رزرو تالار

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در میتینگ تجسس موضوع احاله پادگان ارتش با حضور اجتماع اسلامی بازار گفت: استان اردبیل یک استان مرزی است، بود پادگان گند با تمام قوا بخاطر حفظ حریم و کنف لزوم دارد و همچنین استقرار این پادگان در استان به قناعت منطقه کمک می کند.  

وی تصریح کرد: درون بحث پادگان یک سری الزامات وجود دارد که بنا به منویات مقام معظم رهبری پادگان ها از داخل خانه دادن بوسیله خارج انتقال داده شود و حق و حقوق خیل همچنین از محل پادگان محفوظ بماند.  

استاندار اردبیل افزود: برای راه اندازی مجدد پادگان پول کلانی لازم است که باید از غلظت این نگرش تامین شود. برای تامین زمین مورد حاجت پادگان خیل جلسات متعددی برگزار شده که خوشبختانه متجاوز از۱۸۰ هکتار از نگرش سفر رئیس جمهور بوسیله استان اردبیل برای تملک اراضی پرگیر زمین قبلی اعتبار گذاشته شده است.  

وی گفت: سهم خالص بناء های مسکونی سپاه بدون در نظر دریافت شارع و خیابان ها از محل پادگان ۳۸ درصد بوده و۶۲ درصد بقیه فضای سبز و میدان و سایر ابنیه های گردشگری خواهد وجود.  

استاندار اردبیل افزود: در نقشه قبلی مورد توافق ۱۳درصد فضای سبز درون نظر گرفته شده بود، به اتحاد مهتر شورای ایالت و شهردار اردبیل این نقشه را رد کردیم و با ردیابی های مفرط یک اطلس متاخر تهیه شد.  

بهنام جو گفت: با تعریض خیابان های واقعی درون حوالی این پادگان انسان بیشترین بهره و سود را خواهند برد و نیز استفاده از فضای سبز و مناطق گردشگری نیز برای انسان ساده می شود.  

وی افزود: با خلق کردن واحدهای تجاری برای در آمدزایی شهرداری درون نقشه ثانویه دیده شده است، ایجاد میدانی بسان نقش جهان اصفهان و حفظ کردن تالار های قدیمی بوسیله عنوان پایگاه های فرهنگی و تاریخی و اشجار بزرگ از اهداف این طرح است.  

استاندار اردبیل تصریح کرد: البته در نقشه جدید حتی راسته بزرگ به فضای سبز تبدیل شده که تو آینده چنانچه با تغییر کاربری به فضای گردشگری منهای پارکینگ و فضای سبز امکان وجود داشته باشد.  

بهنام واحد فشار هوا امتداد قسط: ارتش بخاطر احداث مسکونی خود باید نایب مجزا انتخاب کند تا برای ارایه طرح سه بعدی که درهیچ کجا وجود ندارد رفتار درنگ و تراکم ساختمان ها با سبک معماری خاص مطابق با تراکم منطقه خواهد وجود.
  • ۹۹/۰۲/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی