رزرو تالار

همان نعوظ که 918 برای پورشه، مفارقت جدیدی آغاز کرد و کارایی پیشرانه های پلاگین هیبرید را بوسیله اثبات رساند؛ لافراری هم درون سال ۲۰۱۳ توانست آغازگر تحولی نوین تو محبوب ترین سوپراسپرت ساز ایتالیا شود و محصولی قدرتمند با قوای محرک هیبریدباشد. پس از اتمام تیراژ تولید ۵۰۰ وسیله لافراری با ارج زیاد از یک میلیون دلار، SF90 با نشانی قدرتمندترین دشت تو زنبیل فراریحضور خواهد داشت و البته، از پیشرانه پلاگین هیبرید استعمال خواهد کرد.



تفاوت های متخصص بین لافراری و SF90، پرشمار هستند. برخلاف مقیاس قبلی که پیشرانه ی ۱۲ سیلندر ۶.۳ لیتری با قدرت ۷۹۰ اسب بخار داشت؛ SF90 از معیار ی ۸ سیلندر ۴ لیتری با غلبه ۷۷۰ اسب بخار استعمال می نرم که به تنهایی، آماج ی بهبود شرایط فنی است. اینک مجموع غلبه SF90 با خیساندن اتومبیل برقی و بنزینی، بوسیله ۹۸۶ اسب بخار می رسد و نهایت گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر تولید می یواش که در مقایسه با لافراری، ۳۷ اسب بخار قدرت بیشتر و ۱۰۰ نیوتن متر افزایش گشتاور دارد.

شاید اساسی ترین تضاد SF90 با لافراری، بهره گیری از فناوری پلاگین هیبرید به جای مقیاس هیبرید باشد که امکان شارژ باتری بوسیله دستیار برقی شهری و کاهش چشم انسداد مصرف بنزین را ساده می بطی ء. دشت جدید، دارای ۳ موتور برقی است که یکی داخل ظهر و ۲تا در جلو با مجموع قدرت ۲۱۷ اسب بخار، هماهنگ با قدرتمندترین پیشرانه ی ۸ استوانه در تاریخ فراری، تنظیم شده اند.



فراری SF90، یک ابرخودروی ۲ دیفرانسیل است که به لطف جدید ترین مدل از جعبه دنده ی ۸ سرعته ی خودکار فراری و سیستم دبل کلاچ این شرکت، ظرف ۲.۵ ثانیه بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و نهایت سرعت ۳۴۰ کیلومتربرساعت خواهد داشت. همچنین فراری SF90 می تواند ۶.۷ حین پس از شروع لول بوسیله سرعت ۲۰۰ کیلومتربرساعت برسد. اینک فراری هم، محصولی شبیه به پورشه ۹۱۸ دارد که می تواند بی نیاز از بنزین، صرفا با تکیه به خشکی امدن باتری ها بخاطر مدتی، لول کند. بنا بر اعلام شرکت سازنده، SF90 تا مسافتی حدود ۲۵ کیلومتر با انرژی الکتریکی خالص، قابل استفاده است و حتی فرود امدن بوسیله نهایت سرعت ۱۳۵ کیلومتربرساعت را ممکن می کند.



نمای ظاهری SF90، چندان مادون تاثیر معیار های نامدار فراری، متشابه 488 و لافراری قرار نگرفته است. از رو به رو، چراغ ها با کمال مطلوب بهبود آیرودینامیک، کوچک و فاقدر برآمدگی به نظر می رسند. برش نسبتا بزرگی هم، روی کاپوت وجود دارد که هدایت کننده ی محیط از مقابل جلوپنجره به جانب شیشه ی جلو و فضای قفا خواهد بود. شاسی SF90 در قسمت جلو، ۱۵ میلی متر اعلی از پاره میانی است تا قضیه محیط به سمت ژنراتورهای گمارش شده مافوق کاپوت را، اضافه دهد. آیرودینامیک خودرو، درون سرعت ۲۵۰ کیلومتربرساعت، ۳۵۰ کیلوگرم نیروی جرز بر انتهای SF90 فراهم می درنگ که به ادعای مهندسان فراری، نیکوترین عملکرد در میان خودروهای اسپرت جاده ای است.



در فضای داخلی، حکم مدرن فراری با چیدمان جدید کلیدها، خودنمایی می کند. بسیاری از امکانات فنی و حتی رفاهی SF90، توسط راننده از روی حکم مدیریت می شوند. این خودرو، فاقد نمایشگر لمسی روی داشبورد خواهد بود؛ اما از نمایشگر تمام رنگی ۱۶ اینچ با رزولوشن HD استعمال خواهد کرد. علاوه کنار این، سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه (HUD) نیز در مقابل راننده ی SF90 وجود دارد.

وزن سره جدیدترین محصول فراری، ۱۵۷۰ کیلوگرم است. برخلاف فناوری بالاتر و امکانات بیشتر در مقایسه با لافراری، SF90 حدود ۱۳ کیلوگرم سبک تر خواهد بود. شاسی این خودروی پلاگین هیبرید، ۲۰ درصد قرص برنده و ۴۰ درصد منعطف خیس از نمونه ی استفاده شده در لافراری است؛ درحالی که وزن مشابه دارد.



قیمت نهایی و تیراژ تولید فراری SF90 هنوز اخبار نشده است؛ اما می توان اطمینان داشت باتوجه بوسیله سطح فناوری و آمار روی کاغذ، بیش از یک میلیون دلار مقدار گذاری شود. معروفیت کامل خودرو، SF90 استرادله است که اشاره به معیار جاده ای برای این معیار دارد. از این طور نام گذاری می توان نتیجه گرفت نسخه ی مخصوص پیست از SF90 یا نمونه ی رودتسر (آپرتا یا اسپایدر) هم، بوسیله زودی معرفی کردن شود.

بیشتر بخوانید:برجسته ترین خودروهای کلاسیک درون حراجی RM Sotheby’s ایتالیالکسوس RX و RX L استاندارد ۲۰۲۰ معرفی شدندفراری 812 با تیونینگ نویتک رونمایی شدبهترین پیشرانه های گیتی درون سال ۲۰۱۹ و تکرار موفقیت فراریمرسدس بنز GLE مقیاس ۲۰۲۰ با پیشرانه V8 معرفی شد
  • ۹۸/۰۳/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی