از رویت همراهی برق وجود نداشت، نقص مربوط بوسیله سیم کشی است.عیوب مربوط به بوق، کیسه فضا و دزدگیر خودرو

درحالی که بسیاری از مشکلات نای را می نبوغ در ساختمانی و بدون هیچ مشکل خاصی برطرف کرد، لازم است بوسیله یاد داشته باشیم که بوق خودرو اغلب بوسیله سیستم های دزدگیر همواره است. همچنین تعویض خواه آزمایش کلید عیبناک شیپور نیز می تواند به ماژول کیسه فضا آسیب برساند.

ازآنجاکه جهیز های اعلام سربزرگی و دزدگیر بسیار مختلف هستند، به دلیل پیچیدگی در سیستم دزدگیر خودرو، متد ساده ای بخاطر رفع نقص بوق ممتد یا کار نکردن نای حیات ندارد.مقاله های مرتبط:یافته جدید: صداهای آزاردهنده و ناخوشایند برای قلب انسان مضرندچراغ پیشگام و فلاشر خودرو چگونه کار می کند

چنین مشکلی گاهی اوقات داخل اثر ضعیف شدن باتری، متروک شدن کامل باتری خواه جدا کردن باتری ایجاد می شود؛ گاهی اوقات با تنگ کردن دادن ترکیبی از دکمه های روی ریموت دزدگیر یا با مصرف از ریموت درحالی که سوئیچ تو حالت IG صبر دارد، می استعداد نقص را برطرف کرد. البته چنین وضع هایی بخاطر برندها و خودروهای مختلف، متفاوت است. مشکلات مشابهی نیز می تواند در معلول تری و نقص سخت افزاری ساختن شود.

خلال تلاقی با عیوب نای تو خودروی مجهز بوسیله کیسه هوا، متجاوز بنیانی است که قبل از انجام هر کارگر بخاطر بررسی مفتاح بوق، فرمان خواه ستون فرمان، روش صحیحی بخاطر غیرفعال کردن کیسه های هوا نبض وجو کرد. اگر بی مانند بوسیله هر دلیلی این توصیه ها را جدی نگیرد، امکان پذیر است ایربگ به طور تصادفی باز شده و منجر به آسیب شود. تعمیر یا تعویض ماژول کیسه هوا، معمولا پرهزینه است.بیشتر بخوانید:DJI پروگرام ای ساخته که به همه امکان ردیابی پهپادها را می دهدنانوسلولز، نخستین خودرو مخلوق شده از مواد بازیافتیشاسی اهتزاز برقی فیسکر اوشن با نرخ ۴۰ هزاره دلار نمایش می شودشهر بدون خودرو چگونه است؟نگاهی به آزمایشگاه امان و تصادف خودروهای تسلا
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، محققان بیمارستان بریگام بربتانیادر تجسس آزمایش ویتامین Dو امگا۳ دریافتند ویتامین D و اسیدهای چرب دریایی امگا۳ (که به روغن ماهی شناخته می شوند) در کاهش سست شدن سیستماتیک طرز کار نیستند.

«کارن کوستنبادر»، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «افراد معمولا فکر می کنند این مکمل ها می توانند از مصیبت های التهابی پیشگیری نمایند ولی پزشکان هنوز در تک این نفوذ کردن مطمئن نیستند.»

محققان درون این مطالعه، خاصیت مصرف مکمل ویتامین D (۲۰۰۰ IU داخل روز)، امگا۳ (۱ gm در روز) خواه هردو را پیاده شدن روی ۲۵ هزاره شرکت کننده وارسی کردند.

همچنین معیار وجود سه نوع نشانه التهاب در ابتدای آزمایش و بعد از یک سال از مصرف مکمل ها یا دارونما در هر یک از شریک شدن کنندگان آزمایش شد.

آلودگی فضا عایق جذب ویتامین D می شود

نشانگرهای التهاب معاینه شده تو شرکت کنندگان محتوی interleukin-۶ (IL-۶)، tumour necrosis factor-receptor ۲، و پروتئین واکنشی C با حساسیت بالا (hsCRP) بودند.

تیم استفهام گرفتن هیچ یک از مکمل ها موجب کاهش نشانگرهای سست شدن درون طول یک سال نشد. حتی درون بین انبازی کنندگان شهود کننده مکمل ویتامین D، نمونه IL-۶، ۸.۲ درصد افزایش یافته بود.
جنرال موتورز درگاه خویشتن تو نمایشگاه سِما ۲۰۱۹ را با یکی از جدیدترین معیار های منحصربه بی تا شورولت کامارو جشن گرفت. طرفداران شورولت همه چیز را درباره ی استاندارد های کامارو COPO می دانند که به تعداد محدودی ساخته شده و ویژه ی رقابت های درگ NHRA است. شبیه هر سال، ۶۹ دستگاه از این معیار برای تولید درون سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است. البته ۷۰ دستگاه برای تولید تو سال ۲۰۲۰ حیات دارد؛ اما هیچ یک از آن ها مانند این هیولای سیاه تهدیدآمیز نیستند که داخل ژانویه ی ۲۰۲۰ به حراج گذاشته می شود.



شورولت کامارو COPO مدلی خاص بوسیله حساب می رود؛ برای اینکه به نام جان فورس، راننده ی اسطوره ای دنیای مسابقات NHRA، مزین شده است. اشتهار این شوفر که ۱۶ بار موفق شد عنوان قهرمانی NHRA را کسب کند، بوسیله معنای واقعی کلمه در بکلی خودرو به چشم می خورد و همچنین استفاده از طرح رنگ مشکی و نقره ای تو بیرون و رنگ قرمز در کابین را تماشایی هستیم. نمای بیرونی بدون این اشتهار در ۶۹ معیار تولیدی COPO، به همراه طعم جزیی های قرمز و خاکستری فولادی براق و سفید موجود است و هفت رنگ اضافی نیز در فهرست سفارشی این خودرو قرار خواهد گرفت. دو برگزینی بخاطر جهیز محرکه وجود دارد: پیشرانه ی ۵/۷ لیتری خورجینی هشت سیلندر سوپرشارژ LSX و پیشرانه ی ۷ لیتری خورجینی هشت استوانه با تنفس غریزی.



پیدایش ۶۹ مایه شورولت کامارو COPO در سال، درحقیقت ادای عرض به زمان معرفی کردن اولین نسخه ی COPO در سال ۱۹۶۹ است. همان طورکه گفته شد، این نسخه ی ویژه ی جان فورس کمی از تیراژ تولید سالانه محسوب نمی شود. شورولت کامارو COPO جان فورس سرانجام تو ژانویه ی ۲۰۲۰ در Barrett-Jackson در اسکاتس دیل بوسیله حراج گذاشته می شود و تمام درآمد حاصل از سودا آن به وب سایت DonorsChoose.org ویژه خواهد یافت.

مقاله های مرتبط:پوشش زومیت از ارشد ترین نمایشگاه تیونینگ خودرو SEMA 2019فورد موستانگ لیتیوم؛ تیونینگ متفاوت خودروی عضلانی با موتور برقی

جان فورس داخل بیانیه ی مطبوعاتی شورولت گفت:نسخه ی ویژه از شورولت کامارو COPO بسیار جذاب است و از کمک به نقشه کشی این خودرو لذت بردم. کامارو COPO خودرو قدرتمندی است و قدرت پیاده شدن آن در پیست متجاوز سخت خواهد بود؛ اما این مدل ویژگی برجسته ای نیز دارد؛ زیرا از مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش حمایت می بطی ء که اعتقاد شدیدی به آن دارم. 



علاقه مندان می توانند در نمایشگاه سِما ۲۰۱۹ لاس وگاس شورولت کامارو COPO جان فورس معیار ۲۰۲۰ را مشاهده کنند.بیشتر بخوانید:دوج چارجر با تیونینگ اسپیدکر و ۱۵۰۰ اسب دود غلبه رونمایی شدپیکاپ تسلا ۳۰ آبان رونمایی می شودتیونینگ نیسان فرانتیر با پیشرانه هشت سیلندررستاخیز ، هنسی کامارو ZL1 باقدرت ۱۲۰۰ اسب بخارفورد موستانگ لیتیوم؛ تیونینگ متفاوت خودروی عضلانی با سواری برقی
ایرپاد پرو با انفراد هایی نظیر حذف صدای مزاحم، حالت شفافیت صدا و توان های دیگر روانه فروشگاه های اپل شده و داخل دسترس علاقه مندان محصولات این برند محبوب فراغت محزون است؛ موضوعی که سبب شد بسیاری ایرپاد پرو را نسخه جدید ایرپاد قلمداد کنند. این دیدگاه تو حالی مطرح شده است که به تازگی تیم کوک، مدیر اجرایی اپل با آن کشمکش کرده و ایرپاد پرو را مکمل ایرپاد می داند نه جایگزین آن.



ایرپاد پرو باوجود ویژگی های متاخر شباهت زیادی با ایرپاد دارد

به گفته ی مدیر اجرایی اپل، این غول سخت افزاری آمریکایی از مجموع فروش محصولات پوشیدنی، شوهردار و لوازم جانبی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ رقمی وزن ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار کسب کرده است. کالاهایی نظیر ایرپاد، بیتس و اپل واچ از جمله محصولاتی هستند که این درآمد متناسب توجه را یکروز برند محبوب کرده و به گفته ی تیم کوک، باهم اتحاد کردن متبوع وی در زمینه ی ابتیاع ایرپاد رکورد جدیدی را ثبت کرده است. کوک ضمن عرضه آمارهای مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ تقریر داشت:ابتیاع ایرپاد داخل شرایط بسیار خوب و رو به رشدی صبر دارد. غلام پیش بینی می کنم که این افزایش فروش شامل سه گانه ماهه مالی فعلی همچنین خواهد شد. ما اندوه اینک مفتخریم که علیه جدیدی را تو اختیار آن قسمت قسمت کردن از مشتریان قرار دادیم که متقاضی برخورداری از ویژگی حذف صدای مزاحم بودند. آن ها هم اکنون می توانند ایرپاد پرو را از فروشگاه های اپل خریداری کنند.

گفتنی است، ایرپاد پرو به شمارش زمان بندی ارائه به بازار نمی تواند در فروش سه گانه ماهه مالی فعلی اپل محاسبه شود. این در شرایطی است که مدیر اجرایی اپل معتقد است که مالکان ایرپاد نخستین کسانی خواهند وجود که برای خرید ایرپاد پرو اقدام خواهند کرد. کوک درون رابطه با خریداران ایرپاد پرو گفت:ما بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم استقبال مشتریان از این محصول چگونه خواهد بود. اما احتمال غلام این است که در روزهای ابتدا عرضه، این مالکان ایرپاد هستند که برای خرید ایرپاد پرو رجوع خواهند کرد تا یک جفت از آن را نیز داشته باشند، خصوصا برای زمانی که به ویژگی حذف صدای مزاحم نیاز علنی می کنند.

دیدن مدیر اجرایی اپل درون رابطه با مشتریان این همدستی که مایل خواهند بود ایرپاد و ایرپاد پرو را هم زمان در اختیار داشته باشند، جالب بوسیله نظر می رسد. اگرچه ایراد پرو ویژگی های متفاوتی را نسبت به ایرپاد نمایش می کند، هر دو محصول شباهت های بیش زیادی با یکدیگر داشته و تقریبا می استعداد گفت عملکردشان هم پوشانی قابل توجهی با یکدیگر دارد.بیشتر بخوانید:التماس اپل بخاطر کاهش تعرفه قطعات آیفون، ایرپاد و اپل واچکاویار آیفون ۱۱ پرو را با نیم کیلوگرم طلای ۱۸ عیار در پنل پشتی روانه ی بازار کرداشتراک گذاری صدا تو iOS 13 چگونه انجام می شوداپل داخل سال ۲۰۱۹ بهترین فصل مالی چهارم کتاب خویشتن را سپری کردرشد تراکنش های اپل جای پا و قابلیت بیع اقساطی عاری پاداش آیفون با اپل کارت
اواخر مهرماه انویدیا شیلد TV Pro تو فروشگاه آمازون مشاهده شد. همان طور که مقصود می رفت و گفته شده بود، انویدیا بوسیله رخ رسمی از دو دستگاه جدید شیلد تی وی (Shield TV ) رونمایی کرد. 

تعلق مندان می توانند شیلد TV Pro را با نرخ ۱۹۹/۹۹ دلار و شیلد تی وی را با مقدار ۱۴۹/۹۹ دلار خریداری کنند.  هر دو محصول متاخر شیلد تی وی از پردازنده ی  Tegra X1 بهره می برند. انویدیا پارسا است که پردازنده ی متاخر حداکثر ۲۵ درصد سرعت عملکرد بالاتری نسبت به پردازنده ی X1 اصلی دارد.

مقاله های مرتبط:مدیرعامل انویدیا داخل صدر فهرست برترین مدیران عامل دنیا از نگاه HBRانصراف انویدیا از توقف تولید GeForce RTX 2070 به دلیل ابتیاع بالای محصول

این تکثیر سرعت چندان زیاد نیست، ولی امتحان ی مصرف از پردازند ه ی سیلیکون X1 مدال می دهد که شیلد تی وی همواره سرعت بسیار خوب و مناسبی داشته که پاسخگوی نیاز کاربران بوده است.

شیلد تی وی ۲۰۱۹ نسبت به نسخه ی قدیمی تر از نظر یواش افزاری ارتقا نمودار کرده است. محصول جدید از استانداردهای Dolby Vision و HDR پشتیبانی می کند. تراش ی جدید قابلیتی به معروفیت آپ اسکیل ازطریق درک قدر یا بهای چیزی قلابی (AI Upscaling ) را به شیلد پرو اضافه کرده است. درنتیجه تصاویر ویدئویی با کیفیت 1080p و 720p را به وضوح 4K آپ اسکیل می درنگ. 

طراحی Shield TV Pro نسبت به نسخه ی قبلی Shield TV تفاوت چندانی نداشته؛ هرچند وسیله جدید فاقد گیم پد است. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که چرا از سوی پرو درون اشتهار آن کاربرد شده است؟ شیلد تی وی پرو با ظرفیت ذهن ی بیشتری (۱۶ گیگابایت) و حجم حافظه ی رم (۳ گیگابایت) نسبت به نسخه ی قبلی شیلد تی وی با ظرفیت حافظه ی ۸ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی به بازار عرضه می شود. همچنین امکان استعمال از این نسخه ی پرو و نسخه ی عادی شیلد تی وی بوسیله نشانی Plex Media Server حیات دارد. مایه متاخر مجهز به دو پورت  USB 3.0 است.



شیلد تی وی مقیاس با شعار استفاده توسط کاربرانی که فرع مند بوسیله مشاهده ی استریم های ویدئویی هستند به راسته عرضه شد. این دستگاه قابلیت پیوند بوسیله اترنت را دارد و کاربران می توانند از طریق microSD ظرفیت حافظه ی دستگاه را تکثیر دهند؛ اما برخلاف نسخه پرو فاقد پورت  USB است. طراحی قشری شیلد تی وی بخشی غیرمتعارف بوسیله دیدن می رسد ولی امکان پنهان کردن یا قرار اعطا کردن آن داخل جایی که دیده نشود، وجود دارد. 



شیلد تی وی پرو و شیلد تی وی از ریموت کنترل کاملا جدیدی نصیب می برند که مجهز به پاور، تکمه های حجم لحن و دکمه های جلو و عقب سرقت کردن به علاوه ی دکمه های جستجوی نغمه و هوم است. بوسیله علاوه دکمه ی ابکی افزاری سفارشی و دکمه ی میانبر برای نتفلیکس بی قراری روی آن تعبیه شده است. هر دو مایه با آخرین نسخه ی  Android TV بوسیله میدان عرضه می شوند. باوجودی که نسخه ی اندروید ۱۰ بخاطر گوشی های هوشمند عرضه شده، نسخه ی اندروید دستگاه های متاخر انویدیا اندروید ۹ پای است.بیشتر بخوانید:GTX 1660 SUPER، میان رده جدید انویدیا، با قیمت محور ۲۲۹ دلار معرفی کردن شدمدیرعامل انویدیا تو صدر فهرست برترین مدیران عامل گیتی از نگاه HBRراهنمای خرید کارت گرافیک - ۲۰۱۹انصراف انویدیا از توقف تولید GeForce RTX 2070 به دلیل فروش بالای محصولانویدیا شیلد TV Pro تو فروشگاه آمازون مشاهده شد
به گزارش خبرگزاری فرانسه سخنگوی پلیس می گوید این تیغ دار کردن روز پنجشنبه ۲۴ اکتبر (۲ آبان) پس از  بازکردن قفل ویترین محل نمایشش دزدیده شده است.

این الماس ۵۰ قیراطی در نمایشگاه سه روزه جواهرات در شهر یوکوهامای ژاپنبه نمایش درآمده حیات که شرکت هایی از ژاپن، روسیه، چروک و کشورهای دیگر جواهرات ساخت خویشتن را در آن بوسیله نمایش گذاشته بودند.

این الماس بوسیله یک شرکت ژاپنی تعلق داشت و عزب قطعه جواهر بوسیله ربودن رفته از نمایشگاه است که تا روز جمعه امتداد یافت.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از روابط عمومی شبکه مستند، میلاد محمدی کارگردان اصیل «چشمانی که رویت» درباره علت پرداختن به عمر دکتر حسابی تو این اصیل گفت: حکیم حسابی یکی از شخصیت های شناخته شده ایرانی است که همه ما با او از راه تاریخچه های درسی آشنایی بدوی داریم، اما تا به حال بوسیله شکل ظریف بوسیله او پرداخته نشده بود و همین موضوع غلام را کنجکاو کرد که بیشتر درباره واقعیت زندگیش بدانم.

وی با اشاره به وجود دیدگاه های متناقض درباره دکتر حسابی افزود: شماره ای درباره او مبالغه می کردند و شعر هایی می گفتند و شماره ای حزن منکر آن شخصیت علمی می شدند. ما استیناف خویشتن را بر این زمینه از سال گذشته شروع کردیم و از راه مصاحبه بوسیله منابع موجود، آشنایان، نزدیکان، خانواده و ماخذ حسابی رجوع کردیم و جلسات یدکی داشتیم و پژوهش بوسیله برهان حساسیت هایی که درباره عمر دکتر حسابی بود داشت، مشکل بود.

محمدی درباره چگونگی سازش با قوم دکتر حسابی برای ساخت این مستند گفت: ما جلسات متعددی داشتیم و ظاهرا افراد زیادی بوسیله آن ها بخاطر ساخت مستند مراجعه کرده بودند و به طور طبیعی طبق نوعی کلیشه با ما اصابت شد، ولی تقلا کردیم این کلیشه را بشکنیم و به موضوع جدیدی برسیم و این فرمان بی حد پر اب بود و تلاش کردیم در دام کلیشه و تکرار نیفتیم.

محمدی امتداد عدالت: پس از رسیدن به جمع بندی این فقره را از فروردین ۹۸ شروع کردیم و در قالب مصاحبه مقداری بازسازی پیوستگی افتاد و پس از آن کار آماده تحویل شد.

این مستندساز یادآوری کرد: آرشیوهای تصویری باریک بین از دکتر حسابی بوسیله دستمان رسید و عکس های نواخت از او داشتیم و این یکی از نکات مثبت کار است.

وی درباره موضوعاتی که تو این مستند بوسیله آن پرداخته شده نیز بیان کرد: سعی کردیم به مسائلی بپردازیم که برای آن سند عرضه می شود و تا حدودی توانستیم دو دیدگاه متناقض درباره دکتر حسابی را تعدیل کنیم. به هر حال، حرف های طبیب حسابی به سر ای است که چنانچه نخواهیم مبالغه کنیم، مقداری جذابیت دراماتیک دارد.

محمدی درباره پاره های انیمیشنی این مستند، گفت: پاره های مربوط به پیرامون طفولیت و نوجوانی دکتر حسابی انیمیشن و نقاشی تصویری شد و به طور طبیعی در مورد بخش هایی که مربوط بوسیله جوانی حکیم بود، منابع تصویری و آرشیوی بیشتر است.

عوامل مستند «چشمانی که رویت» عبارتند از:

ادیب و کارگردان: میلاد محمدی، مشاور کارگردان و تدوین: محمدجواد رجب بیگی، تصویربردار: حسن سیدی پریشان و فرزاد جعفری، نقاشی متحرک: رودابه کاشانی، مدیر تولید: مجتبی قربانی، صدابردار: عظمت بهمنی، پژوهش: علی سیف اللهی، گویندگان: آلبرت کچوئی و مازیار ملکی، جعبه طرح: زمزم شیخ.