رزرو تالار

فدایی رسانه ها پیش تر مدعی شده اند که دل اندک کم خودش را بخاطر معرفی معیار های جدید لپ تاپ های XPS 15 و XPS 17 تو ماه های آینده آماده می نرم. تو شایعات پیشین بوسیله دفعات درمورد احتمال معرفی قریب الوقوع لپ تاپ دل XPS 15 اخباری شنیده بودیم. در همین راستا تصویری که بوسیله رطوبت توسط وب سایت رسمی نهاد EAESCC اضطرار ی جنوبی معین شده است، احتمالا طراحی نمونه بعدی لپ تاپ های سری Dell XPS 15 را نشان می دهد.

داخل تصاویر موردبحث تماشاگر طراحی بهبودیافته بخاطر مدل متاخر لپ تاپ محبوب XPS 15 هستیم که شباهتی زیاد زیاد به مقیاس جدید XPS 13 دارد و بوسیله نظر می رسد دل داخل اثر همگام سازی زبان طراحی دو لپ تاپ ۱۳ و ۱۵ اینچ سری XPS خود است. ناگفته نماند که مدل جدید XPS 13 مدتی پیش شناساندن شد. تصاویری که از XPS 15 جدید ظاهر شده است نشان می دهد دل در طراحی آن بازنگری خاصی انجام داده است تا بتواند رقابتی بهتر با مک بوک پرو اپل داشته باشد. 

داخل تصاویر منتسب به مدل ۲۰۲۰ لپ تاپ XPS 15 شاهد حاشیه هایی متجاوز کم در اطراف ورقه نمایش هستیم؛ حاشیه های کم حتی داخل پایین تر نمایشگر نیز دیده می شوند. بدین ترتیب ورق نمایش وسیله تنها اندکی از کیبورد بالاتر است و در نگاه اول XPS 15 جدید محصولی طولانی ورقه به نظر می رسد. این نوع مدل سازی باعث می شود در XPS 15 تماشاچی نمایشگری تقریبا لبه تا لبه باشیم که اندوه لذت بیشتری به کاربر نقل مکان می بطی ء و اندوه زاویه ی دید بهتری ارائه می دهد.مدل متاخر XPS 15 دل احتمالا مجهز بوسیله ورقه نمایش تقریبا لبه تا لبه خواهد وجود

چند هفته پیش بود که وب سایت رسمی بیرونی در اتفاقی بوسیله نمایان تصادفی تصاویر مربوط بوسیله چند لپ تاپ را منتشر کرد که در بین آن ها Dell XPS 15 و Dell XPS 17 و لپ تاپ های جدید سری Precision دل دیده می شدند. تصویر جدیدی که از سوی نهاد EAESCC عنف منتشر شده است شماری از بینایی های پیشین را درمورد تعبیر مدل سازی معیار جدید XPS 15 تأیید می کند.

درخورتوجه ترین تغییری که XPS 15 از محاسبه معنوی به خود دیده است به کاهش حاشیه در پرگیر صفحه ارائه آن مربوط می شود. این مرحله در مدل ۲۰۲۰ شاهد کاهش حاشیه ها هستیم تا XPS 15 ظاهری مدرن تر پیدا نرم و بیشتر با سلایق کاربران امروزی متجانس شود. همان طور که رمز کردیم، دل مدتی پیش استاندارد متاخر XPS 13 را نیز با حاشیه نویسی هایی اندک معرفی کرد. حاشیه های بسیار اندک اطراف نمایشگر باعث شده بودند XPS 13 متاخر بتواند نسبت تصویر ۱۶:۱۰ را عرضه دهد؛ ناگفته نماند معیار پیشین XPS 13 تصاویر را با نسبت ۱۶:۹ به نمایش می گذاشت. 

تمثال جدید منتسب به XPS 15 همچنین نشان می دهد که این لپ تاپ قرار است بوسیله زین پد ارشد لطافت نسبت به میزان های پیشین این سری از لپ تاپ ها حاضر شود. این زین پد بزرگ تا پیمانه یدکی ما را یاد ترک پدی می اندازد که اپل در لپ تاپ های رده بالای سری مک بوک پرو استفاده می کند. در ادامه می توانید تماشاگر تصویری باشید که از XSP 15 جدید مشهود شده است. در پهلو آن تصویر مربوط بوسیله مدل اخیر XSP 15 نیز دیده می شود تا بوسیله خوبی بتوانید آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

تصویر فاش شده از مدل جدید بیرونی XSP 15 (سمت حق) و تصویری از مدل فعلی دل XPS 15 (جانب چپ)

شاید مقایسه ی مدل فاش شده از XPS 15 با نمونه پیشین این لپ تاپ از روی تصاویر ارتفاع کار ساده ای نباشد، ولی نگاهی کنجکاو به ما نشان می دهد که احتمالا درون تصویر بالا وب کم تو حصه فوقانی نمایشگر فراغت گرفته است. البته نگاهی دقیق تر نشان می دهد که با ماژول دوربین طرف هستیم و وب کم بالای نمایشگر، مثل به وب کم های معمولی با لنز یگانه ی دایره ای شکل محو. مقاله های مرتبط:نقشه راه لپ تاپ های XPS شرکت Dell حاوی اطلاعاتی درخور توجه استلپ تاپ های مفهومی جدید دل آینده صنعت لپ تاپ را بوسیله شمایل می کشند

مصرف از این ماژول احتمالا علامت می دهد دل در XPS 15 از حسگر مادون قرمز نیز استفاده کرده است. این اتفاق دور از اشتیاق نخواهد بود، زیرا دل پیش تر در سرنوشت بالایی نمایشگر XPS 13 وب بخشی قرار داده است که از روش احراز هویت ویندوز هلو (Windows Hello) پشتیبانی می کند. حسگر پایین تر قرمز باعث خواهد شد روش احراز هویت از عادت ویندوز هلو به شکلی امن تر صورت بگیرد. ورقه کلید XPS 15 جدید اختلاف چندانی با مدل های پیشین ندارد. به علاوه در طرفین صفحه کلید احتمالا اسپیکرها قرار گرفته اند؛ البته این موضوع را نمی قابلیت با اطمینان خاطر از تصویر بالا برداشت کرد.

همچنین احتمالا دل درون مدل جدید XPS 15 دکمه ی پاور را به در صفحه کلید نقل مکان کرده باشد؛ داخل مدل های پیشین کلید پاور به شکلی مجزا درون پیاده شدن صفحه کلید جای گرفته است. در لپ تاپ هایی که دکمه ی پاور آن ها درون ورق کلید جای گرفته، ممکن است گاهی اوقات کاربر به خبط دستش را روی دکمه ی پاور بگذارد. امیدوار هستیم این مشکل برای کاربران نسخه ی جدید XPS 15 پیش نیاید. 



Dell Latitude 5510

افزون بر تصویر فاش شده از مدل اتیه XPS 15، خبرگزاری Laptop Mag تو گزارشی مجزا از افشای چندین تمثال منتسب بوسیله لپ تاپ های سری Latitude دل خبر می دهد. تصاویر موردبحث که توسط یکی از کاربران ردیت فاش شده و از این جاقابل مشاهده است ظاهرا لپ تاپ های Latitude 7310 و Latitude 7310 تبدیل پذیر و Latitude 7410 و Latitude 7410 تغییر پذیر و Latitude 5310 و Latitude 5310 تغییر پذیر و Latitude 5410 و Latitude 5510 را نشان می دهند. بسیاری از لپ تاپ هایی که در تصاویر جدید معین شده اند دارای حاشیه ای اندک در اطراف ورقه نمایش هستند و دوربینی با ماژول بزرگ پر حرارت دارند.  گفته می شود بیرونی عزیمت دارد لپ تاپ های جدیدی را که تصاویر آن ها به تازگی مشهود شده است، هنگام هفته ها یا ماه های آینده به صورت رسمی رونمایی و بعد در بازار ارائه کند. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد تصاویر فاش شده از لپ تاپ های جدید دل چیست؟بیشتر بخوانید:افشای اطلاعات ۲۵هزار احصائیه کاربری اداره جهانی بهداشت و چند نهاد فعال تو مرزوبوم ی سلامتمشخصات پردازنده گرافیکی رادئون Instinct Arcturus مبتنی بر معماری CDNA نمودار شدطرحواره منتسب به ترک خوردگی ورق نمایش آیفون 12 اپل نمایان شدپتنت منتسب به پیکسل بادز 3 گوگل فاحش شدمشخصات موتورولا اج و اج پلاس به همراه ویدئوی تبلیغاتی آن ها فاش شد
  • ۹۹/۰۲/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی