رزرو تالار

باردیگر ثبتواره و این مرحله به مناسبت طولانی ترین شب سال، می توانید از امروز تا شب یلدا تمامی خدمات هلدینگ ملاصدرا چون ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی، شهود کارت بازرگانی، طراحی سایت، طراحی لوگو و سایر خدمات تا ۴۰ درصد تخفیف برخوردار شوید. هدف از این ثبتواره ترویج فرهنگ ثبت و حفاظت از آن برای همگان و صاحبان تمامی مشاغل است.

امروزه، ثبت یکی از عمده ترین اقدامات صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران است که متأسفانه کمتر به آن توجه می شود. شما هنگام ثبت برند و شغل خود آن را شخصی و انحصاری می کنید که علاوه پهلو حرفه ای نشان دادن شما، برای برند اعتبار به همراه دارد.

درون بازاری که رقابت و نوآوری متاخر حرف اول را تو تصرف تسهیم بیشتر بازار می زند، حفظ مالکیت ایده های متاخر بیش مهم است. برای فاتحه کسب و کاری جدید همچنین اعتماد و اعتبار جزو شروط اصلی شروع موفق و ماندگار است؛ اما بوسیله صورت عمده برای برداشتن این گام به دو مورد مشاور باتجربه و دلسوز و فعالیت در چهارچوب سر بوسیله طور رسمی نیاز است.

هلدینگ ملاصدرا با بیش از چهل سال تجربه درزمینه ی ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی و سایر خدمات ثبتی و حقوقی و با نصیب مندی از وکلا و کارشناسان مجرب کوشیده تمامی نیازهای ثبتی و حقوقی هم وطنان گرامی را در دوازده ملک و کامل مراکز استانی کشور عزیزمان برطرف درنگ.

زمانی که شخصی منظور دارد موثر را شروع کند، بهترین سر ی انجام آن به صورت رسمی و عرفی و بنیانی تر از آن اصولی است. یکی از مصادیق این فعالیت قانونی ثبت شرکت و ثبت برند و پرداخت سفت عوارض و حتی نصیب مندی از معافیت های مالیاتی است.

چنانچه شخصی هنگام ثبت همکاری نتواند به عارض درست فعالیت پا بر جا خود را با عنوان انتظام موضوع فعالیت صریح کند، قطعا بعدها با مشکلاتی در این زمینه مواجه خواهد شد یا اگر به درستی برند و اشتهار تجاری خویشتن را در طبقات ارزان و لازم ثبت نکند، در آینده و زمانی که محصول و خدمات بوسیله نقطه ارتفاع خود برسد، روال و کله ی سودجویان و کپی برداران پیدا می شود. درون اینجا است که افراد تصمیم می گیرند مشاوره ی تخصصی کنند که البته امکان مشاوره در ثبت ملاصدرا کاملا رایگان است.

شما می توانید برای مشاوره ی مجانی به آدرس www.sabt-mollasadra.com مراجعه کنید خواه با عده تلفن ۴۱۱۷۴-۰۲۱ وابستگی بگیرید.بیشتر بخوانید:شریک تجاری ماکسیم باشیدافترافکت؛ آموزش موشن گرافیک، هنری خلاقانه و پول سازچشمتان به رویه «داهی» باشدکلینیک زین اعتیاد دیتجربه متفاوت ورزش با ربات هوشمند اوربی، گامی بوسیله سوی آینده بازی های ترکیبی
  • ۹۸/۰۹/۱۷

نظرات (۱)

ممنونم برای مطلب خوبتون. باز هم به بلاگ شما سر میزنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی