رزرو تالار

ایرپاد پرو با انفراد هایی نظیر حذف صدای مزاحم، حالت شفافیت صدا و توان های دیگر روانه فروشگاه های اپل شده و داخل دسترس علاقه مندان محصولات این برند محبوب فراغت محزون است؛ موضوعی که سبب شد بسیاری ایرپاد پرو را نسخه جدید ایرپاد قلمداد کنند. این دیدگاه تو حالی مطرح شده است که به تازگی تیم کوک، مدیر اجرایی اپل با آن کشمکش کرده و ایرپاد پرو را مکمل ایرپاد می داند نه جایگزین آن.



ایرپاد پرو باوجود ویژگی های متاخر شباهت زیادی با ایرپاد دارد

به گفته ی مدیر اجرایی اپل، این غول سخت افزاری آمریکایی از مجموع فروش محصولات پوشیدنی، شوهردار و لوازم جانبی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ رقمی وزن ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار کسب کرده است. کالاهایی نظیر ایرپاد، بیتس و اپل واچ از جمله محصولاتی هستند که این درآمد متناسب توجه را یکروز برند محبوب کرده و به گفته ی تیم کوک، باهم اتحاد کردن متبوع وی در زمینه ی ابتیاع ایرپاد رکورد جدیدی را ثبت کرده است. کوک ضمن عرضه آمارهای مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ تقریر داشت:ابتیاع ایرپاد داخل شرایط بسیار خوب و رو به رشدی صبر دارد. غلام پیش بینی می کنم که این افزایش فروش شامل سه گانه ماهه مالی فعلی همچنین خواهد شد. ما اندوه اینک مفتخریم که علیه جدیدی را تو اختیار آن قسمت قسمت کردن از مشتریان قرار دادیم که متقاضی برخورداری از ویژگی حذف صدای مزاحم بودند. آن ها هم اکنون می توانند ایرپاد پرو را از فروشگاه های اپل خریداری کنند.

گفتنی است، ایرپاد پرو به شمارش زمان بندی ارائه به بازار نمی تواند در فروش سه گانه ماهه مالی فعلی اپل محاسبه شود. این در شرایطی است که مدیر اجرایی اپل معتقد است که مالکان ایرپاد نخستین کسانی خواهند وجود که برای خرید ایرپاد پرو اقدام خواهند کرد. کوک درون رابطه با خریداران ایرپاد پرو گفت:ما بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم استقبال مشتریان از این محصول چگونه خواهد بود. اما احتمال غلام این است که در روزهای ابتدا عرضه، این مالکان ایرپاد هستند که برای خرید ایرپاد پرو رجوع خواهند کرد تا یک جفت از آن را نیز داشته باشند، خصوصا برای زمانی که به ویژگی حذف صدای مزاحم نیاز علنی می کنند.

دیدن مدیر اجرایی اپل درون رابطه با مشتریان این همدستی که مایل خواهند بود ایرپاد و ایرپاد پرو را هم زمان در اختیار داشته باشند، جالب بوسیله نظر می رسد. اگرچه ایراد پرو ویژگی های متفاوتی را نسبت به ایرپاد نمایش می کند، هر دو محصول شباهت های بیش زیادی با یکدیگر داشته و تقریبا می استعداد گفت عملکردشان هم پوشانی قابل توجهی با یکدیگر دارد.بیشتر بخوانید:التماس اپل بخاطر کاهش تعرفه قطعات آیفون، ایرپاد و اپل واچکاویار آیفون ۱۱ پرو را با نیم کیلوگرم طلای ۱۸ عیار در پنل پشتی روانه ی بازار کرداشتراک گذاری صدا تو iOS 13 چگونه انجام می شوداپل داخل سال ۲۰۱۹ بهترین فصل مالی چهارم کتاب خویشتن را سپری کردرشد تراکنش های اپل جای پا و قابلیت بیع اقساطی عاری پاداش آیفون با اپل کارت
  • ۹۸/۰۸/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی